Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Elise93 skrev (2 timer siden):

Jeg har pleid å ta meg et glass eller to mens jeg går på letrozol og det har aldri gjort noe med virkningen, har virka som det skulle for det. Mener gyn også sa at det ikke gjorde noe☺️

Åh så godt å høre 😊 Er ingen must denne uken her, men skal man gå lenge på det er det jo greit å kunne leve litt som vanlig innimellom 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tussi2018 skrev (2 timer siden):

Holder dere dere alltid helt unna alkohol pga letrozol? Før jeg begynte på det kunne jeg gjerne ta meg et glass mellom mens og el, men nå er jeg redd det ødelegger virkningen av letrozol også. Hvordan tenker dere rundt det? 😊

Jeg lever  som vanlig, viktig å kunne gjøre som normalt midt oppi all prøvingen også😊 

Skrevet
lyskrone skrev (2 timer siden):

Jeg lever  som vanlig, viktig å kunne gjøre som normalt midt oppi all prøvingen også😊 

Ja det kan jo ta lang tid og man kan ikke slutte å leve helt 😊 

men fra el til mens er dere helt uten da? 

Skrevet
Tussi2018 skrev (1 minutt siden):

Ja det kan jo ta lang tid og man kan ikke slutte å leve helt 😊 

men fra el til mens er dere helt uten da? 

Ikke sant😊 
Ja da er jeg uten, ikke at jeg drikker så veldig mye alkohol 🙈

Skrevet

Så fint dere tar opp med alkohol❤️ har nesten holdt meg helt unna, har alltid vært redd for bruk av alkohol og medisin «sammen»🙄 

Skrevet

Hvor er dere i prøvingen nå?❤️ og hvordan går det me dere?

Skrevet
elinoooor skrev (45 minutter siden):

Her er det 11 dager siden jeg hadde slim så om det var tegn på eggløsning så er jeg ca 7 DPO og venter på å teste ❤️ Hvordan går det med deg?❤️

Skrevet
lyskrone skrev (22 minutter siden):

Her er det 11 dager siden jeg hadde slim så om det var tegn på eggløsning så er jeg ca 7 DPO og venter på å teste ❤️ Hvordan går det med deg?❤️

så gøy å være i dpo❤️ håper på en positiv test! 🤞🏼

Her har det bare gått nedover😂 gadd ikke engang å ta bilde av testen i dag så slang den bare i søpla etter 5 minutter.

Så venter bare på mens nå, så krysser for pp3❤️

Skrevet
elinoooor skrev (1 minutt siden):

så gøy å være i dpo❤️ håper på en positiv test! 🤞🏼

Her har det bare gått nedover😂 gadd ikke engang å ta bilde av testen i dag så slang den bare i søpla etter 5 minutter.

Så venter bare på mens nå, så krysser for pp3❤️

Ja håper på det🤞🏻❤️

Da fortsetter jeg å krysse fingrene for at det går på neste 🤞🏻❤️

Skrevet
elinoooor skrev (4 timer siden):

Så fint dere tar opp med alkohol❤️ har nesten holdt meg helt unna, har alltid vært redd for bruk av alkohol og medisin «sammen»🙄 

Ja, jeg er redd for at det skal ødelegge effekten. Men hvis det skjer noe og jeg har lyst å ta et par glass så har jeg gjort det. Denne gang skal vi i bryllup når jeg er mellom el og mens, veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Får se hvor mange dpo jeg er når den tid kommer 😬 kjedelig å ikke kunne ta seg et glass da kjenner jeg. Ellers drikker jeg svært sjeldent, men i slike anledninger er det jo litt kjekt. Vil heller ikke at andre skal begynne å spørre og lure, når man ikke selv vet om man er gravid enda 🙈 

Skrevet

Jeg er på CD 6, så her er det bare til å smøre seg med tålmodighet 😂 Skal på kontroll hos gyn på cd 12. veldig spent på hvordan ting ser ut da 🤞🏼😊

Skrevet
lyskrone skrev (4 timer siden):

Så spennende ❤️🤞🏼😊

Skrevet
Tussi2018 skrev (1 time siden):

Så spennende ❤️🤞🏼😊

Veldig 😊❤️  Vi reiser på tur i morgen så er litt usikker på om jeg skal ta med tester eller la de ligge hjemme og kanskje ikke tenke så mye på det de dagene vi er borte 🙈

Skrevet
lyskrone skrev (9 minutter siden):

Veldig 😊❤️  Vi reiser på tur i morgen så er litt usikker på om jeg skal ta med tester eller la de ligge hjemme og kanskje ikke tenke så mye på det de dagene vi er borte 🙈

Ville latt de ligge hjemme🙈 Har synes d har vært godt å bare nyte ferien uten å tenke på å testing.. for testing får man jo gjort uansett, og hvis ikke så kommer jo tr🫣 Dagene går jo så fort også om man bare nyter turen sin

Skrevet
elinoooor skrev (1 minutt siden):

Ville latt de ligge hjemme🙈 Har synes d har vært godt å bare nyte ferien uten å tenke på å testing.. for testing får man jo gjort uansett, og hvis ikke så kommer jo tr🫣 Dagene går jo så fort også om man bare nyter turen sin

Vet du hva det er helt sant 😊 Jeg lar de bli hjemme også konstruerer jeg meg helt og fult om tiden med familien 🥰

Skrevet
lyskrone skrev (7 minutter siden):

Vet du hva det er helt sant 😊 Jeg lar de bli hjemme også konstruerer jeg meg helt og fult om tiden med familien 🥰

❤️❤️❤️, kos dere masse på tur - og krysser alt jeg har for at spiren satt denne mnd🤞🏼🤞🏼

Skrevet
elinoooor skrev (18 minutter siden):

❤️❤️❤️, kos dere masse på tur - og krysser alt jeg har for at spiren satt denne mnd🤞🏼🤞🏼

Tusen takk, det skal vi❤️ Håper det jeg også 🤞🏻🤞🏻 Også håper jeg virkelig det sitter for dere snart🤞🏻🤞🏻🥰

Skrevet

Høres lurt ut å la de bli hjemme og heller prøve å nyte ferien helt 🥰 Krysser fingrene og gleder meg til oppdatering når du er hjemme!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, er det noen av dere som har erfaring med letrozol og progesteron?

Anonymkode: 3a4a7...200

Skrevet
elinoooor skrev (På 24.7.2022 den 14.11):

Første runde med letrozol. Venter spent på eggløsning nå 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...