Gå til innhold

Er det galt


Gjest King James II

Anbefalte innlegg

Gjest King James II

Er det noe galt vist man ikke greier og gråte når et familie medlem eller en venn dør `?,,,,,,,Men bare går veldig lange turer uten og si noe bare gå og gå ?

for det er det jeg gjør ?

Og alle sier jeg gjør det feil............Men hvist jeg ikke kan gråte,

er det da ikke bedre og gjøre det på min måte og komme over ting på `?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har alle forskjellig måte å takle sorg på. Og jeg syns ikke det er noe feil i å gå og for å komme over ting. Det er deilig å gå ute å lufte tanker for seg selv.

Gjør det som passer best for deg og si at det er din måte å takle sorg på om de sier noe (noe de egentlig ikke har noe med de rundt deg...).

Tror ikke det finnes noe rett eller feil i sorgbearbeiding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråten kommer. Kanskje ikke nå, og ikke når det "passer omverdenen" men den kommer. I mellomtiden skal du takle sorgen på din måte.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sørger alle på hver vår måte - og ingen måte er "riktigere" enn andre.

Gjør det du føler er riktig for at du skal kunne bearbeide sorgen - hva som er riktig for deg er det du må forholde deg til.

Søsteren min og jeg vi er veldig forskjellige - som da pappan vår døde - gråt jeg (for oss begge) mens hun ringte og varslet den nærmeste familien.

Huun sørget nok ikke noe mindre enn meg - men har andre måter å sørge på. Hun holder også tale i familiens begravelser - noe jeg aldri vil kunne gjøre - mens jeg godt kan "rydde opp" i eiendelene - der har hun mye større problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...