Gå til innhold

er det bare meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja de 2 siste ep. har være i kjedeligste laget

jeg registrerte desverre også at de evinnelige tilbakeblikkene ikke tok slutt etter sesong 1.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Syns fortsatt det er like spennende, men jeg har sluttet å se etter en løsning på situasjonen på øya. Ser ut til at det kan bli dratt ut i det uendelige, og selv om handlingen er usannsynlig så velger jeg å overse det i stedet for å la det irritere meg. De siste par episodene har vært litt kjedelige, men nå holder jeg på å laste ned 6. episoden av ses. 2 og håper at ting tar seg opp litt der. Og tilbakeblikkene liker jeg, de lar oss jo bli kjent med personene slik de levde før de havnet på øya.

:)

Skrevet

Det er sant at det blir litt tamt. Og det skjer ikke akkurat mye i disse episodene. JEg føler meg litt snytt etter å ha gledet meg så mye til å se en ny episode. Håper det blir bedre.

Skrevet

Har egentlig ikke lyst å innrømme det selv, men jeg kjedet meg sist gang. Håper på bedre episoder :grine:

Skrevet

Det ødela jo også litt av spenningen at "hallo"-dama avslørte det som skulle være episodens avsløring!!! Irriterer meg at vi ikke fikk vite hvorfor 23 personer hadde blitt under halvparten så mange......det hadde sikkert gjort den siste episoden litt mer interessant! Syns ikke det var noe nytt sist i det hele tatt jeg - bortsettfra det som ble avslørt før episoden da - SELVFØLGELIG;) Håper det tar seg opp neste gang:)

Gjest Clueless
Skrevet

Men hvorfor er det flere som kaller Hurley for Hugo? Det lurer jeg på og irriterer meg litt over.

Skrevet

Han heter egentlig Hugo. Hurley er et kallenavn. Ble avslørt i sesong 1.

Skrevet

Jeg tror det enten er inne i en ganske rolig periode hvor det bygges opp til gammel Lost-tendens, eller så er det bare en krampeaktig oppfølger. Og det siste der håper jeg virkelig at det IKKE er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...