AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #21 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 15.24): Hei! Venter ei lita jente og syntes det var veldig vanskelig med navn denne gangen! På lista har vi disse: Amalie Lina Elea Frøya Tiril Josefine Ingeborg Oline Johanna Elida Vega Elvira Gjerne si hvilket navn du likte best! Evt. kom med andre forslag:) Anonymkode: aedae...821 Liker Lina, Amalie, Josefine og Johanna, resten er ikke min smak. Evelina Mathea Nina Ane Siri Sigrid Anonymkode: bdb41...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. juni 2022 #22 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 15.24): Hei! Venter ei lita jente og syntes det var veldig vanskelig med navn denne gangen! På lista har vi disse: Amalie Lina Elea Frøya Tiril Josefine Ingeborg Oline Johanna Elida Vega Elvira Gjerne si hvilket navn du likte best! Evt. kom med andre forslag:) Anonymkode: aedae...821 Like Josefine, Ingeborg, Oline, Johanna, Elida og Elvira. Vega ville jeg definitivt unngått. Øy/kommune. Elea er også helt forferdelig. Veldig lei navn med masse vokaler som slutter på -ea. Resten er helt OK, men ikke min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #23 Del Skrevet 3. juni 2022 Alle er fine, og ingen av dem blir "feil". Jeg liker Johanna godt. Ville droppet Amalie fordi det er såpass oppbrukt (men det er fortsatt fint!) Elea kommer til å måtte fortelle gang på gang at hun ikke heter Ella. Jobber med barn, har hatt to Josefiner nå i det siste, og begge har kallenavn av typen "Jossi" eller lignende, for andre barn synes det er for langt. Men dette er pirk, og alle navnene fungerer godt! Anonymkode: 18936...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå