AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #61 Skrevet 26. mai 2022 Skolefri i dag, ja? Anonymkode: b2d97...eaa
EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #62 Skrevet 26. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har hatt sex med mange menn på mine 37 år, og har aldri fått noen tilbakemelding på at underlivet mitt er «moodkill». Det var rimelig spesiell tilbakemelding å få, og jeg skjønner at du reagerte på det. Du får ta opp med han at det kommer ting ut av hans penis også. Men om han ikke vil sleike deg, må du respektere det. Man skal ikke følge seg tvunget til noe man ikke vil når det kommer til sex. Anonymkode: c736e...857 Endret 26. mai 2022 av EnGjestmedspm
EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #63 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Desto mer gris det er nedentil, jo bedre er det å slikke. Masse fitteost, utflod og sterk lukt, ikke noe som er bedre. Kom heller til meg, Ts. Anonymkode: b39fe...277 hehe, jeg dusjer alltid grundig før sex så jeg er mest ren som mulig for han. da blir jeg også mer komfortabel:)
EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #64 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han hadde ikke trengt og sagt det i det hele tatt! Man er vanligvis diskret og jobber rundt det. Han hadde ikke trengt å annonsere at jeg stikker ikke tunga inn, jeg slikker bare klitten. Det er jo bare å holde kjeft og slikke klitten. Det som er diggest uansett. Ironisk nok er det jo han som er den største mood killer'n her. Jeg håper han ikke har ødelagt stemningen for dere fremover! Og iallfall ikke ødelagt synet ditt på din va-jay-jay 💖😉 Anonymkode: 86792...b88 det er akkurat det. han trengte ikke å si noe om det.. Jeg skal prøve å se over det💓
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #65 Skrevet 26. mai 2022 EnGjestmedspm skrev (8 minutter siden): hehe, jeg dusjer alltid grundig før sex så jeg er mest ren som mulig for han. da blir jeg også mer komfortabel:) Ja, det er det mest vanlige. Men hadde en dame en gang som jeg fikk til å gå fire dager i samme trusa uten å vaske seg, bare for meg. Å gå ned på henne er noe av det deiligste jeg har vært bort i. Der var det mye gris gitt. For ikke å snakke om lukta. Intens. Anonymkode: b39fe...277
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #66 Skrevet 26. mai 2022 Grandidosa83 skrev (6 timer siden): Jeg mener du overreagerer, selv om han kan/burde ordlegge seg bedre. Min samboer gir meg en liten heads up akkurat når det er eggløsning el. lignende. Det er rett og slett like lite sexy som for en kvinne å slikke i seg kukost. Betyr det at jeg ikke kan slikke henne de andre 25 dagene i måneden? Nei. At det er «naturlig» betyr ikke at det er spesielt delikat/sexy. Mens er jo også naturlig, men man er jo rimelig samkjørt på at partneren skal slippe å slikke det i seg(?). Synes mange drar det vel langt i å demonisere typen din her. Det du kan ta lærdom av her er jo at du kan starte gi beskjed til ham også når noe er «mood killer». Typisk hvis han ikke dusjer nok osv. Utflod er ikke det samme som "kukost" Anonymkode: 40ffb...983 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #67 Skrevet 26. mai 2022 origin skrev (6 timer siden): Det er antagelig en soppinfeksjon. Du får kjøpt Canesten reseptfritt på apoteket Canesten 1 dag myk vaginalkapsel med applikator 500 mg krem (boots.no) Neida. Det er helt normalt med noe farget utflod, og at væske under sex som følge av opphisselse er noe hvitt. Særlig rundt eggløsning. Helt greit at ikke alle liker kroppsvæsker, men for en ting å si 😅 Hva, er sperm livets drøm? Nei. Om man derimot får MYE så kan det være soppinfeksjon. Anonymkode: 3948e...fd9 1
Blåttvann Skrevet 26. mai 2022 #68 Skrevet 26. mai 2022 EnGjestmedspm skrev (1 time siden): jeg kom ikke så langt til å sitte på ansiktet hans, jeg spurte først og det var da han slang kommentaren🙂 Jo, men da hadde han allerede vist avsky etter å ha fingret deg.
Grandidosa83 Skrevet 26. mai 2022 #69 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Utflod er ikke det samme som "kukost" Anonymkode: 40ffb...983 Har jeg skrevet det? Hvis du leser det jeg skriver ser du at jeg snakker om en periode når det er ekstra masse (eggløsning).. Kukost er jo helt naturlig, så en som utfører oralsex på en mann får jo alltid i seg noe om man ikke er helt nydusjet.. at man synes det er helt ok, betyr jo gjerne ikke at man synes en hel «norvegia». Et annet eksempel er at man i seg noe precum om man utfører oralsex, men det betyr ikke at man ikke synes det er kult å få hele utløsningen i munnen. Poenget er at alt kommer i ulike grader. At det er «naturlig» er ikke et argument i seg selv.
Christina82 Skrevet 26. mai 2022 #70 Skrevet 26. mai 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Christina82, mod
Fremhevede innlegg