Gjest King James II Skrevet 10. november 2005 #1 Del Skrevet 10. november 2005 Hvorfor er folk så opptat med og finne seg noen egentlig ? Er det fordi de ikke tror de kan være lykkelige alene er det sammfunnet som gjør det sån? Det virker jo som alle vil ha en partner, Hva er vitsen egentlig og gå inn på en vei når det er 50 % sjanse at det vil ende i brudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 10. november 2005 #2 Del Skrevet 10. november 2005 Hmmm...jeg vet faktisk ikke... Jeg har vært singel ca 1/2 år nå..Ikke så lenge med andre ord, selv om det føles som en evighet Til og begynne med så var jeg virkelig mer eller mindre desperat..Tenk om jeg aldri kom til å få en type igjen?? Men nå i det siste så har det hel roet seg litt og ting som skjer får bare skje...Men jeg kjenner at jeg er mere en "forholdsperson" enn en singel...Jeg er lykkeligere i et forhold med en jeg er vikrleig glad i enn å være alene.. Det er ikke sånn at jeg ikke klarer meg alene, men det er kosligere når man er to. Jeg synes ikke livet som singel er så kjipt nå som for 6 mnd siden. Om samfunnet har noe med tror jeg ikke...selv om vi hører ofte at nå er det "in" å være singel, eller nå er det "in" å være i forhold. Jeg synes det blir litt for teit Det er jo ikke en motesak liksom. Jeg mener, hvor mange ville vel ikke heller ha våknet i armkroken på verdens hærligste person en søndagsmorgen enn å våkne alene?? Det er jo ikke sånn at jeg MÅ ha noen..hadde det vært slik så hadde vel både jeg og de mange andre single kunne forsynt oss vil jeg tro..Det er jo mange villige en lørdagskveld ( kanskje ikke for noe seriøst men... ) En kjærest bør kanskje være en bonus i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 10. november 2005 #3 Del Skrevet 10. november 2005 En liten ting til....Man kan jo ikke gå inn i et forhold og tenke at ; Jaja, det er altså 50% sjanse for at dette går i dass....Da tror jeg nesten muligheten for at det nettopp gjør det øker til 100% Man må jo ha trua på kjærligheten selv om den slår deg i trynet av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #4 Del Skrevet 10. november 2005 Kan ikke du lage mer beskrivende overskrifter på trådene dine, så man får et hint om hva de handler om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 10. november 2005 #5 Del Skrevet 10. november 2005 jeg kan...nok lage en bedre overskrivt.og vist det plager noen skal jeg lage bedre overskrivter-Sån at dere forstår hva det handler om. men bare vist mer en 5 klager på det så skal jeg skrive skikkelige overskrivter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. november 2005 #6 Del Skrevet 10. november 2005 alle ønsker vel å bli elsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 10. november 2005 #7 Del Skrevet 10. november 2005 man trenger ikke være sammen med noen for og bli elsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 10. november 2005 #8 Del Skrevet 10. november 2005 man trenger ikke være sammen med noen for og bli elsket ← Jeg tror kanskje lurven mente å bli elsket på måten man blir i et forhold (?). Det er jo ikke det samme med familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 10. november 2005 #9 Del Skrevet 10. november 2005 man trenger heller ikke familie og venner for og bli elsket. men trenger bare en ting.Har man den ene tingen så er alt aent ubetydelig. det er nå min mening.Men jeg skal ikke skrive hva det er.Siden det hører hjemme på en aen diskusjon. Hundre menn som vil er sterkere en hundretusen som skal Arthur Schopenhauer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. november 2005 #10 Del Skrevet 10. november 2005 jeg kan...nok lage en bedre overskrivt.og vist det plager noen skal jeg lage bedre overskrivter-Sån at dere forstår hva det handler om. men bare vist mer en 5 klager på det så skal jeg skrive skikkelige overskrivter ← Hallo..? :klø: er dette bare tull? Provoseretråd..? Kan jo være jeg tar feil men det lukter litt av det spør du meg... He he, nå kom du meg i forkjøpet Mr. James. Da hadde jeg vel rett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. november 2005 #11 Del Skrevet 10. november 2005 Lag bedre overskrifter. Da jeg var singel drømte jeg om å finne meg en partner. En å ha sex med, en å ligge inntil om natta, en å få klem av når jeg var lei meg, en å spise frokost sammen med, en å holde i hånden, en å se tv med, en å gå turer med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 10. november 2005 #12 Del Skrevet 10. november 2005 jeg skal lage bedre overskrivter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomlepung Skrevet 10. november 2005 #13 Del Skrevet 10. november 2005 Lag bedre overskrifter. Da jeg var singel drømte jeg om å finne meg en partner. En å ha sex med, en å ligge inntil om natta, en å få klem av når jeg var lei meg, en å spise frokost sammen med, en å holde i hånden, en å se tv med, en å gå turer med... ← Word! Sånn jeg selv tenker nå som jeg er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå