Newbee Skrevet 4. september 2022 #501 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, det er ikke for sent. En eggløsningstest blir positiv ca 24-36 timer før eggløsning. Anonymkode: 9e1db...8de Takk for svar🙏🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 4. september 2022 #502 Del Skrevet 4. september 2022 Laura80 skrev (12 timer siden): Klart det holder det er jo derfor man har eltester sex dagen de er positive og dagen etter er mest fruktbare dager Tusen takk for svar🙏🤞 Håper det holder🥵🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoega Skrevet 5. september 2022 #503 Del Skrevet 5. september 2022 Takker for meg i denne tråden. Nå blir det sendt henvisning til ivf, hvis det ikke klaffer naturlig. 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 6. september 2022 #504 Del Skrevet 6. september 2022 Zoega skrev (16 timer siden): Takker for meg i denne tråden. Nå blir det sendt henvisning til ivf, hvis det ikke klaffer naturlig. 🥺 Så kjedelig at ikke letrozol virker tilstrekkelig. Hvor lenge har du gått på det? IVF er plan B her også, men husker ikke hvor lenge man fikk lov til å prøve først. Masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow91 Skrevet 7. september 2022 #505 Del Skrevet 7. september 2022 Gynekolog svarte aldri, så nå jeg begynt med dobbel dose letrozol etter egen beslutning. Enkel dose ga ikke eggløsning. Krysser fingrene for at dobbel dose vil gjøre susen 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 8. september 2022 #506 Del Skrevet 8. september 2022 Får dere lengre lutealfase med letrozol ? 15dpo nå og ingen mens enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #507 Del Skrevet 8. september 2022 Laura80 skrev (4 timer siden): Får dere lengre lutealfase med letrozol ? 15dpo nå og ingen mens enda. Jeg får 11 dager nøyaktig hver syklus😬 Anonymkode: 2b809...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 8. september 2022 #508 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg får 11 dager nøyaktig hver syklus😬 Anonymkode: 2b809...b67 Ok. Mensen kom i dag 15dpo som tenkt men dukket bare opp noen timer senere enn normalt, pleier alltid få den om morgenen. Vel vel. Ny pp og to dager til ny letrozol kur… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoega Skrevet 10. september 2022 #509 Del Skrevet 10. september 2022 Tussi2018 skrev (På 6.9.2022 den 12.11): Så kjedelig at ikke letrozol virker tilstrekkelig. Hvor lenge har du gått på det? IVF er plan B her også, men husker ikke hvor lenge man fikk lov til å prøve først. Masse lykke til ❤️ Ja, veldig kjedelig. Frykter for at psyken min ikke takler ivf-prosessen. Har aldri slitt mentalt, men fikk en knekk etter jeg fikk påvist pco. Begynte i juni 2021. Har vært kasteball mellom forskjellige vikargynekologer, og har for hver oppfølging fått annen info enn hos den forrige. Aner ikke om over et år er for lenge å gå på Letrozol.🤷♀️ Jeg er sliten, jeg er lei meg, og jeg er redd for å gå inn i en ny og skummel "verden". For ikke å snakke om det økonomiske. Det kommer til å bli trangt...😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 10. september 2022 #510 Del Skrevet 10. september 2022 Zoega skrev (8 timer siden): Ja, veldig kjedelig. Frykter for at psyken min ikke takler ivf-prosessen. Har aldri slitt mentalt, men fikk en knekk etter jeg fikk påvist pco. Begynte i juni 2021. Har vært kasteball mellom forskjellige vikargynekologer, og har for hver oppfølging fått annen info enn hos den forrige. Aner ikke om over et år er for lenge å gå på Letrozol.🤷♀️ Jeg er sliten, jeg er lei meg, og jeg er redd for å gå inn i en ny og skummel "verden". For ikke å snakke om det økonomiske. Det kommer til å bli trangt...😖 Klem til deg ❤️ Har du fått ordentlig utredning utenom påvisning av pco? Håper Ivf veien blir kort og vellykket for dere. Jeg skjønner at tanken på det er skremmende, det syns jeg selv også. Gynekologen min hadde søknaden klar før det plutselig klaffet med førstemann. Det økonomiske hadde blitt en stor belastning for oss også. Husk å spare på alt av kvitteringer og send inn så får man vel litt dekket av medisiner? Men tusenlappene ryker jo fort der. Jeg går til privat gyn nå og det går jo et par tusen hver mnd 😫 Ønsker deg masse lykke til ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 11. september 2022 #511 Del Skrevet 11. september 2022 Letrozol kur nr 2. dag 2 på kuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoega Skrevet 11. september 2022 #512 Del Skrevet 11. september 2022 Tussi2018 skrev (19 timer siden): Klem til deg ❤️ Har du fått ordentlig utredning utenom påvisning av pco? Håper Ivf veien blir kort og vellykket for dere. Jeg skjønner at tanken på det er skremmende, det syns jeg selv også. Gynekologen min hadde søknaden klar før det plutselig klaffet med førstemann. Det økonomiske hadde blitt en stor belastning for oss også. Husk å spare på alt av kvitteringer og send inn så får man vel litt dekket av medisiner? Men tusenlappene ryker jo fort der. Jeg går til privat gyn nå og det går jo et par tusen hver mnd 😫 Ønsker deg masse lykke til ❤️❤️ Nei, ikke ordentlig utredning. Fikk sjekka egglederne som var åpne. Videre utredning skulle jeg få senere i løpet, så det blir vel nå. Tror man får noe dekket, men kostnadene er jo fortsatt høye. Tror jeg. 😅 Takk det samme, veldig godt å ha noen å brette ut til! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå