AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Del Skrevet 26. mai 2022 Har mest det på freak, og et par ganger her inne. Bruker folk det for å trene og ha dårlig matlyst? Altså hovedsaklig for å holde vekta nede? Eller trenger de det for å få energi? Jeg bruker det på resept pga adhd, og jeg blir en maskin om jeg ikke tar de. Jeg kan sitte helt stille hele dagen på de. Jeg forstår bare ikke at folk får treningslyst på det der.... Anonymkode: b5350...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Del Skrevet 26. mai 2022 På amfetamin så sitter jeg ikke stille et eneste sekund. Null matlyst, 100% sprettball, flere dager i strekk til kroppen kollapser. Anonymkode: e6532...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På amfetamin så sitter jeg ikke stille et eneste sekund. Null matlyst, 100% sprettball, flere dager i strekk til kroppen kollapser. Anonymkode: e6532...b98 Kan jeg spørre hvorfor du tar det? Tar du ofte? Hvordan føles det når nedturen kommer? Anonymkode: b5350...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre hvorfor du tar det? Tar du ofte? Hvordan føles det når nedturen kommer? Anonymkode: b5350...d97 Begynte å ta det for å kunne trene mere og få klemt inn lekser og vennetid og jobb uten å bli utslitt. Men for å få tak i det så ble jeg kjent med noen litt lugubre mennesker og så ble jeg venn med deres venner og uten at jeg egentlig la merke til det så hadde jeg byttet ut alle de "ordentlige" vennene mine med de nye, jeg begynte å gjøre det dårlig på skolen, jeg sluttet på jobb, gadd ikke trene for det var artigere å bare henge med alle de nye vennene og feste hele dagen og tjene penger ved å selge. Så jeg tar det for å få energi til å eksistere og så røyker jeg for å få sove og så blir jeg slapp så da må jeg ta det for å fungere igjen. Evig sirkel Når nedturen kommer så er jeg så sliten at jeg ikke klarer å spise eller drikke eller røre meg, får hallusinasjoner, blir paranoid, føler meg dritsjuk, hele kroppen gjør vondt Anonymkode: e6532...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Del Skrevet 26. mai 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Har mest det på freak, og et par ganger her inne. Bruker folk det for å trene og ha dårlig matlyst? Altså hovedsaklig for å holde vekta nede? Eller trenger de det for å få energi? Jeg bruker det på resept pga adhd, og jeg blir en maskin om jeg ikke tar de. Jeg kan sitte helt stille hele dagen på de. Jeg forstår bare ikke at folk får treningslyst på det der.... Anonymkode: b5350...d97 Du reagerer annerledes på amfetamin fordi du har ADHD. De som ikke har ADHD reagerer på mange måter helt motsatt av hva du gjør. Anonymkode: c32cb...04a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Del Skrevet 26. mai 2022 Amfetamin og steroider er en gammel kombo fra 80-tallet i Norge. Anonymkode: 1c1f8...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har mest det på freak, og et par ganger her inne. Bruker folk det for å trene og ha dårlig matlyst? Altså hovedsaklig for å holde vekta nede? Eller trenger de det for å få energi? Jeg bruker det på resept pga adhd, og jeg blir en maskin om jeg ikke tar de. Jeg kan sitte helt stille hele dagen på de. Jeg forstår bare ikke at folk får treningslyst på det der.... Anonymkode: b5350...d97 Det er jo nettopp beviset på at den faktisk har en dysfunksjon i pannelappen, dermed virker de medisinene anderledes på deg enn andre uten adhd. Altså en motsatt virkning. Da vil du ikke ha utbytte av det på den måten. Men ja. Folk gjør det og er efedrin. Men det vil heller ikke virke på deg. Anonymkode: 78bfb...a67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Del Skrevet 26. mai 2022 Før fikk man jo en preeworkout med ddma i om jeg ikke husker feil. Den var virkelig grusom å ta og det ødela treningsgleden. Det finnes folk som tror de trenger det. Anonymkode: d0318...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Del Skrevet 26. mai 2022 Jeg tar adhd medisin, men kjenner ingen ruseffekt eller mindre matlyst. Jeg har jo adhd da (ADD) og tar i forbindelse med jobb. Uten medisin, så sitter jeg bare å stirre i skjermen og får ingenting gjort (eller sitter bare å dagdrømmer). Har i såfall ingen effekt på min trening da formen min er blitt mye dårligere. Før jeg begynte på medisin, så kunne jeg jogge mye for å få ut uroligheten i kroppen min. Men nå som jeg tar medisin, så trener jeg mindre og ellers ingen effekt på treningen Anonymkode: 0f353...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 17.35): Har mest det på freak, og et par ganger her inne. Bruker folk det for å trene og ha dårlig matlyst? Altså hovedsaklig for å holde vekta nede? Eller trenger de det for å få energi? Jeg bruker det på resept pga adhd, og jeg blir en maskin om jeg ikke tar de. Jeg kan sitte helt stille hele dagen på de. Jeg forstår bare ikke at folk får treningslyst på det der.... Anonymkode: b5350...d97 Har man ad/hd, får man motsatt effekt. De roer de med ad/hd. Vanlige folk er rolige til vanlig, men får mye energi av amfetamin ol Anonymkode: 8cfb4...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 17.49): Begynte å ta det for å kunne trene mere og få klemt inn lekser og vennetid og jobb uten å bli utslitt. Men for å få tak i det så ble jeg kjent med noen litt lugubre mennesker og så ble jeg venn med deres venner og uten at jeg egentlig la merke til det så hadde jeg byttet ut alle de "ordentlige" vennene mine med de nye, jeg begynte å gjøre det dårlig på skolen, jeg sluttet på jobb, gadd ikke trene for det var artigere å bare henge med alle de nye vennene og feste hele dagen og tjene penger ved å selge. Så jeg tar det for å få energi til å eksistere og så røyker jeg for å få sove og så blir jeg slapp så da må jeg ta det for å fungere igjen. Evig sirkel Når nedturen kommer så er jeg så sliten at jeg ikke klarer å spise eller drikke eller røre meg, får hallusinasjoner, blir paranoid, føler meg dritsjuk, hele kroppen gjør vondt Anonymkode: e6532...b98 At du vil deg selv så vondt…. 🥺 Anonymkode: 35c44...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #12 Del Skrevet 28. mai 2022 Har vært vanlig i Norge siden 80-tallet. Kjente flere som mixa bol med amfetamin-trening da. Anonymkode: 729a3...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #13 Del Skrevet 28. mai 2022 De dosene man tar som foreskrevet medisin er mye mindre enn dosene man tar for å ruse seg. Anonymkode: 491af...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå