Gå til innhold

Forvirret av nettdaten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herremin...

Hvor gammel er du? Det er helt sinnsykt naivt og idiotisk å tro at dette er noen som er seriøs. Her kan du bare takke deg selv.

At det går an.

Anonymkode: 738d0...9bb

Er 23, ja litt dum har jeg vært.... men samt har jeg jo på en måte ventet på han, for å prøve å være snill med han. Men når jeg har konfrontert han med ting,  har han vært flink med ord til å holde meg varm. F.eks en gang sa jeg til han engang: du får aldri tid til å møtes blir skuffet. Da har han svart tilbake med de fine ordene: Liker deg veldig godt,  skal love å kysse deg når vi møtes, vi finner en dag vi kan møtes". Så har jeg fått på en måte bekreftelse på at jg er bra nok. Likte oppmerksomheten han ga meg. Men innså at jeg var blind. Jeg håper at jeg ikke treffer han i Oslo neste gang jeg er ute. Vil bare ikke se han.

Husker engang fortalte jeg han om en jeg hadde datet før, hvor bra han var osv. Ville bare prøve å se hans reaksjon. Da ble han kjempe sjalu, så bare sa han: orker ikke å høre mere på den relasjonen mellom deg og han".  Så sa jeg: oi ble du sjalu. Da sa han: ja blir jo det, syns du skal tenke på oss i nærmeste fremtid og ikke han forrige". Han er ekspert på ord. 

Anonymkode: 88a60...6a2

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (På 2.7.2022 den 13.52):

Og dette gidder du ?

Etter 1 år skrev han til meg på insta og sendte request: hei hvorfor fjerna du meg? Jeg skrev: du skjønner hvorfor jeg fjerna deg, du har vært kjip, og vi er for forskjellige, jeg har selvrespekt. Lykke til videre. Da sa han: men jeg vil jo møte deg. Gir ham ingen flere sjanser nå! Selvom jeg kanskje kommer te å treffe ham på byen i Oslo.

Anonymkode: 88a60...6a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...