Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte på enten noen tøffe boxere eller en DVD til min kjære mann. Men nå lurer jeg på en sånn Sudoku-bok, for han er hekta på Sudoku!

Min far får blomster og et kort :)

Videoannonse
Annonse
Gjest en mor på besøk
Skrevet

Faren min får sikkert ingenting, vi plerier å le av sånne dager i familien min. Svigerfaren min får blomster tror jeg - men det er jo ikke mitt bord...

Mine barns far får vente til ungene blir så store at de øsnker å gi ham oppmerksomhet den dagen - foreløpig er de toppen sju år og har ingen formening om farsdag. Men hører de om det og vil gjøre litt stas på ham et år (og han er en flott far som absolutt fortjener det!) - så skal ikke jeg stille meg i veien.

Men å lage gaver som "lissom" er fra babyer og sånt syns jeg er heeeelt.... :roll:

Skrevet

Mannen skal få gavekort fra en salong på barbering og ansiktsmassasje, det samme skal pappan min få, fordi han har hatt bursdag også:) Egenproduserte kort fra barna og kake blir det selvfølgelig:)

Svigerfar får nok ei flaske vin:))

Skrevet (endret)

*slettet* i tilfelle mannen sniker her...

håpe han ikke har gjort det alt...

Endret av lindas
Skrevet

Pappaen min får vel en blomst... vet ennå ikke hva jeg skal gi til samboer, vi ble foreldre for to mnd siden, så er jo litt spesielt i år.. Han skal i alle fall få en bedre middag! Så får jeg tenke litt mer på hva jeg skal kjøpe.. :sjenert:

Skrevet

Pappaen til lille venn kommer til å få Van Gils Deo Stick og julemarsipan i tillegg til en søtt kort. Kommer også til å lage to kaker til farsdagen en ostekake og en hvit konfektkake. Pappaen her i huset er en ordenlig kakemons...

Tror også Pappaen får en gave som lille venn har laga i barnehagen.

Selv om ikke lille venn er gammel nok til å ha noen som helst formening om farsdagsgaver, syns jeg det er koselig at han får noe.

Skrevet

Lukas og jeg har vært og kjøpt en skjorte til pappa'n . Lukas er bare 22 mnd men jeg sa vi skulle kjøpe til pappa og "den eller den eller den... "pekte på skjortene og da fant han en han tok tak i. så den er fra han ja! ;) Han skjønte at det er til pappa. synes det er hyggelig å gjøre litt stas på han jeg. Min pappa har vi bedt hjem til oss på middag. så skal jeg lage middag og dessert til begge pappa'ne..

Skrevet

Takk for gode tips! ;)

Har nå funnet ut at min far skal få Flax julekalender, og min kjære mann skal få hansker og skjerf (fra poden selvsagt :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...