elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #361 Del Skrevet 22. juli 2022 Tussi2018 skrev (3 timer siden): Så spennende 🤩🤞🏼 Jeg har alltid vært dårlig på å klare å skimte streker på bilder som blir lagt ut her, så jeg klarer ikke å se noe. Men det gjorde jeg ikke da jeg tok bilde av strek som jeg selv så på mine heller. Gøy at du kan se den selv og at flere her gjør det også! Krysser fingrene for dere 😍 10dpo idag så det er jo fremdeles tidlig for noen å få tydelig strek 😊 Er det en app det siste du skrev om? Premom? Kan man legge inn tester der? 😊 Ahh ja, håper virkelig - er litt dårlig på å se strekene selv. Men premom er vel litt mer for eggløsningstestene siden de «scanner» de. Så den vil lese når du hadde «peak» og regne DPO osv slik for deg osv osv😂❤️ vet ikke hva mer jeg skal si om appen, men den scanner ikke hcg… men som sakt la inn feil, og da fikk jeg 0.11 på testen min i dag.. Pleier å få 0, om ikke den klarer å scanne noe eller at teststreken er altfor svak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #362 Del Skrevet 22. juli 2022 kall meg gjerne testetøs tok denne ista🫣 er det virkelig sant?! Fikk en økning i premom også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 22. juli 2022 #363 Del Skrevet 22. juli 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): kall meg gjerne testetøs tok denne ista🫣 er det virkelig sant?! Fikk en økning i premom også! Jeg ser strek der jeg altså, trenger ikke å anstrenge meg for å se den heller 🙈🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #364 Del Skrevet 22. juli 2022 lyskrone skrev (4 minutter siden): Jeg ser strek der jeg altså, trenger ikke å anstrenge meg for å se den heller 🙈🥰 håper! Men synes d er så rart at jeg får me dette på bildet? men i virkeligheten så er den litt vanskelig å se?? skimter noe der liksom men nok til å bli usikker, hvis du skjønner. Men på bilde så ser jeg jo streken litt klarere. Tar med iphone på portrett så kvaliteten blir litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 22. juli 2022 #365 Del Skrevet 22. juli 2022 elinoooor skrev (42 minutter siden): håper! Men synes d er så rart at jeg får me dette på bildet? men i virkeligheten så er den litt vanskelig å se?? skimter noe der liksom men nok til å bli usikker, hvis du skjønner. Men på bilde så ser jeg jo streken litt klarere. Tar med iphone på portrett så kvaliteten blir litt bedre Ja det var jo litt rart. For jeg ser jo en svak strek der 🙈 Vent noen dager til å ta en til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 22. juli 2022 #366 Del Skrevet 22. juli 2022 Tussi2018 skrev (På 20.7.2022 den 21.55): God klem til deg ❤️ SA er grusomt! Krysser fingrene 🤞🏼 Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #367 Del Skrevet 22. juli 2022 Hei dere. Et spørsmål. Når i/etter letrozol-kuren pleier dere å få eggløsning? De to rundene jeg har brukt det, har jeg fått EL på CD 16 (fast smilefjes på Clear Blue på CD 15 begge gangene). Nå er jeg tom for clear Blue digital test, og har testet med strimler for første gang. I dag var streken svakere enn i går, men ingen av de var sterk som i positiv. Er bare på CD 11 nå. Lurer på om jeg denne syklusen allerede kan ha hatt EL siden testen i dag er svakere enn i går, men syntes også det hørtes fryktelig tidelig ut i syklusen ut da letrozolkuren avsluttes på dag CD7🤔. Noen med noe erfaring her å dele?☺️ Kan legge til at jeg mistet i tidlig SA forrige måned, så om det har noe betydning på EL denne runden kan jo hende.. Anonymkode: 2b809...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #368 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei dere. Et spørsmål. Når i/etter letrozol-kuren pleier dere å få eggløsning? De to rundene jeg har brukt det, har jeg fått EL på CD 16 (fast smilefjes på Clear Blue på CD 15 begge gangene). Nå er jeg tom for clear Blue digital test, og har testet med strimler for første gang. I dag var streken svakere enn i går, men ingen av de var sterk som i positiv. Er bare på CD 11 nå. Lurer på om jeg denne syklusen allerede kan ha hatt EL siden testen i dag er svakere enn i går, men syntes også det hørtes fryktelig tidelig ut i syklusen ut da letrozolkuren avsluttes på dag CD7🤔. Noen med noe erfaring her å dele?☺️ Kan legge til at jeg mistet i tidlig SA forrige måned, så om det har noe betydning på EL denne runden kan jo hende.. Anonymkode: 2b809...b67 Helt vanlig at LH går litt ned og opp før EL. Så fortsett å test🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #369 Del Skrevet 22. juli 2022 lyskrone skrev (5 timer siden): Ja det var jo litt rart. For jeg ser jo en svak strek der 🙈 Vent noen dager til å ta en til😊 ja🙈 er bare tiden som kan vise, så håper det er babystrek.. tar jo disse når jeg har morgen syn😂 Så kan godt hende d gjør meg litt vimsete 😂❤️ ( tenker ikke helt klart på morgen) er mer etter jeg har kasta testene og tatt bildene jeg sitter i senga å analyserer 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juli 2022 #370 Del Skrevet 22. juli 2022 elinoooor skrev (1 time siden): ja🙈 er bare tiden som kan vise, så håper det er babystrek.. tar jo disse når jeg har morgen syn😂 Så kan godt hende d gjør meg litt vimsete 😂❤️ ( tenker ikke helt klart på morgen) er mer etter jeg har kasta testene og tatt bildene jeg sitter i senga å analyserer 🙄 Har du tatt test med kveldsurin? Av bildene du har posta så ser jeg både svake streker, litt sterkere streker og blenda 🤔 prøv med kveldsurin,minst 2-3t etter sist vannlating, det ga meg sterkere streker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #371 Del Skrevet 22. juli 2022 @*Marihøna*jaa, prøvde på det… husker ikke hvor lenge jeg fikk holdt meg men typ 2-3t så burde vært innafor… men ble bare sånn… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 23. juli 2022 #372 Del Skrevet 23. juli 2022 (endret) DPO10 Jeg har mistet troa… ser så svakt ut for å være dpo10 Endret 23. juli 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 23. juli 2022 #373 Del Skrevet 23. juli 2022 elinoooor skrev (17 minutter siden): DPO10 Jeg har mistet troa… ser så svakt ut for å være dpo10 Ser svak strek, men ser den kanskje mer grå ut? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 23. juli 2022 #374 Del Skrevet 23. juli 2022 *Marihøna* skrev (Akkurat nå): Ser svak strek, men ser den kanskje mer grå ut? 😕 Vet ikke, tatt etter 2-3 minutter iallfall… men.. skjønner heller ikke hvorfor jeg våkner av meg selv 04:30-05:00 de siste 3 nettene😂 jeg som har godt sovehjerte…men så du svarte på dette på dpo-land nå🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 23. juli 2022 #375 Del Skrevet 23. juli 2022 elinoooor skrev (3 timer siden): DPO10 Jeg har mistet troa… ser så svakt ut for å være dpo10 Jeg ser den der også. Om det er noen trøst så fikk ikke jeg strek en gang 10 dpo med første 🙈 Jeg fikk ikke positiv test før en uke etter forventet mens den gangen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 23. juli 2022 #376 Del Skrevet 23. juli 2022 (endret) elinoooor skrev (20 timer siden): kall meg gjerne testetøs tok denne ista🫣 er det virkelig sant?! Fikk en økning i premom også! Her ser til og med jeg strek 😍 blir spennende de neste dagene 🤞🏼Så etterpå at du hadde postet et bilde til. Den syns jeg var vanskeligere å se. Så rart 🤔 håpet er jo i hvert fall ikke ute ❤️ Endret 23. juli 2022 av Tussi2018 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 23. juli 2022 #377 Del Skrevet 23. juli 2022 lyskrone skrev (2 timer siden): Jeg ser den der også. Om det er noen trøst så fikk ikke jeg strek en gang 10 dpo med første 🙈 Jeg fikk ikke positiv test før en uke etter forventet mens den gangen 🙈 Ahh ja🙈 bare så lett å miste troa når «alle» får strek dpo9-11… trodde den skulle være sterkere nå… Tussi2018 skrev (1 time siden): Her ser til og med jeg strek 😍 blir spennende de neste dagene 🤞🏼Så etterpå at du hadde postet et bilde til. Den syns jeg var vanskeligere å se. Så rart 🤔 håpet er jo i hvert fall ikke ute ❤️ Nei, håpet er ikke akkurat ute… men man mister litt troa 😅 føler «alle» får strek dpo10 iallfall… men tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 23. juli 2022 #378 Del Skrevet 23. juli 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): Ahh ja🙈 bare så lett å miste troa når «alle» får strek dpo9-11… trodde den skulle være sterkere nå… Nei, håpet er ikke akkurat ute… men man mister litt troa 😅 føler «alle» får strek dpo10 iallfall… men tiden vil vise Ja det skjønner jeg veldig godt 🙈 Krysser fortsatt fingrene for dere🤞🏻🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 24. juli 2022 #379 Del Skrevet 24. juli 2022 Holder dere dere alltid helt unna alkohol pga letrozol? Før jeg begynte på det kunne jeg gjerne ta meg et glass mellom mens og el, men nå er jeg redd det ødelegger virkningen av letrozol også. Hvordan tenker dere rundt det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 24. juli 2022 #380 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Tussi2018 skrev (25 minutter siden): Holder dere dere alltid helt unna alkohol pga letrozol? Før jeg begynte på det kunne jeg gjerne ta meg et glass mellom mens og el, men nå er jeg redd det ødelegger virkningen av letrozol også. Hvordan tenker dere rundt det? 😊 Jeg har pleid å ta meg et glass eller to mens jeg går på letrozol og det har aldri gjort noe med virkningen, har virka som det skulle for det. Mener gyn også sa at det ikke gjorde noe☺️ Endret 24. juli 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå