AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #341 Del Skrevet 20. juli 2022 Mistet i tidlig sa forrige måned, nettopp ferdig med ny letrozol-kur og venter på nå EL. Tror det blir i starten av neste uke, i allefall erfaringsbasert på de tidligere kurene med letrozol. Krysser fingrene for at alle gode ting faktisk er tre🤞🙏 Anonymkode: 2b809...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juli 2022 #342 Del Skrevet 20. juli 2022 @Tussi2018så godt du er i gang❤️ Her går bare dagene til testing, er dpo7 nå❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juli 2022 #343 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mistet i tidlig sa forrige måned, nettopp ferdig med ny letrozol-kur og venter på nå EL. Tror det blir i starten av neste uke, i allefall erfaringsbasert på de tidligere kurene med letrozol. Krysser fingrene for at alle gode ting faktisk er tre🤞🙏 Anonymkode: 2b809...b67 krysser 🤞🏼🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 20. juli 2022 #344 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mistet i tidlig sa forrige måned, nettopp ferdig med ny letrozol-kur og venter på nå EL. Tror det blir i starten av neste uke, i allefall erfaringsbasert på de tidligere kurene med letrozol. Krysser fingrene for at alle gode ting faktisk er tre🤞🙏 Anonymkode: 2b809...b67 God klem til deg ❤️ SA er grusomt! Krysser fingrene 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 20. juli 2022 #345 Del Skrevet 20. juli 2022 elinoooor skrev (11 timer siden): @Tussi2018så godt du er i gang❤️ Her går bare dagene til testing, er dpo7 nå❤️ Ja, veldig godt 😍 Tok du første test 7dpo? Har du fått utslag så tidlig før? Tidligste jeg har fått er 8 (men visste ikke nøyaktig når el var så der kan også ha vært 10🤭). Heier 👏🏻😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juli 2022 #346 Del Skrevet 20. juli 2022 Tussi2018 skrev (Akkurat nå): Ja, veldig godt 😍 Tok du første test 7dpo? Har du fått utslag så tidlig før? Tidligste jeg har fått er 8 (men visste ikke nøyaktig når el var så der kan også ha vært 10🤭). Heier 👏🏻😃 å, mente «her går dagene FREM til testing»🤭 - men vi kom hjem en tur fra hytta i dag, jeg klarte ikke å holde fingrene vekk så klart. Så her er dagen test DPO7 Disse testene har følsomhet på 10ml🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juli 2022 #347 Del Skrevet 20. juli 2022 Hmmm, skimter noe 🫣 spennende 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juli 2022 #348 Del Skrevet 20. juli 2022 *Marihøna* skrev (11 minutter siden): Hmmm, skimter noe 🫣 spennende 🤩 Krysser for det🤞🏼🥺 hadde iallfall vært veldig morro. Håper bare ikke det er skyggestrek eller kjemisk😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juli 2022 #349 Del Skrevet 20. juli 2022 @*Marihøna* hvordan går det me deg forresten?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juli 2022 #350 Del Skrevet 20. juli 2022 elinoooor skrev (1 time siden): @*Marihøna* hvordan går det me deg forresten?❤️ Går veldig fint 🥰 8+2 nå, tok tidlig ul sist uke. Sterkt hjerte som banka ❤️ Håper for dere at det er babystrek, da glir du vel inn i mars/april termingruppa? Hadde vært kos 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #351 Del Skrevet 21. juli 2022 *Marihøna* skrev (4 timer siden): Går veldig fint 🥰 8+2 nå, tok tidlig ul sist uke. Sterkt hjerte som banka ❤️ Håper for dere at det er babystrek, da glir du vel inn i mars/april termingruppa? Hadde vært kos 🥰 ååå så godt å høre🥰 så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #352 Del Skrevet 21. juli 2022 DPO8 🫣🫣 skimter en strek med babyplan sin, 25ml men kom ikke noe på den 10ml… i allfall ikke noe kamera fikk med seg Bildet er tatt etter 2-3 minutter, hva ser dere?🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #353 Del Skrevet 21. juli 2022 Tussi2018 skrev (11 timer siden): God klem til deg ❤️ SA er grusomt! Krysser fingrene 🤞🏼 Takk❤️ Anonymkode: 2b809...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 21. juli 2022 #354 Del Skrevet 21. juli 2022 elinoooor skrev (19 timer siden): å, mente «her går dagene FREM til testing»🤭 - men vi kom hjem en tur fra hytta i dag, jeg klarte ikke å holde fingrene vekk så klart. Så her er dagen test DPO7 Disse testene har følsomhet på 10ml🫣 Jeg ser noe 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 21. juli 2022 #355 Del Skrevet 21. juli 2022 elinoooor skrev (12 timer siden): DPO8 🫣🫣 skimter en strek med babyplan sin, 25ml men kom ikke noe på den 10ml… i allfall ikke noe kamera fikk med seg Bildet er tatt etter 2-3 minutter, hva ser dere?🌸 Syns jeg ser strek her også 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #356 Del Skrevet 21. juli 2022 lyskrone skrev (3 timer siden): Syns jeg ser strek her også 🤩 ååå🫣😍🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 21. juli 2022 #357 Del Skrevet 21. juli 2022 elinoooor skrev (41 minutter siden): ååå🫣😍🤞🏼 Håper virkelig det sitter for dere🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #358 Del Skrevet 21. juli 2022 lyskrone skrev (50 minutter siden): Håper virkelig det sitter for dere🤞🏻🥰 håper vi å😍 - kjent litt stikk på venstre side i det siste, og brystene føles litt ømme og små tunge🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #359 Del Skrevet 22. juli 2022 HALLO?? Jeg våkna av meg selv halv 5 - gikk å tok en test igjen😂 følte testen i dag var litt svak… eller hva tror dere? Skulle legge inn testen på HCG på premom og var litt «trøtt i øyene» så la inn på eggløsning, da registrer den 0.11?! Var det en strek der allikevel ? er av samme test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 22. juli 2022 #360 Del Skrevet 22. juli 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): HALLO?? Jeg våkna av meg selv halv 5 - gikk å tok en test igjen😂 følte testen i dag var litt svak… eller hva tror dere? Skulle legge inn testen på HCG på premom og var litt «trøtt i øyene» så la inn på eggløsning, da registrer den 0.11?! Var det en strek der allikevel ? er av samme test Så spennende 🤩🤞🏼 Jeg har alltid vært dårlig på å klare å skimte streker på bilder som blir lagt ut her, så jeg klarer ikke å se noe. Men det gjorde jeg ikke da jeg tok bilde av strek som jeg selv så på mine heller. Gøy at du kan se den selv og at flere her gjør det også! Krysser fingrene for dere 😍 10dpo idag så det er jo fremdeles tidlig for noen å få tydelig strek 😊 Er det en app det siste du skrev om? Premom? Kan man legge inn tester der? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå