Gå til innhold

er det bare meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes de to siste episoden har vært småkjedelig jeg.. Er det bare meg eller??

Til dere som har sett lenger; blir det mer spennende igjen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes sesong 2 har vært litt av en antiklimaks.. Burde kanskje innsett dette før, men det kommer aaaaldri til å ta slutt, de kommer til å ha fått barnebarn før de kommer seg vekk fra øya :forvirret:

Vet ikke om jeg er tålmodig nok til å se ørten sesonger av denne serien.

Skrevet

Enig med du. Jeg satt klistra til LOST i sesong 1 (og gjør det enda for den del) men jeg synes det begynner å bli litt for dumt. Jeg elsker serier med mystikk,gåter slik hurlumhei men da må det være troværdig samtidig. Akkurat der synes jeg LOST begynner å tape seg litt. Den ene tingen etter den andre popper opp og mye av det som skjer er så lite sannsynlig.

Det begynner å ta av med andre ord ;)

Gjest Madeline
Skrevet

I går syntes jeg også at det ble litt langdrygt. Håper det tar seg opp igjen.

Skrevet

Hadde ikke tenkt å innrømme det, men jeg er enig. Spesielt i går var litt langtekkelig, håper det tar seg opp. Husker Twin Peaks for mange år siden - det startet som en veldig bra serie, og endte opp som noe helt annet.

Skrevet

Jeg ga meg midt i gårsdagens episode - så jeg er absolutt enig at det ikke er det samme lenge.

Skrevet

Synes at de to første episodene var litt VEL fantastiske. Sesong 1 var bra, men i sesong 2 har de stappa inn så mye rart at man blir sittende og tenke "ja, særlig"

Skrevet
Synes at de to første episodene var litt VEL fantastiske. Sesong 1 var bra, men i sesong 2 har de stappa inn så mye rart at man blir sittende og tenke "ja, særlig"

Mm, det er akkurat slik det er.

Og jeg er sååå lei av Kate nå. Få deg flere ansiktsuttrykk menneske ;)

Skrevet

Enig. De to siste episodene har ihvertfall vært nokså kjedelige.

Gjest King James II
Skrevet

Sånne serier som Lost kan egentlig bare gå i 1 sesong maks 2 før den faller av og rett og slett faller på sin egen urimeligher

Skrevet

Er ganske enig ang. de siste episodene som har vært sendt i Norge. Nå har jeg sett litt lenger, og det tar seg opp igjen! Og den neste episoden som sendes i USA nå skal visst være veldig spennende.

Skrevet

Godt å høre at det tar seg opp igjen. Vil jo at det skal fortsette å være bra! ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

de siste episodene har vært rimelig kjedelige!

Skrevet

Personlig synes jeg Lost har en fremdrift som er Glamour verdig...

Skrevet

Jeg synes ikke at det har dabbet av, jeg synes serien er super!! Gleder meg til neste episode!

Skrevet

Og kan noen være så snille å dytte den sutrebøtta Jack utfor en klippe eller noe....

Skrevet

Digger fortsatt serien!

Jeg har sluttet med å se etter en løsning, en slutt på det hele. Jeg nyter bare det som skjer nå. Ja, sært nok alt sammen, men det har det vært fra aller første episode. Nå er ting faktisk ikke så sært lenger, mer naturlige forklaringer på ting. Ikke store isbjørner eller usynlige ting som drar i folk.

Men spennende? Absolutt. Og nå vet jeg hvem som døde :tristbla:

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt skuffa over sesong to, foreløpig...

Håper det tar seg opp snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...