Gå til innhold

Hvor mye og ofte trene for å få resultater?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange øvelser per kroppsdel og hvor mange ganger i uka bør man trene for å få synlige resultater av styrketrening? 

Nybegynner (trente litt halvhjertet en periode for et par år siden). Ligger i moderat kaloriunderskudd pga. skal ned i vekt. Har en aktiv hverdag (har hund, aktiv 2 åring som jeg løper mye etter, danser med, sykler turer med han bakpå, sykler til jobb.. jobber i helsevesenet så er litt på beina på jobb også).

Anonymkode: ef485...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange øvelser per kroppsdel og hvor mange ganger i uka bør man trene for å få synlige resultater av styrketrening? 

Nybegynner (trente litt halvhjertet en periode for et par år siden). Ligger i moderat kaloriunderskudd pga. skal ned i vekt. Har en aktiv hverdag (har hund, aktiv 2 åring som jeg løper mye etter, danser med, sykler turer med han bakpå, sykler til jobb.. jobber i helsevesenet så er litt på beina på jobb også).

Går minst 1 tur daglig med hunden (alt fra 30 min-2 timer. Avhenger av om mannen også går en tur tidligere eller senere enn meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener overkropp 2-3 ganger uken. Underkropp 2-3 ganger uken. Ballidrett 2 ganger uken, og noen helger kamper. Tar noen løpeturer eller gåturer i uken. 

Holdt på siden januar med så mye trening. Mer og mer synlige muskler. 

Anonymkode: 65a60...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...