AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Del Skrevet 26. mai 2022 I går kveld oppdaget jeg uflod med litt rosa ish i når jeg tørket meg. Var veldig lite og nå er det helt borte. Venter mensen innen 5 dager, syklusene pleier å variere mellom 25-29 dager og er på syklusdag 25 nå. Har ingen menssmerter. Aner ikke når eggløsning er med tanke på at jeg ikke har helt faste sykluser Anonymkode: 349e1...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Del Skrevet 26. mai 2022 Det kan minne om festeblødning ja 😊 Anonymkode: efd6c...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 26. mai 2022 #3 Del Skrevet 26. mai 2022 Syns også det kan se ut som festeblødning når jeg har hatt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Del Skrevet 26. mai 2022 Ikke for å skuffe men fikk det samme engang, kun opplevd den ene gangen og var ikke gravid (er testeguri så ver jeg ikke hadde kjemisk). Så ja, det kan være, men det kan også ikke være. Anonymkode: 057d3...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Del Skrevet 27. mai 2022 Har kun vært gravid én gang, og da hadde jeg ingen tegn på festeblødning. Men jeg har hatt sånn der, svak rosa utflod 2 ganger, og begge de gangene har det vært kjemisk. Vet ikke om det er tilfeldig eller hva, men blødningen har kommet rundt 8-10 dager etter dette. Ikke så mye annet å gjøre enn å teste dessverre 😊 Anonymkode: 53192...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Savner litt svar i sånne tråder 😜 om det var mensen eller festebløding... Anonymkode: 5daaa...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Savner litt svar i sånne tråder 😜 om det var mensen eller festebløding... Anonymkode: 5daaa...950 Siden det er 1 år siden så ble det enten mensen..eller så sitter hun med en baby på 1 år he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea882 Skrevet 10. mai #8 Del Skrevet 10. mai Hva ble det til? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå