Gjest Chroma Skrevet 27. mai 2022 #1 Del Skrevet 27. mai 2022 Det er sjelden jeg får så frysninger av noen på tv, som jeg får av Jason, kjæresten til Kylen. 😨 Noen som har sett det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 27. mai 2022 #2 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg ser på det men, jeg er på nest siste sesong. Er dette paret i siste sesong eller noen av de første sesongene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 27. mai 2022 #3 Del Skrevet 27. mai 2022 malifika skrev (13 minutter siden): Jeg ser på det men, jeg er på nest siste sesong. Er dette paret i siste sesong eller noen av de første sesongene? I siste sesong. Det er helt sykt at de i det hele tatt sender det på tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 27. mai 2022 #4 Del Skrevet 27. mai 2022 Chroma skrev (2 timer siden): I siste sesong. Det er helt sykt at de i det hele tatt sender det på tv! Såpass ja, skal bli interessant når jeg kommer til den sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 27. mai 2022 #5 Del Skrevet 27. mai 2022 malifika skrev (2 timer siden): Såpass ja, skal bli interessant når jeg kommer til den sesongen. Ja, det er bare å stålsette seg, det er skikkelig ubehagelig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 30. mai 2022 #6 Del Skrevet 30. mai 2022 Chroma skrev (På 27.5.2022 den 18.40): Det er sjelden jeg får så frysninger av noen på tv, som jeg får av Jason, kjæresten til Kylen. 😨 Noen som har sett det? Jeg ser på nå. Det er veldig tydelig at han manipulerer og styrer jenta stakkars. Det er til å bli kvalm av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 30. mai 2022 #7 Del Skrevet 30. mai 2022 sissihøa skrev (3 timer siden): Jeg ser på nå. Det er veldig tydelig at han manipulerer og styrer jenta stakkars. Det er til å bli kvalm av. Ja. 😨😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg og deg Skrevet 30. mai 2022 #8 Del Skrevet 30. mai 2022 Er også på YouTube.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
131291 Skrevet 9. juni 2022 #9 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg har også sett det, ble helt satt ut! Hun bør ta med barnet å løpe til nærmeste politistasjon å få kontaktforbud mot han. Litt merkelig at de egentlig blir filmet og er med i TV serien i det hele tatt, de burde jo stoppet når de så første gang hvor gal og manipulerende han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 9. juni 2022 #10 Del Skrevet 9. juni 2022 131291 skrev (2 timer siden): Jeg har også sett det, ble helt satt ut! Hun bør ta med barnet å løpe til nærmeste politistasjon å få kontaktforbud mot han. Litt merkelig at de egentlig blir filmet og er med i TV serien i det hele tatt, de burde jo stoppet når de så første gang hvor gal og manipulerende han er. På dagens episode har de til og med satt på advarsel. De bør fjerne han fra serien, det er helt hjerteskjærende grusomt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå