elinoooor Skrevet 30. juli 2022 #421 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 13.02): Noen som vet om man kan ta cyklocapron når man tar letrezol? blør noe ekstremt denne runden😓 Anonymkode: fda8f...da5 Ingen erfaring dessverre, håper du har fått svaret allikavel ❤️ klem
Yellow91 Skrevet 30. juli 2022 #422 Skrevet 30. juli 2022 (endret) elinoooor skrev (1 time siden): Nå henger jeg ikke helt med her, ovenfor sier du at du er 3/4dpo? når tok du letrozol ? og hadde du mens før du tok letrozol? og nå har mensen kommet ? Var syklusen kortere? kanskje du hadde EL tidligere ? 😅@Yellow91 Beklager. Hadde en runde med letrozol også kom mensen 4 / 5 dpo... Nå har det gitt seg, så var kanskje bare en mellomblødning. Endret 30. juli 2022 av Yellow91
elinoooor Skrevet 30. juli 2022 #423 Skrevet 30. juli 2022 Yellow91 skrev (56 minutter siden): Beklager. Hadde en runde med letrozol også kom mensen 4 / 5 dpo... Nå har det gitt seg, så var kanskje bare en mellomblødning. ahh, så merkelig 🤔 krysser fingrene for deg, hold meg gjerne oppdatert ❤️
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #424 Skrevet 31. juli 2022 Hei! I følge tester og kroppslige symptomer hadde jeg eggløsning i går, men stusser over mangelen på eggsløsningsslim. Fikk det aldri som jeg tenkte over før jeg startet på letrozol, etter start på letrozol har jeg alltid fått litt som jeg har sett, men denne gangen har jeg ikke observert det. Noen som vet om dette er avgjørende for eggløsning? 🙄😰 Anonymkode: 2b809...b67
elinoooor Skrevet 31. juli 2022 #425 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! I følge tester og kroppslige symptomer hadde jeg eggløsning i går, men stusser over mangelen på eggsløsningsslim. Fikk det aldri som jeg tenkte over før jeg startet på letrozol, etter start på letrozol har jeg alltid fått litt som jeg har sett, men denne gangen har jeg ikke observert det. Noen som vet om dette er avgjørende for eggløsning? 🙄😰 Anonymkode: 2b809...b67 Hei du, kan godt hende du hadde eggløsningsslim men ikke la merke til dette. Hender at man må ja, får finne den. Men om du ikke hadde eggløsningsslim så er det jo litt dårlig tegn og vil gjøre det vanskelig å bli gravid, for en kjede uten dette er sur for sæden
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #426 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 22.00): Hei. Har vært hos gynekolog og alt er bra med mannen, men de fant ikke min eggløsning. Skal sjekke igjen neste mnd også. Det som irriterer meg er at legen ikke gir meg noe medisiner nå(prøvd i 2 år). Eggene mine ser fine ut, også skal de sjekke egglederne mine. Har skjønt at jeg kanskje skal få letrozol, hvordan funker dette? Og ble du gravid? Evt forsøk? Jeg wr heller ikke helt fornøyd med klinikken i Oslo, syntes hun forklarer dårlig. Noen som hat erfaring med klinikker som ikke er så sparsomme på feks letrozol eller annet? Anonymkode: c22bc...265 Hei 😊 angående klinikk i Oslo vil jeg anbefale deg medicus på nasjonaltheatheret. De ga meg letrozol etter at jeg kun hadde prøvd et par måneder men hadde ikke eggløsning. De er veldig flinke og proffe. Anonymkode: c9e36...afd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #427 Skrevet 31. juli 2022 elinoooor skrev (8 timer siden): Hei du, kan godt hende du hadde eggløsningsslim men ikke la merke til dette. Hender at man må ja, får finne den. Men om du ikke hadde eggløsningsslim så er det jo litt dårlig tegn og vil gjøre det vanskelig å bli gravid, for en kjede uten dette er sur for sæden Takk for svar🙏 Håper jeg har hatt det uten å ha lagt merke til det🤞 Anonymkode: 2b809...b67
Amatariel Skrevet 31. juli 2022 #428 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei! I følge tester og kroppslige symptomer hadde jeg eggløsning i går, men stusser over mangelen på eggsløsningsslim. Fikk det aldri som jeg tenkte over før jeg startet på letrozol, etter start på letrozol har jeg alltid fått litt som jeg har sett, men denne gangen har jeg ikke observert det. Noen som vet om dette er avgjørende for eggløsning? 🙄😰 Anonymkode: 2b809...b67 Det er SVÆRT vanlig å ikke se noe eggløsningsslim. Alle har det, men ikke alle ser det. For mange av oss så er det "langt oppi der". Jeg uttrykte min bekymring for at jeg alltid var så tørr (også rundt forventet EL) til min gynekolog, men han sa at det var ingen fare. Og det hadde han rett i, for jeg har fint klart å bli gravid flere ganger. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #429 Skrevet 1. august 2022 Amatariel skrev (9 timer siden): Det er SVÆRT vanlig å ikke se noe eggløsningsslim. Alle har det, men ikke alle ser det. For mange av oss så er det "langt oppi der". Jeg uttrykte min bekymring for at jeg alltid var så tørr (også rundt forventet EL) til min gynekolog, men han sa at det var ingen fare. Og det hadde han rett i, for jeg har fint klart å bli gravid flere ganger. Åh det var veldig godt å høre. Tusen takk for tilbakemelding 🙏 Anonymkode: 2b809...b67
Yellow91 Skrevet 1. august 2022 #430 Skrevet 1. august 2022 Yellow91 skrev (På 30.7.2022 den 20.30): Beklager. Hadde en runde med letrozol også kom mensen 4 / 5 dpo... Nå har det gitt seg, så var kanskje bare en mellomblødning. Fikk påvist korona i dag, så mulig det er grunnen.
elinoooor Skrevet 1. august 2022 #431 Skrevet 1. august 2022 Yellow91 skrev (15 minutter siden): Fikk påvist korona i dag, så mulig det er grunnen. Trodde nå ikke korona skulle gi mellomblødning ?? - masse god bedring til deg❤️
Yellow91 Skrevet 1. august 2022 #432 Skrevet 1. august 2022 elinoooor skrev (7 minutter siden): Trodde nå ikke korona skulle gi mellomblødning ?? - masse god bedring til deg❤️ Leste at det kunne gi menstruasjonsfortyrrelser, men det trenger selvfølgelig ikke å være grunnen. Tusen takk ❤️
elinoooor Skrevet 1. august 2022 #433 Skrevet 1. august 2022 Yellow91 skrev (2 minutter siden): Leste at det kunne gi menstruasjonsfortyrrelser, men det trenger selvfølgelig ikke å være grunnen. Tusen takk ❤️ ahh, skjønner… ❤️
elinoooor Skrevet 1. august 2022 #434 Skrevet 1. august 2022 Er cd7 i dag, og hatt innmari mensensmerter i dag(?) Ble ferdig med mens igår og hadde ikke noe menssmerter de dagene jeg blødde. Rart det kommer nå? Kan det være letrozol? Noen som vet….?
Tussi2018 Skrevet 1. august 2022 #435 Skrevet 1. august 2022 elinoooor skrev (22 minutter siden): Er cd7 i dag, og hatt innmari mensensmerter i dag(?) Ble ferdig med mens igår og hadde ikke noe menssmerter de dagene jeg blødde. Rart det kommer nå? Kan det være letrozol? Noen som vet….? Ser på appen min at jeg hadde litt småmurringer fra cd7 denne runden. Dvs forrige uke. Rart hvor fort man glemmer 😂 jeg lurte på om el skjedde tidligere. Kan det være egget(eggene) som vokser? Jeg tenker at det er et godt tegn på at noe skjer 🤞🏼
elinoooor Skrevet 1. august 2022 #436 Skrevet 1. august 2022 Tussi2018 skrev (2 timer siden): Ser på appen min at jeg hadde litt småmurringer fra cd7 denne runden. Dvs forrige uke. Rart hvor fort man glemmer 😂 jeg lurte på om el skjedde tidligere. Kan det være egget(eggene) som vokser? Jeg tenker at det er et godt tegn på at noe skjer 🤞🏼 Så godt å høre, tror ikke jeg regisserte det fra tidligere. Hadde nok skrivd her da å lurt på hva i allverden dette skulle bety😂Krysser for at det fører til god eggløsning, tok enkel dose nå siden jeg ikke hadde noe «bedre» effekt av dobbel i følge gyn.
lyskrone Skrevet 2. august 2022 #437 Skrevet 2. august 2022 Tok en test i dag, men negativ 🙈 Og i kjent stil får jeg jo ikke mens, så da er det vel bare å begynne på provera igjen da og prøve på nytt😊
Yellow91 Skrevet 2. august 2022 #438 Skrevet 2. august 2022 lyskrone skrev (11 minutter siden): Tok en test i dag, men negativ 🙈 Og i kjent stil får jeg jo ikke mens, så da er det vel bare å begynne på provera igjen da og prøve på nytt😊 🤞❤️ 1
elinoooor Skrevet 2. august 2022 #439 Skrevet 2. august 2022 lyskrone skrev (15 minutter siden): Tok en test i dag, men negativ 🙈 Og i kjent stil får jeg jo ikke mens, så da er det vel bare å begynne på provera igjen da og prøve på nytt😊 ahh så kjedelig med negativ. Får krysse for at spiren sitter neste gang🤞🏼 1
Zoega Skrevet 2. august 2022 #440 Skrevet 2. august 2022 Gikk ikke denne gangen heller, mensen var helt i rute.. Slipper å sløse penger på g.test da hvertfall 🤷♀️ Nå er jeg nettopp ferdig med ny runde trippel letrozol. Var på reise i to dager, og glemte av letrozolen syklusdag 4 😱 Krysser fingrene for at dem tablettene jeg tok gjør susen for EL. 😬
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå