Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Yellow91 skrev (3 timer siden):

Første runde med letrozol. Venter spent på eggløsning nå 😊

så gøy! Krysser, hold oss oppdatert!❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dere hatt av symptomer før eggløsning med letrozol? Tre år siden forrige gang jeg tok så jeg husker ikke hva jeg hadde da 🙈 er på cd 7 idag og har kjent små stikk/svak murring nederst i magen av og på idag. El kan jo ikke komme SÅ tidlig vel? 😲😅

AnonymBruker
Skrevet
Tussi2018 skrev (29 minutter siden):

Hva har dere hatt av symptomer før eggløsning med letrozol? Tre år siden forrige gang jeg tok så jeg husker ikke hva jeg hadde da 🙈 er på cd 7 idag og har kjent små stikk/svak murring nederst i magen av og på idag. El kan jo ikke komme SÅ tidlig vel? 😲😅

Tidligere lite symptomer, foruten el-slim og lett murring og oppblåsthet. Men denne syklusen mistenker jeg faktisk el på cd8 eller cd9. Tidligere ALLTID kommet på cd18. Håper jeg tar feil da🫣😬

Anonymkode: 2b809...b67

Skrevet (endret)
Tussi2018 skrev (35 minutter siden):

Blir kvalm jeg🙈  kan ikke huske om jeg hadde noe murring før selve EL

Endret av elinoooor
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tidligere lite symptomer, foruten el-slim og lett murring og oppblåsthet. Men denne syklusen mistenker jeg faktisk el på cd8 eller cd9. Tidligere ALLTID kommet på cd18. Håper jeg tar feil da🫣😬

Oi det var stor forskjell da! Cd 18 uten letrozol og denne syklusen med? Eller begge med? 
Jeg har pleid å få el slim også, så håper dette bare er at eggene vokser eller noe 🤭

AnonymBruker
Skrevet
Tussi2018 skrev (2 minutter siden):

Oi det var stor forskjell da! Cd 18 uten letrozol og denne syklusen med? Eller begge med? 
Jeg har pleid å få el slim også, så håper dette bare er at eggene vokser eller noe 🤭

Begge sykluser med letrozol. Hadde en kjemisk/tidlig SA forrige måned, det kan jo ha klusset det har jeg tenkt😬 Håper mest at jeg tar feil og at EL er på vei. Venter på flere tester i posten🫣

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Begge sykluser med letrozol. Hadde en kjemisk/tidlig SA forrige måned, det kan jo ha klusset det har jeg tenkt😬 Håper mest at jeg tar feil og at EL er på vei. Venter på flere tester i posten🫣

Huff god klem til deg ❤️
Håper at den kommer seinere ja 🤞🏼😊

Det håper jeg for min del også for jeg har ikke lagt inn aksjer enda. Cd 8 idag. Bare litt småmurringer. Hvilke symptomer har du som gjør at du tenker el? 

Skrevet

Der kom mensen

Trodde mensen alltid kom 14 dager etter EL jeg?  Kom dpo13 her og 30 dagers syklus denne gangen☺️

AnonymBruker
Skrevet
Tussi2018 skrev (10 timer siden):

Huff god klem til deg ❤️
Håper at den kommer seinere ja 🤞🏼😊

Det håper jeg for min del også for jeg har ikke lagt inn aksjer enda. Cd 8 idag. Bare litt småmurringer. Hvilke symptomer har du som gjør at du tenker el? 

Takk❤️
Jeg begynte å el teste på torsdag, og da var testen sånn passe sterk, litt sånn at jeg tenkte nå er sikkert el på vei innen en ukes tid. Så tester jeg til samme tid hver dag, og hver dag har streken sunket gradvis i styrke. I går var den så og si borte. I tillegg hadde jeg i forrige uke litt sånn typiske elkløe på brystene og oppblåsheten. Men, hadde ikke noe ELslim. Det har jeg alltid fått nå på letrozol. Så jeg håper egentlig inderlig jeg tar feil, og el kommer nå om noen dager som forventet, men i følge strimmeltestene ser det ikke slik ut. Har aldri testet med strimler før, tidligere har jeg alltid brukt digitale, men var tom denne gangen og postgangen tar sin tid🫣 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Takk❤️
Jeg begynte å el teste på torsdag, og da var testen sånn passe sterk, litt sånn at jeg tenkte nå er sikkert el på vei innen en ukes tid. Så tester jeg til samme tid hver dag, og hver dag har streken sunket gradvis i styrke. I går var den så og si borte. I tillegg hadde jeg i forrige uke litt sånn typiske elkløe på brystene og oppblåsheten. Men, hadde ikke noe ELslim. Det har jeg alltid fått nå på letrozol. Så jeg håper egentlig inderlig jeg tar feil, og el kommer nå om noen dager som forventet, men i følge strimmeltestene ser det ikke slik ut. Har aldri testet med strimler før, tidligere har jeg alltid brukt digitale, men var tom denne gangen og postgangen tar sin tid🫣 

Hmm det var jo rart 🤔 Kan det være stor forskjell på strimmel og digital på hvordan de virker? Jeg har bare prøvd el tester er par sykluser sist vi prøvde, og ble egentlig bare mer stresset av det 🙈 i tillegg fikk jeg beskjed av gynekologen om at de ofte viser feil når man har pco. Derfor sjekket jeg bare med blodprøve for å se at el faktisk hadde skjedd etter at jeg begynte med letrozol. Og så var oppfordringen å ha sex hver 2-3 dag ca cd 10. men det er ikke akkurat stressfritt det heller 😅

AnonymBruker
Skrevet
Tussi2018 skrev (12 timer siden):

Hmm det var jo rart 🤔 Kan det være stor forskjell på strimmel og digital på hvordan de virker? Jeg har bare prøvd el tester er par sykluser sist vi prøvde, og ble egentlig bare mer stresset av det 🙈 i tillegg fikk jeg beskjed av gynekologen om at de ofte viser feil når man har pco. Derfor sjekket jeg bare med blodprøve for å se at el faktisk hadde skjedd etter at jeg begynte med letrozol. Og så var oppfordringen å ha sex hver 2-3 dag ca cd 10. men det er ikke akkurat stressfritt det heller 😅

Jeg aner ikke🙄har aldri prøvd strimmeltester før. Frister ikke til gjentakelse🫣 Får se i kveld hva den digitale testen sier i dag, de kommer i posten i ettermiddag😅 

Jeg fikk også samme beskjed av min gyn som deg, men jeg ble stresset av å ikke vite om når el er. Har også pcos, men på letrozol har jeg erfart at de faktisk viser eggløsning og har kunne stolt på de☺️ 

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vært hos gynekolog og alt er bra med mannen, men de fant ikke min eggløsning. Skal sjekke igjen neste mnd også. Det som irriterer meg er at legen ikke gir meg noe medisiner nå(prøvd i 2 år). Eggene mine ser fine ut, også skal de sjekke egglederne mine. Har skjønt at jeg kanskje skal få letrozol, hvordan funker dette? Og ble du gravid? Evt forsøk? Jeg wr heller ikke helt fornøyd med klinikken i Oslo, syntes hun forklarer dårlig. Noen som hat erfaring med klinikker som ikke er så sparsomme på feks letrozol eller annet? 

Anonymkode: c22bc...265

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei. Har vært hos gynekolog og alt er bra med mannen, men de fant ikke min eggløsning. Skal sjekke igjen neste mnd også. Det som irriterer meg er at legen ikke gir meg noe medisiner nå(prøvd i 2 år). Eggene mine ser fine ut, også skal de sjekke egglederne mine. Har skjønt at jeg kanskje skal få letrozol, hvordan funker dette? Og ble du gravid? Evt forsøk? Jeg wr heller ikke helt fornøyd med klinikken i Oslo, syntes hun forklarer dårlig. Noen som hat erfaring med klinikker som ikke er så sparsomme på feks letrozol eller annet? 

Hei, velkommen hit - 

Så frustrende, hadde heller ikke noe tegn til EL da jeg var hos spiren i Trondheim.. Vi holder til ved Oslo vi også, men valgte å dra til Spiren i Trondheim. Fikk lov å prøve letrozol. Jeg skal inn i pp3 nå, så har enda ikke blitt gravid enda. Hvilken klinikk dro du til om jeg kan spørre?

AnonymBruker
Skrevet
elinoooor skrev (2 timer siden):

Hei, velkommen hit - 

Så frustrende, hadde heller ikke noe tegn til EL da jeg var hos spiren i Trondheim.. Vi holder til ved Oslo vi også, men valgte å dra til Spiren i Trondheim. Fikk lov å prøve letrozol. Jeg skal inn i pp3 nå, så har enda ikke blitt gravid enda. Hvilken klinikk dro du til om jeg kan spørre?

Majorstueklinikken

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei 😊 Hva foreslo klinikken at dere skulle gjøre nå da? 
Jeg går til en privat gynekolog på Vestlandet. Fikk letrozol for manglende eggløsning. Først enkel dose og sjekke med blodprøve om eggløsning har vært, det hadde det ikke. Økte til dobbel dose og fikk da eggløsning og ble gravid. Mistet i uke 6. Tok lang tid før syklusen var på plass igjen etter det. Jeg hadde ikke mensen hver mnd av meg selv heller og brukte provera for å sette den i gang. Fikk ovitrelle i tillegg til letrozol da det gått ca fire mnd fra spontanaborten og syklusen var litt mer på plass. Ble gravid og fødte et friskt barn i 2020 😊 er nå i gang med å prøve på nr 2.

Ønsker deg lykke til ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg ble gravid på første forsøk første gang jeg fikk letrozol😊 Vi er i gang igjen nå, men ikke blitt gravide enda, har kun hatt en runde og skal i gang med runde to nå om jeg ikke får positiv test om noen dager 😊 Jeg gikk til en privat gynekolog her vi bor og hun var ikke vanskelig når det kom til å skrive ut hverken letrozol eller provera 😊

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om man kan ta cyklocapron når man tar letrezol?

blør noe ekstremt denne runden😓

Anonymkode: fda8f...da5

Skrevet

Er 3 eller 4 dpo i dag. Fikk noe rosa / oransje på papiret nå. Har hatt mageknip i hele dag. Lenge til mensen, så håper ikke den kommer. Første periode med Letrozol så har ingen erfaring. Noen fler som har hatt det?

Skrevet

Og der kom tanta 4 / 5 dpo. Begynne på letrozol på Cd3 igjen da? 🙈

Skrevet (endret)

Nå henger jeg ikke helt med her, ovenfor sier du at du er 3/4dpo? når tok du letrozol ? og hadde du mens før du tok letrozol? og nå har mensen kommet ? Var syklusen kortere? kanskje du hadde EL tidligere ?

😅@Yellow91

Endret av elinoooor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...