Gå til innhold

Forvirret av nettdaten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har pratet med en fyr nå i 9 mnd  snart, uten å møtes, vi bor begge samme sted, kun 20 min unna hverandre. Problemet har vært at han alltid har funnet unnskyldninger for å ikke møtes. Ifjor høst klagde han på at han hadde lange arbeidstimer opptil 15-16 timer hver dag, han jobber som politi, men alle finner tid til å date, er ingen dårlig unnskyldning. Så ble det sånn at jeg trakk meg litt unna for ville ikke vise altfor stor interesse siden han var så off. Men han var flink til å ta kontakt når jeg trakk meg unna. Så  jeg skreiv skal vi møtes den dagen f.eks foreslo jeg i høstferien 2021. Så skreiv han: "mye som skjer, men etter jul engang kanskje,  da er jeg ferdig med alt av saker  så  da kan vi møtes, selvom det er veldig lenge til".Juleferien kom, og jeg tok ikke kontakt , han tok mye kontakt med meg, spurte hvordan det gikk, at han gledet seg til å møte meg. Men foreslo aldri en dag for å møtes; fordi han fortsatt var "opptatt".

Så kom mars måned 2022, så sa jeg: si ifra når du vil møtes, Da sa han: "ja om 1 måned kan vi møtes; i April er jeg ledig, siden jeg nå holder på med flytting og har mye jobb i tillegg". April måned kom, jeg sa hvilken dag passer det å møtes. Og da sa han: må ha tid til meg selv, siden jeg har vært veldig opptatt med flytting, kan ikke møtes enda, men om 2 uker er jeg ledig ca. Da sa jeg: oki vi får snakkes nærmere. Han tok kontakt hver eneste dag i 2 uker, ingen ny dag han foreslo for å møtes heller. Jeg spurte han da: når vil du møtes som vi har snakket om i flere måneder snart. Da leste han meldingen og svarte ikke, ventet i noen dager for å se om han svarte. Nei det hadde han heller ikke gjort.

Så da ble jeg litt  småirritert siden han hadde bare lest meldingen, jeg bestemte meg da for å slette han ifra snapchat, tenkte han her fyren ghoster meg.  Etter 2 måneder nesten la han meg til tilbake, dette var da  nå på søndag. Ble overraska, fordi han hadde søkt opp navnet mitt. Jeg addet han tilbake, tenkte jeg får være litt snill. Så skreiv han melding: ja der var du igjen. Så svarte jeg: du ghosta meg jo. Så sa han: nei du  det gjorde jeg ikke,  var  sykdom i familien, mamma fikk ditt og datt..., så hadde ikke energi til å svare deg, beklager for at det gikk utover deg, men trengte tid for meg selv.  Dette valgte jeg såklart ikke å tro på helt, så jeg svarte han : okei skjønner; håper det går bra. Så svarte han: ja går det bra med deg? Hva skal du idag da. Svarte han  tilbake: skal jobbe med skole, håper du får en fin dag videre. Nå har han fortsatt å tatt kontakt igjen og spurt spørsmål sånn hverdagslige ting osv, når jeg har eksamen om jg skal ute i helga osv. så er "på" igjen. Men fortsatt har han ikke  foreslått å møtes. Er kjempeforvirret, aldri vært borti sånt før. Han holder meg på vent, eller søker han bare oppmerksomhet ifra meg? At jeg er en form for tidsfordriv. At han kan tekste med meg når han kjeder seg.... 

Anonymkode: 88a60...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslutt all kontakt med han. Det får da være måte på å holde folk for narr.

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

eller søker han bare oppmerksomhet ifra meg? At jeg er en form for tidsfordriv. At han kan tekste med meg når han kjeder seg.... 

Jeg tror du har det der. 

Hvis han en dag skriver at han er hjemme, og ikke gjør noe spesielt, så kan du jo bare dra og ringe på døra? 

Anonymkode: 394f5...b20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kaster bort tiden, han er sikkert gift/samboer og tekster med deg for å drømme seg bort litt. 

Anonymkode: 44484...301

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare blokker han. Ingen har det så travel at de ikke kan møtes på mange mnd. 

Anonymkode: c5699...59d

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Jøss😱hvorfor har du orket bruke så mye tid på en fyr som er så tydelig ikke interessert?

Dump, blokk, avslutt og finn deg heller en fyr som vil ha deg og behandler deg på en god måte.

Til neste gang ikke gidd noe sånt. Er en fyr interessert er du ikke i tvil. Få en date tidlig i relasjonen. En fyr som er interessert vil legge en innsats i å møte deg raskt, ha mye kontakt osv❤

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kutt all kontakt, han bare holder deg for narr og mest sannsynlig elsker å få andre til å vente på han slik at han føler seg viktig.

Anonymkode: d00a2...525

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Har dere facetimet?

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om det er han du prater med da?

Men det er jo ganske tydelig at hobbyen hans er å chatte med damer.

Selvfølgelig vil han ikke treffe deg.

Anonymkode: 0ee7c...da0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Auroraher skrev (4 timer siden):

Har dere facetimet?

Nei, men vet at det er han, han har linkedin konto og alt, en periode var han også  tidligere ansatt hos Departementet.  han sender snapper og videosnapper  av seg ofte. Han holder meg på pinebenken🥹er bare sånn han er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet du om det er han du prater med da?

Men det er jo ganske tydelig at hobbyen hans er å chatte med damer.

Selvfølgelig vil han ikke treffe deg.

Anonymkode: 0ee7c...da0

Ja klart det er han, er bare sånn han er. Meget rar fyr

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja klart det er han, er bare sånn han er. Meget rar fyr

Dere har hatt kontakt i 9 mnd, og enda ikke hatt facetime heller?🤔

Anonymkode: d00a2...525

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, men vet at det er han, han har linkedin konto og alt, en periode var han også  tidligere ansatt hos Departementet.  han sender snapper og videosnapper  av seg ofte. Han holder meg på pinebenken🥹er bare sånn han er. 

At du gidder.. Selvrespekt er en fin ting. 

Anonymkode: 486e3...820

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert gift. 

Anonymkode: 9bc7d...a65

• Nyttig 3
Skrevet
On 5/31/2022 at 1:58 AM, AnonymBruker said:

Har pratet med en fyr nå i 9 mnd  snart, uten å møtes, vi bor begge samme sted, kun 20 min unna hverandre. Problemet har vært at han alltid har funnet unnskyldninger for å ikke møtes. Ifjor høst klagde han på at han hadde lange arbeidstimer opptil 15-16 timer hver dag, han jobber som politi, men alle finner tid til å date, er ingen dårlig unnskyldning. Så ble det sånn at jeg trakk meg litt unna for ville ikke vise altfor stor interesse siden han var så off. Men han var flink til å ta kontakt når jeg trakk meg unna. Så  jeg skreiv skal vi møtes den dagen f.eks foreslo jeg i høstferien 2021. Så skreiv han: "mye som skjer, men etter jul engang kanskje,  da er jeg ferdig med alt av saker  så  da kan vi møtes, selvom det er veldig lenge til".Juleferien kom, og jeg tok ikke kontakt , han tok mye kontakt med meg, spurte hvordan det gikk, at han gledet seg til å møte meg. Men foreslo aldri en dag for å møtes; fordi han fortsatt var "opptatt".

Så kom mars måned 2022, så sa jeg: si ifra når du vil møtes, Da sa han: "ja om 1 måned kan vi møtes; i April er jeg ledig, siden jeg nå holder på med flytting og har mye jobb i tillegg". April måned kom, jeg sa hvilken dag passer det å møtes. Og da sa han: må ha tid til meg selv, siden jeg har vært veldig opptatt med flytting, kan ikke møtes enda, men om 2 uker er jeg ledig ca. Da sa jeg: oki vi får snakkes nærmere. Han tok kontakt hver eneste dag i 2 uker, ingen ny dag han foreslo for å møtes heller. Jeg spurte han da: når vil du møtes som vi har snakket om i flere måneder snart. Da leste han meldingen og svarte ikke, ventet i noen dager for å se om han svarte. Nei det hadde han heller ikke gjort.

Så da ble jeg litt  småirritert siden han hadde bare lest meldingen, jeg bestemte meg da for å slette han ifra snapchat, tenkte han her fyren ghoster meg.  Etter 2 måneder nesten la han meg til tilbake, dette var da  nå på søndag. Ble overraska, fordi han hadde søkt opp navnet mitt. Jeg addet han tilbake, tenkte jeg får være litt snill. Så skreiv han melding: ja der var du igjen. Så svarte jeg: du ghosta meg jo. Så sa han: nei du  det gjorde jeg ikke,  var  sykdom i familien, mamma fikk ditt og datt..., så hadde ikke energi til å svare deg, beklager for at det gikk utover deg, men trengte tid for meg selv.  Dette valgte jeg såklart ikke å tro på helt, så jeg svarte han : okei skjønner; håper det går bra. Så svarte han: ja går det bra med deg? Hva skal du idag da. Svarte han  tilbake: skal jobbe med skole, håper du får en fin dag videre. Nå har han fortsatt å tatt kontakt igjen og spurt spørsmål sånn hverdagslige ting osv, når jeg har eksamen om jg skal ute i helga osv. så er "på" igjen. Men fortsatt har han ikke  foreslått å møtes. Er kjempeforvirret, aldri vært borti sånt før. Han holder meg på vent, eller søker han bare oppmerksomhet ifra meg? At jeg er en form for tidsfordriv. At han kan tekste med meg når han kjeder seg.... 

Han bør du blokkere asap, jeg vil tro han IKKE er den han utgir seg for å være, det eller så har han dame.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han der hadde jeg ikke giddet å bruke ett sekund mer på. 

Anonymkode: 1153f...4f7

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig at du har brukt 9 mnd på han der... bare helt utrolig. Kutt kontakten 

Anonymkode: b327d...6da

• Nyttig 4
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skulle planlegge å møtes fredagen. Men så måtte han jobbe ekstra. Så foreslår han ikke ny dag for å møtes. Han spurte sist uke skal vi møtes i helga, da foreslo jeg lørdagen. Da sa han det var greit. Men nå noen timer før daten sa han at han måtte jobbe ekstra. Ble ganske skuffet

Skrevet

Og dette gidder du ?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 1.58):

Enten må han møtes, sikkert gift......ellers sierdu Hadet kjapt....

Anonymkode: 3dd83...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...