AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Del Skrevet 30. mai 2022 Hei! Venter ei lita jente og syntes det var veldig vanskelig med navn denne gangen! På lista har vi disse: Amalie Lina Elea Frøya Tiril Josefine Ingeborg Oline Johanna Elida Vega Elvira Gjerne si hvilket navn du likte best! Evt. kom med andre forslag:) Anonymkode: aedae...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Del Skrevet 30. mai 2022 Liker: Frøya, Tiril. Mange var veldig kjedelige. Ville unngått Oline, Elea, Elida, Elvira og definitivt Vega. Anonymkode: fb5fc...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Del Skrevet 30. mai 2022 Vega og Amalie! Anonymkode: 6a36c...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Del Skrevet 30. mai 2022 Ingeborg og Josefine er navnene som jeg liker best på den lista. Anonymkode: 0c502...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Del Skrevet 30. mai 2022 Vega og Frøya Anonymkode: 8300a...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 30. mai 2022 #6 Del Skrevet 30. mai 2022 Ingeborg er kjempeflott! Synes Elida er fint og, men likar Elid betre. Oline er fint og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Del Skrevet 30. mai 2022 Veldig mange fine navn på den lista, vi har tydeligvis lik navnesmak! Likte aller best Lina og Ingeborg. Anonymkode: cf063...51b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 30. mai 2022 #8 Del Skrevet 30. mai 2022 Elea/Oline/Elvira/Elida har jeg følelsen av at er veldig poppis akkurat nå, i tillegg til at "alle" har slike korte navn med masse vokaler. Så jeg ville ikke ha valgt dem. Ingeborg er pent, men også veldig populært. Lina var fint, samme med Tiril og Vega (selv foretrekker jeg Vera, kunne det vært aktuelt?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hei! Venter ei lita jente og syntes det var veldig vanskelig med navn denne gangen! På lista har vi disse: Amalie Lina Elea Frøya Tiril Josefine Ingeborg Oline Johanna Elida Vega Elvira Gjerne si hvilket navn du likte best! Evt. kom med andre forslag:) Anonymkode: aedae...821 Frøya, Tiril, Ingeborg og Elida er finest, synes jeg. Nydelige navn. Anonymkode: 11073...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 30. mai 2022 #10 Del Skrevet 30. mai 2022 Både fornavnet mitt, og mine to mellomnavn har du fått med her 😂 Jeg syns Josefine, Elvira og Vega er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hei! Venter ei lita jente og syntes det var veldig vanskelig med navn denne gangen! På lista har vi disse: Amalie Lina Elea Frøya Tiril Josefine Ingeborg Oline Johanna Elida Vega Elvira Gjerne si hvilket navn du likte best! Evt. kom med andre forslag:) Anonymkode: aedae...821 Amalie, Frøya, Josefine, Oline, Elida, Vega og Elvira var veldig fine. Veldig min type navn. Av de er nok favorittene Josefine og Elvira. Anonymkode: d5422...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #12 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Venter ei lita jente og syntes det var veldig vanskelig med navn denne gangen! På lista har vi disse: Amalie Lina Elea Frøya Tiril Josefine Ingeborg Oline Johanna Elida Vega Elvira Gjerne si hvilket navn du likte best! Evt. kom med andre forslag:) Anonymkode: aedae...821 Mange fine her, og ingen av disse blir feil å velge. Lina og Johanna er mine favoritter blant disse. Liker nok Elea aller minst, blir for mye vokaler. Anonymkode: 4fabd...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #13 Del Skrevet 30. mai 2022 Fine navn alle sammen, men føler Elea er på vei til å bli topp 10 om et par år… Mine favoritter må nok være Amalie, Lina og Elida Anonymkode: aedae...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 30. mai 2022 #14 Del Skrevet 30. mai 2022 Ingeborg, Frøya og Johanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #15 Del Skrevet 30. mai 2022 Kall henne Ingeborg. Et navn som ikke kan gå ut av tiden. Anonymkode: aedae...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #16 Del Skrevet 31. mai 2022 Ingeborg som klar nr 1. Deretter Frøya. Ville valgt Johanne med e. Oline er også fint. Resten er litt kjedelige. Amalie fullstendig oppbrukt. Anonymkode: 75981...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 31. mai 2022 #17 Del Skrevet 31. mai 2022 Amalie og Frøya likte jeg best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #18 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg liker best Johanna, Elvira på andreplass og Frøya på tredje. Anonymkode: ae3cb...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. mai 2022 #19 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei! Venter ei lita jente og syntes det var veldig vanskelig med navn denne gangen! På lista har vi disse: Amalie Lina Elea Frøya Tiril Josefine Ingeborg Oline Johanna Elida Vega Elvira Gjerne si hvilket navn du likte best! Evt. kom med andre forslag:) Anonymkode: aedae...821 Josefine og Elvira er finest 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #20 Del Skrevet 31. mai 2022 Fine navn. Elvira er min favoritt av disse. Liker også godt Frøya, Johanna og Elea. Anonymkode: 83e9c...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå