Laura80 Skrevet 20. august 2022 #481 Del Skrevet 20. august 2022 Cd 12 her , første syklus med letrozol, nå håper jeg på å kjenne tegn til at el nærmer seg altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 20. august 2022 #482 Del Skrevet 20. august 2022 hufsa87 skrev (10 timer siden): Noen som har fått kort syklus av Letrezol? 😅 fikk mensen en uke før tiden. en annen ting.. jeg har ganske kraftig mens, men på skylusdag 3-4 bremser det kraftig så fort jeg begynner mes Letrezol..? Ja, har både fått kortere syklus og blør færre dager. Grunnen til at syklusen er kortere er fordi letrozol hjelper til med å modne eggene raskere og eggløsning kommer dermed tidligere. Slik er det i hvert fall for meg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 20. august 2022 #483 Del Skrevet 20. august 2022 Laura80 skrev (7 timer siden): Fant du ut når du hadde el? Om den korte syklusen skyldes veldig kort lutealfase eller om el kom tidlig? At letrozol bremser mensen er nok ikke usannsynlig da den hemmer østrogen, men tror ikke det har noe å si Nei jeg fikk aldri noen positive el test😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. august 2022 #484 Del Skrevet 22. august 2022 Cd14, enda ikke hatt el.. når kan jeg forvente el med letrozol mon tro? Dobbel dose. Murrer godt i eggstokkene de siste dagene men ikke el enda… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #485 Del Skrevet 22. august 2022 Laura80 skrev (18 minutter siden): Cd14, enda ikke hatt el.. når kan jeg forvente el med letrozol mon tro? Dobbel dose. Murrer godt i eggstokkene de siste dagene men ikke el enda… Jeg er på runde 4 av enkel dose letrozol nå, har tidligere fått el på cd17 og en gang på cd18☺️ Anonymkode: 2b809...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 24. august 2022 #486 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Jenter; er eggløsningene deres på letrozol «normale» ? Jeg mener, har dere ømme pupper etter el? Jeg har tatt dobbel letrozol og er bare forvirret. Cd 16 i dag. Cd 14 og cd 15 gav meg masse slim, murring, åpen tapp , trodde kanskje el var MEN har Ikke ømme pupper og det har jeg normalt sett Alltid fra el/like før el og videre etter el. Så nå er jeg usikker på om el faktisk har vært siden jeg mangler ømme pupper. Skal uansett følge med videre selvsagt på slim, tapp , murr og ha sex videre, men er så rart alt. Virker som om el er over på alle måter rent bortsett fra ingen ømme pupper!? Endret 24. august 2022 av Laura80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoega Skrevet 27. august 2022 #487 Del Skrevet 27. august 2022 Så gikk det ikke denne gangen heller. Holdt på så lenge nå at jeg har mistet troen på at det går. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. august 2022 #488 Del Skrevet 28. august 2022 Zoega skrev (10 timer siden): Så gikk det ikke denne gangen heller. Holdt på så lenge nå at jeg har mistet troen på at det går. 😢 Trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #489 Del Skrevet 29. august 2022 Hei dere. Er det noen av dere som har opplevd å få eggløsning av enkel dose letrozol flere perioder, men så plutselig funker ikke dosen lengre? Har hatt 3 runder enkel dose med god effekt, men mistenker at det ikke kommer eggløsning nå på runde 4. Er på CD18, tidligere alltid fått el på CD17. Bruker digital eggløsningstest som har hatt blinkende smiley siden onsdag (brukt digital test i alle de andre syklusene og det har fungert helt topp!). Aldri hatt blinkende smiley så mange dager mens jeg har brukt letrozol, så mistenker at enkel dose ikke funker mer🧐 Anonymkode: 2b809...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 29. august 2022 #490 Del Skrevet 29. august 2022 Hei dere, jeg har begynt med ny runde med letrozol igjen… men ser jo at dette skal tas på morgen. Er det noen av dere som vet om det er ok å ta det utpå dagen? - har startet med studie igjen og orker ikke å sitte med hodepinen 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #491 Del Skrevet 29. august 2022 elinoooor skrev (3 minutter siden): Hei dere, jeg har begynt med ny runde med letrozol igjen… men ser jo at dette skal tas på morgen. Er det noen av dere som vet om det er ok å ta det utpå dagen? - har startet med studie igjen og orker ikke å sitte med hodepinen 🥴 Antar at det går helt fint👍☺️ Anonymkode: 2b809...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. august 2022 #492 Del Skrevet 29. august 2022 elinoooor skrev (8 minutter siden): Hei dere, jeg har begynt med ny runde med letrozol igjen… men ser jo at dette skal tas på morgen. Er det noen av dere som vet om det er ok å ta det utpå dagen? - har startet med studie igjen og orker ikke å sitte med hodepinen 🥴 Har hørt om de som bevisst tar hver kveld pga bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 30. august 2022 #493 Del Skrevet 30. august 2022 elinoooor skrev (19 timer siden): Hei dere, jeg har begynt med ny runde med letrozol igjen… men ser jo at dette skal tas på morgen. Er det noen av dere som vet om det er ok å ta det utpå dagen? - har startet med studie igjen og orker ikke å sitte med hodepinen 🥴 Jeg har alltid tatt de på kvelden 😊 For om det blir bivirkninger så skal jeg jo sove uansett 🙈 Så det regner jeg med går helt fint 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 30. august 2022 #494 Del Skrevet 30. august 2022 lyskrone skrev (4 timer siden): Jeg har alltid tatt de på kvelden 😊 For om det blir bivirkninger så skal jeg jo sove uansett 🙈 Så det regner jeg med går helt fint 😊 Så godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #495 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 7.42): Hei dere. Er det noen av dere som har opplevd å få eggløsning av enkel dose letrozol flere perioder, men så plutselig funker ikke dosen lengre? Har hatt 3 runder enkel dose med god effekt, men mistenker at det ikke kommer eggløsning nå på runde 4. Er på CD18, tidligere alltid fått el på CD17. Bruker digital eggløsningstest som har hatt blinkende smiley siden onsdag (brukt digital test i alle de andre syklusene og det har fungert helt topp!). Aldri hatt blinkende smiley så mange dager mens jeg har brukt letrozol, så mistenker at enkel dose ikke funker mer🧐 Anonymkode: 2b809...b67 Ingen? Har hatt masse el-slim de siste dagene, men ingen positiv test enda😰 Blir så frustrert og lei meg av tanken på at dosen ikke fungerer lengre😭 Anonymkode: 2b809...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #496 Del Skrevet 30. august 2022 Er det flere som sliter med kviser av letrezol? jeg ser ikke ut i ansiktet 😭 Anonymkode: fda8f...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 30. august 2022 #497 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ingen? Har hatt masse el-slim de siste dagene, men ingen positiv test enda😰 Blir så frustrert og lei meg av tanken på at dosen ikke fungerer lengre😭 Anonymkode: 2b809...b67 Jeg fikk ikke helt positive de første to rundene. Første runde enkel dose, andre runde dobbel dose (som ikke ga noe bedre effekt) fikk også bare blinkede smiley - ble enig med gyn. at da fortsetter jeg bare med enkel dose. Runde 3 fikk jeg for første gang helt klare positive tester. Tror man bare får legge inn aksjer uansett, for er ser at man kan ha EL selvom man ikke får sikkelig positive og at folk har blitt gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 3. september 2022 #498 Del Skrevet 3. september 2022 Hadde mistet håpet om eggløsning denne runden, men i dag, på CD23 ble testen plutselig positiv. Er det for sent å legge inn aksjer i dag og i morgen?😰 Føler alle Google-søk gir til svar at selve dagen er for sen å legge aksjer på🙄 Er en uke på overtid med eggløsning i forhold til andre sykluser på letrozol, så «gav opp» tidligere i uken, så siste aksjer var på tirsdag, altså 4 dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #499 Del Skrevet 3. september 2022 1 hour ago, Newbee said: Hadde mistet håpet om eggløsning denne runden, men i dag, på CD23 ble testen plutselig positiv. Er det for sent å legge inn aksjer i dag og i morgen?😰 Føler alle Google-søk gir til svar at selve dagen er for sen å legge aksjer på🙄 Er en uke på overtid med eggløsning i forhold til andre sykluser på letrozol, så «gav opp» tidligere i uken, så siste aksjer var på tirsdag, altså 4 dager siden. Nei, det er ikke for sent. En eggløsningstest blir positiv ca 24-36 timer før eggløsning. Anonymkode: 9e1db...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. september 2022 #500 Del Skrevet 3. september 2022 Newbee skrev (2 timer siden): Hadde mistet håpet om eggløsning denne runden, men i dag, på CD23 ble testen plutselig positiv. Er det for sent å legge inn aksjer i dag og i morgen?😰 Føler alle Google-søk gir til svar at selve dagen er for sen å legge aksjer på🙄 Er en uke på overtid med eggløsning i forhold til andre sykluser på letrozol, så «gav opp» tidligere i uken, så siste aksjer var på tirsdag, altså 4 dager siden. Klart det holder det er jo derfor man har eltester sex dagen de er positive og dagen etter er mest fruktbare dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå