AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Del Skrevet 29. mai 2022 Det er vel regler for hvilke baner som er ment for "ekspertene" og hvilke som er forbeholdt mosjonister? Hvilke andre regler må jeg vite om? 😅😅 Anonymkode: 7abff...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 Det står skilt foran banene, sakte/medium/fort (i hvert fall i "min" svømmehall). Du må ta med badehette, shampoo og såpe. Vaske deg godt før du bader. Du må ha en godkjent badedrakt, enten en todelt eller one piece. Det er alt. Svøm i vei Husk at alle er opptatt av seg, ingen som følger med på de andre. Anonymkode: 0d047...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T. S Skrevet 2. juni 2022 #3 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Der jeg svømmer /*kremt svømte er det tre baner, to for mosjonister og en for trening (står skilt), og at man hele tiden svømmer på høyre side, sånn at man slipper vimse hit og dit hvis det er mange. Ellers trengs ikke badehette der, men gjerne strikk i håret hvis det er langt. Endret 2. juni 2022 av T. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattero Skrevet 2. juni 2022 #4 Del Skrevet 2. juni 2022 Er vann der...😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå