Gå til innhold

Minimum og jeg - Tvinnys dagbok!


Tvinny

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg vært på ultralyd nok en gang. Ble veldig overrasket over at legen fortalte så mye om fosteret. Han sjekket om det var blod eller svulster i hjernen, vannansamlinger i nakken + mye mer. Alt var perfekt :D Veldig betryggende å vite. Han trodde også det var en jente som gjemte seg der inne, så da er kanskje min guttefølelse feil... Det spiller jo uansett ingen rolle, det viktigste er jo at alt går bra :) Nå har vi kjøpt lekegrind også, så nå mangler vi seng og vogn. Kanskje det viktigste vil vel noen si, men det ordner seg nok :) Har laget nedtellingsskjma på hvor mange arbeidsdager jeg har igjen jeg nå da :D Begynner jo å bli litt tung og blir fortere sliten så det er deilig å vite at det ikke er så mange arbeidsdagene igjen :P Er jo stadig like dårlig til å skrive her inne, men etter jeg går ut i permisjon så kommer jeg vel til å bo inne på disse sidene tenker jeg :hoho: Takk for hilsen i dagboka mi også :)

Ha en fin dag :D

Mange hilsen Tvinny og minimum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

hei hei!!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi!!

Så fint at legen fortalte å sjekket så mye da!!Er ikke alle leger som tar seg tid til det nei... :-? Ser at det er en stund siden du har skrevet her inne,har du gått ut i permisjon nå?Er vel ikke lenge til minimum melder sin ankomst nå...hvis h*n ikke har gjort det allerede da... :wink:

Uansett:lykke til med fødselen!!Håper på å få lese en flott fødselsrapport her snart!!

masse kosa å klemma frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

6 uker for tidlig ville Marie ut å hilse på! Hun veide 2470 gram og var 47 cm lang. Jordmødrene mente at det var hosten min kombinert med at hun lå så langt ned som gjorde at hun kom litt tidlig! Men alt gikk kjempebra og alt er i sin skjønneste orden. Nå har hun allerede blitt over 3300 gram, spiser og sover :) Fødselen gikk utrolig greit, var mye lettere enn jeg hadde trodd, men så var hun jo ikke så stor heller da :) Med dette avslutter jeg min graviditetsdagbok :)

Mange hilsner Tvinny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...