Gjest King James II Skrevet 9. november 2005 #1 Del Skrevet 9. november 2005 Er det noe galt vist man ikke greier og gråte når et familie medlem eller en venn dør `?,,,,,,,Men bare går veldig lange turer uten og si noe bare gå og gå ? for det er det jeg gjør ? Og alle sier jeg gjør det feil............Men hvist jeg ikke kan gråte, er det da ikke bedre og gjøre det på min måte og komme over ting på `? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 9. november 2005 #2 Del Skrevet 9. november 2005 Vi har alle forskjellig måte å takle sorg på. Og jeg syns ikke det er noe feil i å gå og for å komme over ting. Det er deilig å gå ute å lufte tanker for seg selv. Gjør det som passer best for deg og si at det er din måte å takle sorg på om de sier noe (noe de egentlig ikke har noe med de rundt deg...). Tror ikke det finnes noe rett eller feil i sorgbearbeiding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Del Skrevet 9. november 2005 Noen gråter, andre reagerer på andre måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2005 #4 Del Skrevet 11. november 2005 Gråten kommer. Kanskje ikke nå, og ikke når det "passer omverdenen" men den kommer. I mellomtiden skal du takle sorgen på din måte. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. november 2005 #5 Del Skrevet 11. november 2005 Vi sørger alle på hver vår måte - og ingen måte er "riktigere" enn andre. Gjør det du føler er riktig for at du skal kunne bearbeide sorgen - hva som er riktig for deg er det du må forholde deg til. Søsteren min og jeg vi er veldig forskjellige - som da pappan vår døde - gråt jeg (for oss begge) mens hun ringte og varslet den nærmeste familien. Huun sørget nok ikke noe mindre enn meg - men har andre måter å sørge på. Hun holder også tale i familiens begravelser - noe jeg aldri vil kunne gjøre - mens jeg godt kan "rydde opp" i eiendelene - der har hun mye større problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå