AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #21 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skulle planlegge å møtes fredagen. Men så måtte han jobbe ekstra. Så foreslår han ikke ny dag for å møtes. Han spurte sist uke skal vi møtes i helga, da foreslo jeg lørdagen. Da sa han det var greit. Men nå noen timer før daten sa han at han måtte jobbe ekstra. Ble ganske skuffet Anonymkode: 88a60...6a2 Ærlig talt. Hvor er selvrespekten din? Finn den frem!! Du er verdt mer enn dette tullet. Han bruker deg,ikke Finn deg i å bli behandlet slik!!!🙏 Anonymkode: 9edb2...4ef 4 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #22 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 1.58): Har pratet med en fyr nå i 9 mnd snart, uten å møtes, vi bor begge samme sted, kun 20 min unna hverandre. Problemet har vært at han alltid har funnet unnskyldninger for å ikke møtes. Ifjor høst klagde han på at han hadde lange arbeidstimer opptil 15-16 timer hver dag, han jobber som politi, men alle finner tid til å date, er ingen dårlig unnskyldning. Så ble det sånn at jeg trakk meg litt unna for ville ikke vise altfor stor interesse siden han var så off. Men han var flink til å ta kontakt når jeg trakk meg unna. Så jeg skreiv skal vi møtes den dagen f.eks foreslo jeg i høstferien 2021. Så skreiv han: "mye som skjer, men etter jul engang kanskje, da er jeg ferdig med alt av saker så da kan vi møtes, selvom det er veldig lenge til".Juleferien kom, og jeg tok ikke kontakt , han tok mye kontakt med meg, spurte hvordan det gikk, at han gledet seg til å møte meg. Men foreslo aldri en dag for å møtes; fordi han fortsatt var "opptatt". Så kom mars måned 2022, så sa jeg: si ifra når du vil møtes, Da sa han: "ja om 1 måned kan vi møtes; i April er jeg ledig, siden jeg nå holder på med flytting og har mye jobb i tillegg". April måned kom, jeg sa hvilken dag passer det å møtes. Og da sa han: må ha tid til meg selv, siden jeg har vært veldig opptatt med flytting, kan ikke møtes enda, men om 2 uker er jeg ledig ca. Da sa jeg: oki vi får snakkes nærmere. Han tok kontakt hver eneste dag i 2 uker, ingen ny dag han foreslo for å møtes heller. Jeg spurte han da: når vil du møtes som vi har snakket om i flere måneder snart. Da leste han meldingen og svarte ikke, ventet i noen dager for å se om han svarte. Nei det hadde han heller ikke gjort. Så da ble jeg litt småirritert siden han hadde bare lest meldingen, jeg bestemte meg da for å slette han ifra snapchat, tenkte han her fyren ghoster meg. Etter 2 måneder nesten la han meg til tilbake, dette var da nå på søndag. Ble overraska, fordi han hadde søkt opp navnet mitt. Jeg addet han tilbake, tenkte jeg får være litt snill. Så skreiv han melding: ja der var du igjen. Så svarte jeg: du ghosta meg jo. Så sa han: nei du det gjorde jeg ikke, var sykdom i familien, mamma fikk ditt og datt..., så hadde ikke energi til å svare deg, beklager for at det gikk utover deg, men trengte tid for meg selv. Dette valgte jeg såklart ikke å tro på helt, så jeg svarte han : okei skjønner; håper det går bra. Så svarte han: ja går det bra med deg? Hva skal du idag da. Svarte han tilbake: skal jobbe med skole, håper du får en fin dag videre. Nå har han fortsatt å tatt kontakt igjen og spurt spørsmål sånn hverdagslige ting osv, når jeg har eksamen om jg skal ute i helga osv. så er "på" igjen. Men fortsatt har han ikke foreslått å møtes. Er kjempeforvirret, aldri vært borti sånt før. Han holder meg på vent, eller søker han bare oppmerksomhet ifra meg? At jeg er en form for tidsfordriv. At han kan tekste med meg når han kjeder seg.... Anonymkode: 88a60...6a2 9 mnd. uten å møtes når dere bor 20 min. unna hverandre 😯 Du blir jo ikke ordentlig kjent over tekst. Hva om han er en annen enn den han utgir seg for? Min erfaring er at om en må vente særlig mer over en uke på datingplattformer blir sjeldent møtet noe av. Synes det er best å møtes fort for å ikke potensielt kaste bort masse tid. Anonymkode: ff67f...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #23 Skrevet 2. juli 2022 😆 Han holder deg for narr. Du er så naiv at jeg begynne å tro du troller Anonymkode: bebcf...03e 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #24 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle planlegge å møtes fredagen. Men så måtte han jobbe ekstra. Så foreslår han ikke ny dag for å møtes. Han spurte sist uke skal vi møtes i helga, da foreslo jeg lørdagen. Da sa han det var greit. Men nå noen timer før daten sa han at han måtte jobbe ekstra. Ble ganske skuffet Anonymkode: 88a60...6a2 Du vil jo ha det kjipt. Dette er selvvalgt. Anonymkode: da42e...1fb 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #25 Skrevet 2. juli 2022 Kjenner jeg blir suspekt med en gang, men føler med deg. Det er ikke alltid lett å tenke klart i sånne tilfeller. Bare vit at det han gjør er ikke ålreit. Du trenger ikke prøve å finne en grunn, det her er bare vas og han burde vite bedre. Enig med andre her at du burde si fra og bare kutte kontakten. Anonymkode: 9b76d...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #26 Skrevet 2. juli 2022 kutt han ut og lev livet ditt videre uten å ofre han en tanke. Han møter deg aldri. Anonymkode: a33ee...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #27 Skrevet 2. juli 2022 Nå har han holdt deg varm i 10 mnd… uten å møttes. Hva skal du med han? Bare underholde han? Anonymkode: 752ec...146 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #28 Skrevet 3. juli 2022 Yes, da har jeg endelig slettet han fra instagram&snap. Orket ikke mere av han. Likte han ganske godt, og vil ikke måtte distrahere meg av han. I og med hvordan han har oppført seg. Orker ikke mere av sånne menn som han, takk for tips uansett. Anonymkode: 88a60...6a2 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #29 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Yes, da har jeg endelig slettet han fra instagram&snap. Orket ikke mere av han. Likte han ganske godt, og vil ikke måtte distrahere meg av han. I og med hvordan han har oppført seg. Orker ikke mere av sånne menn som han, takk for tips uansett. Anonymkode: 88a60...6a2 Ja, om du føler deg usikker neste gang, så ikke ta kontakt. En bra mann får deg til å føle deg tvers gjennom trygg, de som ikke gjør det, har flere sexpartnere osv. Styr unna Anonymkode: 3dd83...05f 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #30 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, om du føler deg usikker neste gang, så ikke ta kontakt. En bra mann får deg til å føle deg tvers gjennom trygg, de som ikke gjør det, har flere sexpartnere osv. Styr unna Anonymkode: 3dd83...05f Du burde kanskje sagt fra før du sletter hvorfor du slettet. Så han vet hvilke feil han gjør..... Anonymkode: 3dd83...05f
Ked022 Skrevet 3. juli 2022 #31 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du burde kanskje sagt fra før du sletter hvorfor du slettet. Så han vet hvilke feil han gjør..... Anonymkode: 3dd83...05f Det burde han vel skjønne selv tenker jeg.. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #32 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 14.07): 9 mnd. uten å møtes når dere bor 20 min. unna hverandre 😯 Du blir jo ikke ordentlig kjent over tekst. Hva om han er en annen enn den han utgir seg for? Min erfaring er at om en må vente særlig mer over en uke på datingplattformer blir sjeldent møtet noe av. Synes det er best å møtes fort for å ikke potensielt kaste bort masse tid. Anonymkode: ff67f...8ae At han er politi, ryster meg, han lyger jo indirekte til deg.....uff for et land vi har.... Anonymkode: 3dd83...05f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #33 Skrevet 3. juli 2022 Det er ikke en eks som tuller med deg da? Anonymkode: cc5af...7b9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #34 Skrevet 3. juli 2022 Burde krevd en video samtale slik at du så det er han... jeg hadde blitt i tvil her... men greit at du har slettet han..tar han kontakt igjen så krev en video samtale... da er det du som setter kravene og er han ikke interessert å fylle kravene du har så har du svaret. En fjott. Anonymkode: e1b81...b40
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #35 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Yes, da har jeg endelig slettet han fra instagram&snap. Orket ikke mere av han. Likte han ganske godt, og vil ikke måtte distrahere meg av han. I og med hvordan han har oppført seg. Orker ikke mere av sånne menn som han, takk for tips uansett. Anonymkode: 88a60...6a2 Jeg ville søkt opp adressen. Deretter tatt kartsøk på hvem som bodde der. Deretter ville jeg nok dukket opp på døren en dag han sa han var hjemme- uanmeldt og kun for å få en avslutning. Ellers kommer dette til å ligge ved deg i altfor lang tid fremover. Anonymkode: 457c9...099
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #36 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Burde krevd en video samtale slik at du så det er han... jeg hadde blitt i tvil her... men greit at du har slettet han..tar han kontakt igjen så krev en video samtale... da er det du som setter kravene og er han ikke interessert å fylle kravene du har så har du svaret. En fjott. Anonymkode: e1b81...b40 Han har sendt live video som snap til meg hvor han prater. Så er tydelig at det er han. Han utgir seg ikke for å være noen andre. Han er flink til å juge. Anonymkode: 88a60...6a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #37 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke en eks som tuller med deg da? Anonymkode: cc5af...7b9 Nei absolutt ikke. Han har linkedIn konto. Og vet han er politi og. Han er som sagt ganske så "kjent" innenfor sitt yrke, vært i avisen i forbindelse med saker osv. men er bare rart, jeg går ofte etter de som er uoppnåelige og utilgjengelige. Anonymkode: 88a60...6a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #38 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg ville søkt opp adressen. Deretter tatt kartsøk på hvem som bodde der. Deretter ville jeg nok dukket opp på døren en dag han sa han var hjemme- uanmeldt og kun for å få en avslutning. Ellers kommer dette til å ligge ved deg i altfor lang tid fremover. Anonymkode: 457c9...099 nei jeg har ghostet han nå. Skal ikke måtte dukke opp hos uanmeldt, i og med at han er politi. Anonymkode: 88a60...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #39 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 13.27): Skulle planlegge å møtes fredagen. Men så måtte han jobbe ekstra. Så foreslår han ikke ny dag for å møtes. Han spurte sist uke skal vi møtes i helga, da foreslo jeg lørdagen. Da sa han det var greit. Men nå noen timer før daten sa han at han måtte jobbe ekstra. Ble ganske skuffet Anonymkode: 88a60...6a2 Herremin... Hvor gammel er du? Det er helt sinnsykt naivt og idiotisk å tro at dette er noen som er seriøs. Her kan du bare takke deg selv. At det går an. Anonymkode: 738d0...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #40 Skrevet 3. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nei absolutt ikke. Han har linkedIn konto. Og vet han er politi og. Han er som sagt ganske så "kjent" innenfor sitt yrke, vært i avisen i forbindelse med saker osv. men er bare rart, jeg går ofte etter de som er uoppnåelige og utilgjengelige. Anonymkode: 88a60...6a2 Det er det veldig mange som gjør. Forskjellen fra deg, er andre kaster inn håndkleet når fyren ikke gjør en innsats for å treffes eller avlyser gjentatte ganger. Du har ventet et helt svangerskap på at noe skal skje. De fleste hadde nok brukt tiden til noe bedre etter to uker. Det er veldig synd for deg at du har opplevd disse falske forventninger. Samtidig forstår jeg ikke naiviteten. Selv om han påstår han er politi, og om han faktisk er det, så er de bare mennesker de også. Idioter som alle andre. Anonymkode: bebcf...03e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå