AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Del Skrevet 27. mai 2022 Hvor mange øvelser per kroppsdel og hvor mange ganger i uka bør man trene for å få synlige resultater av styrketrening? Nybegynner (trente litt halvhjertet en periode for et par år siden). Ligger i moderat kaloriunderskudd pga. skal ned i vekt. Har en aktiv hverdag (har hund, aktiv 2 åring som jeg løper mye etter, danser med, sykler turer med han bakpå, sykler til jobb.. jobber i helsevesenet så er litt på beina på jobb også). Anonymkode: ef485...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange øvelser per kroppsdel og hvor mange ganger i uka bør man trene for å få synlige resultater av styrketrening? Nybegynner (trente litt halvhjertet en periode for et par år siden). Ligger i moderat kaloriunderskudd pga. skal ned i vekt. Har en aktiv hverdag (har hund, aktiv 2 åring som jeg løper mye etter, danser med, sykler turer med han bakpå, sykler til jobb.. jobber i helsevesenet så er litt på beina på jobb også). Anonymkode: ef485...f12 Går minst 1 tur daglig med hunden (alt fra 30 min-2 timer. Avhenger av om mannen også går en tur tidligere eller senere enn meg) Anonymkode: ef485...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg trener overkropp 2-3 ganger uken. Underkropp 2-3 ganger uken. Ballidrett 2 ganger uken, og noen helger kamper. Tar noen løpeturer eller gåturer i uken. Holdt på siden januar med så mye trening. Mer og mer synlige muskler. Anonymkode: 65a60...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå