AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #41 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har 2 livmorer med hver sin livmorhals hvor begge ligger vridd og har hver sin vaginalinngang med blokkeringer. Så ikke engang Thor Heyerdahl sine svømmere hadde klart å finne veien inn der. Sjansen for å bli naturlig gravid er knapt eksisterende, men ikke umulig og det må en operasjon til før før ivf kan utføres. Inseminering er meningsløst da man ikke vet hvilken livmor som vil slippe egg. Og det er ikke enkelt å finne veien inn heller 🙈 Anonymkode: 8af50...5da Oi, spenstig. Men én skjede? Anonymkode: 8d959...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #42 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi, spenstig. Men én skjede? Anonymkode: 8d959...f51 Jepp.. Den deler seg i 2 litt oppi der. Det er spenstig nok til att spesialistene går i "dette har vi sett før, men du er ett særs spennende tilfelle". Vet ikke helt om det er positivt, men det vekker kjapt interesse hos leger da det er litt sjeldent. Anonymkode: 8af50...5da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #43 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jepp.. Den deler seg i 2 litt oppi der. Det er spenstig nok til att spesialistene går i "dette har vi sett før, men du er ett særs spennende tilfelle". Vet ikke helt om det er positivt, men det vekker kjapt interesse hos leger da det er litt sjeldent. Anonymkode: 8af50...5da Oi. Hvordan er det å ha sex da? Anonymkode: 87494...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #44 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Oi. Hvordan er det å ha sex da? Anonymkode: 87494... Da jeg ikke vet hvordan det føles med "normalt utstyr" og det ikke ble oppdaget før jeg var godt voksen, så vil jeg anta at det er ganske normalt. Kan være litt vondt av og til og før jeg rundet 30 måtte det taes rolig istarten (men det kan det være med normalt utstyr også) , og ifølge samboer så er det trangere enn han har vært borti tidligere, men han la ikke merke til det han heller før gynekologen hadde funnet ut av det. Fastlege oppdaget det ikke ved celleprøvetaking. Men vi har hatt utvidede samtaler om dette da jeg var første pasient min eldre fastlege hadde som har fått den diagnosen. Føler meg nesten som ett "sirkusdyr" hver gang noe skal gjøres oppi der. Alle skal se og brukes som undervisningstilfelle 🙈🤣 Anonymkode: 8af50...5da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #45 Del Skrevet 5. juni 2022 Steril mann 😮 Tok sædprøve etter 2 år. Mye unødvendig venting,med andre ord håping og prøving med andre ord. Han dumpet med da vi fikk vite dette. Anonymkode: 2eedb...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #46 Del Skrevet 5. juni 2022 PCOS. Fungerte på 3. IVF-forsøk, 4. innsett. Anonymkode: 6a84b...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #47 Del Skrevet 6. juni 2022 Dårlig kvalitet hos han. Problemer hos kvinnen er jo ofte tydeligere før, gjennom uregelmessig mens eller andre plager. Med mindre det er alderen og eggkvalitet som er for dårlig. Egentlig bør alle menn sjekkes ut ganske tidlig. Det er raskt, og rimelig (selv privat). Og er det avvik her kommer man videre med en gang uten dette obligatoriske året. Anonymkode: d1776...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #48 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Steril mann 😮 Tok sædprøve etter 2 år. Mye unødvendig venting,med andre ord håping og prøving med andre ord. Han dumpet med da vi fikk vite dette. Anonymkode: 2eedb...b1d Hvorfor gikk han fra deg??? Anonymkode: b4ce3...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #49 Del Skrevet 6. juni 2022 Noen ganger trenger det ikke å være noe galt. Har et barn, brukte nesten 1 år på å bli gravid med nr.2 , da jeg først ble det ble det MA, og måtte prøve like lenge og da satt den godt. Men å følge med på eggløsningen sin hjelper mye. Anonymkode: 5fb92...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #50 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg har ikke brukt prevensjon på 11 år, og det eneste de finner hos meg er masse adheranser. hele nedre bekken er fylt, og blære,tynn,tykktarm,livmor,eggledere og eggstokker er bakt inn i adheranser. jeg ønsker meg ikke barn, så det går fint, men skriver her for å evt hjelpe noen andre med å se koblingen. Anonymkode: 4c274...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #51 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke brukt prevensjon på 11 år, og det eneste de finner hos meg er masse adheranser. hele nedre bekken er fylt, og blære,tynn,tykktarm,livmor,eggledere og eggstokker er bakt inn i adheranser. jeg ønsker meg ikke barn, så det går fint, men skriver her for å evt hjelpe noen andre med å se koblingen. Anonymkode: 4c274...279 Ser de dette ved eksempel skylling av eggledere, ultralyd av livmor og eggstokker? Hvordan fant de ut at du hadde det? Anonymkode: b4ce3...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #52 Del Skrevet 6. juni 2022 Prøvde i 3 år med første. Fant ingenting galt med meg og mann. Ble gravid på første Ivf. Prøvde i seks år på andre. Ble gravid på første ivf. Mistet. Ble gravid igjen på andre ivf. Høygravid nå. Ikke alltid de finner ut hvorfor det ikke klaffer. Anonymkode: 274e8...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #53 Del Skrevet 6. juni 2022 On 5/29/2022 at 9:54 PM, tussi84 said: pcos her også. jeg hadde manglende eggløsning. På det verste gikk jeg 6-7 mnd uten menstruasjon, og da den kom varte den flere uker. Rekorden er 7 uker, og ofte bare små blødning. Prøvde å bli gravid i 5 år med eksen. Ble gravid etter 1 år, men mistet. Ble ikke gravid igjen. Med min nåværende mann tok det 2 år før jeg ble gravid, men mistet. Mistet også 2 til året etter. På forsøk nr 4 med han lyktes vi, men det tok 3 år før vi fikk beholde. det skal sies at syklusene mine har blitt bedre ettervært som jeg har blitt eldre. Det er få cyster på eggstokkene vs før, og syklus er på 37-40 dager. Fortsatt noe lang syklus, men mensen kommer i alle fall. Kan jeg spørre i hvilken uke dere mistet? Veldig lei meg for å høre om det ❤️ Anonymkode: c5918...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #54 Del Skrevet 6. juni 2022 On 5/30/2022 at 11:07 AM, AnonymBruker said: Dere må gjerne tro at anekdoter er sterke bevis, men den oppfatningen deler ikke folk med litt høyere krav til bevis. For eksempel denne: Food intake diet and sperm characteristics in a blue zone: a Loma Linda Study "The study showed that the vegetables-based food intake decreased sperm quality. In particular, a reduction in sperm quality in male factor patients would be clinically significant and would require review. Furthermore, inadequate sperm hyperactivation in vegans suggested compromised membrane calcium selective channels." Anonymkode: 2b62d...375 Hehe, studien du linker til sier jo selv at den trenger sterkere forskning, da, men... Anonymkode: c5918...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 6. juni 2022 #55 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg spørre i hvilken uke dere mistet? Veldig lei meg for å høre om det ❤️ Anonymkode: c5918...4e7 uke 11 første gang (med eksen) i 2008 uke 7, feb 2017 uke 5, september 2017 uke 8, var en MA ble oppdaget i uke 10, august 2018. Til slutt fikk et barn i okt 2020. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 8. juni 2022 #56 Del Skrevet 8. juni 2022 Pcos. Ble til slutt ivf Etter 3 innsett hvor en endte med kjemisk og 2 i SA kom det et vellykket 4.innsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå