Gå til innhold

Verdensrommet blir ikke kaldt og dødt

Gjest Overkommer

Anbefalte innlegg

Gjest Overkommer

Den vanlige oppfatningen, er at verdensrommet blir kaldt og dødt fordi soler ikke varer evig, men et forslag til en annen oppfatning, er at siden svarte hull samler masse, så blir vekta så tung til slutt at, det som masse selv er laget av, nemlig energi, blir så tungt til slutt, at det komprimeres til ren og ny energi igjen, ja, energi kan ikke ødelegges sier de, men den kan bli ny igjen hvis den blir komprimert nok, og så er det annen oppfdatning også at vår planet vil bare dø ut, et annet forslag til en annen oppfatning, er at siden vi reiser raskt igjennom rommet, så kan vi ende opp rundt en ny sol igjen, gå i bane rundt den da, og så den tredje tingen, er at jeg ikke tror så mye på mørk energi og mørk materie, men man kan forklare den hemmelige gravitasjonen rundt andre planet istedet med at når solene brenner, så blir det dannet store mengder med brukt energi, gammel energi da vil noen si, den kan avgi litt gravitasjon, så verdensrommet er ikke et slags laken med bølger i etter objekter, men heller bare tomt og uendelig, det er ikke en slags boble vi lever i, som hele tiden utvides, men bare uendelig og tomt, så verdensrommet vil ikke strekkes ut til en viss størrelse og så sprekke som noen sier, og jeg har også en teori om hvordan å reise raskere enn lysets hastighet, siden man kan få objekter av stål til å sveve ved å tilføre energi eller strøm da, så kan man kanskje gjøre det samme med et romskip, tilføre det store mengder energi sånn at det blir lettere enn null vekt, ja, kanskje være litt frastøtende til omgivelsene sine siden strømmen, sånn at det blir vektløst, blir det nemlig vektløst så kan man reise raskere enn lysets hastighet siden det er vekta som er den begrensede faktoren, siden jo raskere man reiser, jo tyngre blir man, hva syns dere så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet du i det hele tatt hva energi er? Hva er ny og gammel energi? 

Jordens liv ville død nesten det sekundet planeten var ute av solsystemet. 

Mørk energi og mørk materie har lite med nåtidens forklaring på gravitasjon å gjøre. Lykke til med å snakke imot relativitetsteorien. Du kan jo begynne med å forklare gravitasjonsbølger. 

Anonymkode: 1d9f6...75c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her datt jeg av relativt fort. Jeg har bakgrunn i fysikk og kjemi, men lite kvantefysikk, og jeg må si at jeg ikke aner hva du mener med gammel energi, vektløshet via energi, osv. 

Anonymkode: bdd79...4fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlig håper jeg på at jordkloden utryddes og bare forsvinner i løse luften. Denne menneskeheten er ikke verdt en dritt.

Anonymkode: d3c14...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overkommer
AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 8.06):

Personlig håper jeg på at jordkloden utryddes og bare forsvinner i løse luften. Denne menneskeheten er ikke verdt en dritt.

eheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overkommer
AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 8.06):

Ukrainske jenter er jo fortsatt pene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Overkommer skrev (3 minutter siden):

Ukrainske jenter er jo fortsatt pene

Nja, jeg mener at Lambi Dopapir er mykere. 

Anonymkode: d352e...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overkommer
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nja, jeg mener at Lambi Dopapir er mykere. 

Anonymkode: d352e...77a

Hvem bryr seg om dopapir da, mann, har jo jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...