AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Del Skrevet 1. juni 2022 Dette er det jeg forbinder med disse navnene. 1.Ine - En 14 år gammel pedofil psykopat med narssistiske trekk. En som liker å skryte av å ta jomfrudommen på et lite barn. 2. Jeanette - En mentalt ustabil person som er besatt av sin egen halvbror. En bror hun kom ut fra samme hull av. Gjør alt hun kan for å fjerne de hun ser på som uvedkommende. 3. May - Livsfarlig psykopatisk kvinnfolk/kaninkoker som hadde stukket kjøkkenkniven i ryggen din under en krangel. Gir faen i andres barn og sier like kaldt: Jeg bryr meg ikke om hva som skjer med andres barn, for de er heldigvis ikke mine! 4. Astrid - En heks uten selvinnsikt og empati. Kald som stein. 5. Irene - Går kun etter menn med fine og dyre ting. Ingen selvinnsikt. Trailer trash. 6. Frida - En sexfiksert skitunge på 25 år uten selvinnsikt og kunnskap om hvordan verden fungerer. En som får alt hun peker på av mamma og pappa uten å måtte gjøre noe for å fortjene det. Arrogant og hovmodig som går med nesa høyt i sky. Misliker eldre og syke mennesker..synes de er ekle. Ønsker seg barn som ung, men skal dø før fylte 40 så hun slipper å bli gammel. 7. Ragnhild - En gammel heks med musegrått hår og røyken i kjeften. 8. Bjørg - En alkis som går med stettglasset i hånden. Anonymkode: bcb20...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Del Skrevet 1. juni 2022 Ine - Hentejente. Jeanette - Klassens mobbar som trur ho er betre enn alle andre. May - Alkoholikar i 40 åra, alltid utrøyka og mørke ringer under auga. Astrid - Søt, lita jente Irene - Kantiemedarbeidar. Frida - Drittunge Ragnhild - Bibliotekar Bjørg - Gamletanta Anonymkode: 42dde...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Del Skrevet 1. juni 2022 Ine - Enten irriterende, eller veldig snill Jeanette - Har krøller/bølgete hår May - 🐴 Astrid - Skikkelig skjønn Irene - En veldig blid person Frida - Enten veldig søt, eller veldig frekk Ragnhild - Verdens søteste❤️ Bjørg - Eldre dame Anonymkode: 2aa26...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. juni 2022 #4 Del Skrevet 1. juni 2022 Ine - Søt, litt vimsete ungjente Jeanette - MC-jente May - Lys og lett. Danser i sommernatta Astrid - Opptatt av å bevare norske tradisjoner. Går ofte i bunad Irene - Kontormedarbeider Frida - Har lange, brune fletter og er uten sminke. Ragnhild - Snill og vennlig. Har rødt hår og fregner Bjørg - Pålitelig stemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 1. juni 2022 #5 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er det jeg forbinder med disse navnene. 1.Ine - En 14 år gammel pedofil psykopat med narssistiske trekk. En som liker å skryte av å ta jomfrudommen på et lite barn. 2. Jeanette - En mentalt ustabil person som er besatt av sin egen halvbror. En bror hun kom ut fra samme hull av. Gjør alt hun kan for å fjerne de hun ser på som uvedkommende. 3. May - Livsfarlig psykopatisk kvinnfolk/kaninkoker som hadde stukket kjøkkenkniven i ryggen din under en krangel. Gir faen i andres barn og sier like kaldt: Jeg bryr meg ikke om hva som skjer med andres barn, for de er heldigvis ikke mine! 4. Astrid - En heks uten selvinnsikt og empati. Kald som stein. 5. Irene - Går kun etter menn med fine og dyre ting. Ingen selvinnsikt. Trailer trash. 6. Frida - En sexfiksert skitunge på 25 år uten selvinnsikt og kunnskap om hvordan verden fungerer. En som får alt hun peker på av mamma og pappa uten å måtte gjøre noe for å fortjene det. Arrogant og hovmodig som går med nesa høyt i sky. Misliker eldre og syke mennesker..synes de er ekle. Ønsker seg barn som ung, men skal dø før fylte 40 så hun slipper å bli gammel. 7. Ragnhild - En gammel heks med musegrått hår og røyken i kjeften. 8. Bjørg - En alkis som går med stettglasset i hånden. Anonymkode: bcb20...274 Litt av en omgangskrets du har😬. Hvis dette et det du forbinder med navnene, sier det mer om deg enn om de... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Småfrekk40 Skrevet 1. juni 2022 #6 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ine - Kjedelig grå mus. Jeanette - Hvorfor så jeg ikke deg når jeg burde sett deg. May - Frøken med rust på taket pga fuktproblemene i kjelleren Astrid - Lita sprudlende, Men passer ikke inn. Irene - Super streng lærer Frida - Punkern som ikke føler seg hjemme noen steder. Ragnhild - Godtroende men dum som finner seg en fæl fæl fyr Bjørg - Rektor med autoritet Anonymkode: 42dde...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Del Skrevet 1. juni 2022 LivetErEnLek skrev (17 minutter siden): Litt av en omgangskrets du har😬. Hvis dette et det du forbinder med navnene, sier det mer om deg enn om de... Du hadde ikke sagt det hvis du hadde møtt dem selv. Og det er IKKE min omgangskrets. Man ser hvordan folk er på måten de behandler andre på. Sier litt om deg hvis du mener det er meg det er noe galt med. Dette er folk som har trakassert,mishandlet og behandlet andre som søppel. Anonymkode: bcb20...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 1. juni 2022 #8 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du hadde ikke sagt det hvis du hadde møtt dem selv. Og det er IKKE min omgangskrets. Man ser hvordan folk er på måten de behandler andre på. Sier litt om deg hvis du mener det er meg det er noe galt med. Dette er folk som har trakassert,mishandlet og behandlet andre som søppel. Anonymkode: bcb20...274 Okay, la meg omformulere det: Du har vært utsatt for veldig mange psyke/idiotiske/ ondskapsfulle (stryk det som ikke passer) folk i ditt liv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #9 Del Skrevet 1. juni 2022 Ine - Skuespiller Ine Jansen Jeanette - 80- og 90-tallet. Striper hår med ettervekst. Jobber i barnehage eller på sykehjem - og røyker samnsynligvis. May - min farmor. Liker navnet godt når det står alene. Men er jo veldig ofte brukt i dobbeltnavn. May-Britt gir meg omtrent samme assosiasjon som Jeanette. Astrid - blandede assosiasjoner. 1. min innrøyka, skrukkete og litt skumle nabo i oppveksten. 2. flere hyggelige damer jeg har møtt senere, som både er blide, dyktige, har lederjobber og er flinke til mye. Irene - en tante som bor på bondegård. Frida - barne-tv-serien Frida med hjertet i hånda. Jente med fregner og et lurt smil. Ragnhild - stødig og traust. Begynner å bli gammel. Bjørg - pensjonist, har jobbet samme sted hele yrkeslivet, gjerne som «kontordame», i sentralbordet eller noe slikt. Anonymkode: 97aa3...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #10 Del Skrevet 1. juni 2022 Ine, søt og snill, litt barnslig og uten høyere utdanning, butikkjobb, blid, sporty Jeanette, fra og i arbeiderklassen, tatovert, røyker og overvektig, tror på konspirasjonsteorier og har barnetroen i behold, kantinemedarbeider May, velutdannet, mørkhåret og med langt, glatt hår, velkledd og ofte med et pappkrus kjøpekaffe i hånda, har modellkjæreste, litt sjalu men skjuler det godt Astrid, gammel dame med blått hår, stue full av kopier av rokokkomøbler og hyllevis av skinninnbundne bøker hun ikke har lest Irene, revisor som reiser på ferie til Østerrike hver sommer, skilt og lesbisk, har to katter Frida, girl next door-type, legestudent, har kjæreste i bygda hun kommer fra men har to elskere som også er legestudenter, timeglasskropp og blonde krøller Ragnhild, friidrettsutøver, men ikke helt på topplan, praktisk anlagt og oppkalt etter oldemor, vegetarianer, ganske negativ av natur Bjørg, kulturjournalist i en stor regionsavis, lynende intelligent, godt gift i mange år og to barn som har skikket seg vel. Løser kryssord på fritiden, og drikker litt for mye vin Anonymkode: 2229f...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 3.24): Dette er det jeg forbinder med disse navnene. 1.Ine - En 14 år gammel pedofil psykopat med narssistiske trekk. En som liker å skryte av å ta jomfrudommen på et lite barn. 2. Jeanette - En mentalt ustabil person som er besatt av sin egen halvbror. En bror hun kom ut fra samme hull av. Gjør alt hun kan for å fjerne de hun ser på som uvedkommende. 3. May - Livsfarlig psykopatisk kvinnfolk/kaninkoker som hadde stukket kjøkkenkniven i ryggen din under en krangel. Gir faen i andres barn og sier like kaldt: Jeg bryr meg ikke om hva som skjer med andres barn, for de er heldigvis ikke mine! 4. Astrid - En heks uten selvinnsikt og empati. Kald som stein. 5. Irene - Går kun etter menn med fine og dyre ting. Ingen selvinnsikt. Trailer trash. 6. Frida - En sexfiksert skitunge på 25 år uten selvinnsikt og kunnskap om hvordan verden fungerer. En som får alt hun peker på av mamma og pappa uten å måtte gjøre noe for å fortjene det. Arrogant og hovmodig som går med nesa høyt i sky. Misliker eldre og syke mennesker..synes de er ekle. Ønsker seg barn som ung, men skal dø før fylte 40 så hun slipper å bli gammel. 7. Ragnhild - En gammel heks med musegrått hår og røyken i kjeften. 8. Bjørg - En alkis som går med stettglasset i hånden. Anonymkode: bcb20...274 Ine : kjenner bare gode og snille mennesker som heter det, så liker det godt Jeanette : er ei jente som man kan stole på og alltid regne med hvis man trenger noen og snakke med May : hun lever alene og på nav Astrid : Ser for meg en nydelig eldre dame som er blid og hyggelig Irene : nydelig dame som nesten ikke ser,men ser likevel positivt på livet Frida : En blid og søt baby Ragnhild : en nydelig og blid dame som setter pris på familien sin Bjørg : Nydelig dame, men maser ille Anonymkode: c8391...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå