Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg for sopp og bakteriell vaginose, det kan øke utfloden. Ofte veldig enkelt å bli kvitt.

Samtidig kvitter du deg med han guttungen, som helt tydelig er uten filter og timing. 

Det er greit å si fra om noe er annerledes, siden det var en endring, men ikke der og da. 

Anonymkode: d489b...48d

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å sleike noen og få kjeften full av utflod er bare nasty🤢🤮 

Anonymkode: d1135...a42

en ærlig sak. men når han forventer at jeg skal svelge sæden hans, må han vel tåle litt utflod en gang i blant?

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
EnGjestmedspm skrev (3 minutter siden):

jeg er enig det er en ærlig sak, men han kunne sagt det på en mye bedre måte.. han var enig i det da, men fortsatt irritert.... Takk for svar❤️

Han hadde ikke trengt og sagt det i det hele tatt! Man er vanligvis diskret og jobber rundt det. Han hadde ikke trengt å annonsere at jeg stikker ikke tunga inn, jeg slikker bare klitten. Det er jo bare å holde kjeft og slikke klitten. Det som er diggest uansett. 

Ironisk nok er det jo han som er den største mood killer'n her. Jeg håper han ikke har ødelagt stemningen for dere fremover!

Og iallfall ikke ødelagt synet ditt på din va-jay-jay 💖😉

Anonymkode: 86792...b88

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ærlig talt så er jeg på parti med typen din i dette tilfellet, selv om han kanskje kunne formulert seg annerledes.

Han sa det var ok at han slikket utvendig på klitten. Er ikke det greit da? Du trenger ikke kreve at han skal få i seg alt som kommer ut.

Praktisk tips: Du kan ligge på ryggen når han slikker så kommer ikke utfloden ut på samme måte.

Anonymkode: cbf4e...d68

Endret av EnGjestmedspm
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
EnGjestmedspm skrev (Akkurat nå):

men jeg ba han aldri om å gå inn med tunga, det nevnte han selv👍🏻 slikk på klitt var egentlig det jeg så for meg

Det var ikke bra håndtert av ham, men dette trenger ikke bli en stor sak.

Dere er jo egentlig ikke så uenige.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke bra håndtert av ham, men dette trenger ikke bli en stor sak.

Dere er jo egentlig ikke så uenige.

sant, men når han blir sur på meg for å bli opprørt av kommentaren hans og mener følelsene mine er invalide, blir det jo litt en sak...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
EnGjestmedspm skrev (5 minutter siden):

en ærlig sak. men når han forventer at jeg skal svelge sæden hans, må han vel tåle litt utflod en gang i blant?

Forventer han det? For en dust.

Anonymkode: b1cc0...2c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå vil man jo alltid bli våt når man er kåt. Kroppen sin måte å gjøre seg klar til penetrering. Det vil jo også alltid være utflod innblandet i denne ekstra væsken, da utflod alltid er der.

Om ikke han takler væskene fra vagina, fortjener han ikke å få lov å røre ved den heller, på noen som helst måte. Ikke en mann å ta vare på.

Anonymkode: d220e...17c

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forventer han det? For en dust.

Anonymkode: b1cc0...2c2

Lov det vel. Men da bør han sikkert bli vant til utflod også ja. 

Anonymkode: 8828e...57d

Skrevet
EnGjestmedspm skrev (43 minutter siden):

hei, jeg og typen har vært sammen i 1 år måneder. alt er fint og vi har godt med sex. vi er begge 18. Så her om dagen skulle vi ha sex, og vi starter alltid med litt foreplay. Jeg suger han, som jeg alltid gjør. han starter med å fingre med litt, men når han drar ut fingrene er det litt utflod på de. han lager et uttryk som avsky og ber om papir. jeg gir det til han og han tørker seg. jeg spør om jeg kan sitte på ansiktet hans sånn at han kan slikke fitta mi, og han svarer "Bare klitten. jeg går ikke inn med tunga siden du har det hvite greieene som er en mood kill." jeg satt meg litt opp fra han, og jg må si jeg ble såra av det han sa. det får meg lsm til å føle meg ekkel, usikker på meg selv der nede og at jeg ikke vil han skal slikke meg mer. 

vi fikk en liten krangel om det og han sa jeg ikke hadde grunn til å bli lei meg. "det eneste er at når du har det hvite seige greiene så smaker og lukter fitta annerledes, og det er mood kill". jeg har en helt frisk og nyvaska barbert fitte hver gang, mens han ikke alltid dusjer seg en gang... i tillegg han trengte ikke å gå inn med tunga for jeg ba aldri om det. han ble sur på meg fordi jeg ble opprørt, hva skal jeg gjøre? overreagerer jeg? 

Jeg mener du overreagerer, selv om han kan/burde ordlegge seg bedre. 

Min samboer gir meg en liten heads up akkurat når det er eggløsning el. lignende. Det er rett og slett like lite sexy som for en kvinne å slikke i seg kukost. Betyr det at jeg ikke kan slikke henne de andre 25 dagene i måneden? Nei.

At det er «naturlig» betyr ikke at det er spesielt delikat/sexy. Mens er jo også naturlig, men man er jo rimelig samkjørt på at partneren skal slippe å slikke det i seg(?).

Synes mange drar det vel langt i å demonisere typen din her.

Det du kan ta lærdom av her er jo at du kan starte gi beskjed til ham også når noe er «mood killer». Typisk hvis han ikke dusjer nok osv.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er moodkill? 

Anonymkode: b39fe...277

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så hva betyr turn off? 

Hahaha DEG liker jeg 😂😂😂 denne tråden er så sinnsvak. Kan ikke fatte at vi borte på rampelys blir sett på som gale etter å se forsiden her. 

Anonymkode: cd5a8...b8c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahaha DEG liker jeg 😂😂😂 denne tråden er så sinnsvak. Kan ikke fatte at vi borte på rampelys blir sett på som gale etter å se forsiden her. 

Anonymkode: cd5a8...b8c

Seksualforumet er karneval 24-7 🤣

Anonymkode: 29eec...aeb

• Liker 2
Skrevet
Grandidosa83 skrev (3 minutter siden):

Jeg mener du overreagerer, selv om han kan/burde ordlegge seg bedre. 

Min samboer gir meg en liten heads up akkurat når det er eggløsning el. lignende. Det er rett og slett like lite sexy som for en kvinne å slikke i seg kukost. Betyr det at jeg ikke kan slikke henne de andre 25 dagene i måneden? Nei.

At det er «naturlig» betyr ikke at det er spesielt delikat/sexy. Mens er jo også naturlig, men man er jo rimelig samkjørt på at partneren skal slippe å slikke det i seg(?).

Synes mange drar det vel langt i å demonisere typen din her.

Det du kan ta lærdom av her er jo at du kan starte gi beskjed til ham også når noe er «mood killer». Typisk hvis han ikke dusjer nok osv.

jeg har sagt til han før at jeg vil han skal dusje, men han bryr seg ikke så mye. jeg ba han ikke om å slikke inni meg der utfloden befinner seg, men ville gjerne at han skulle slikke meg siden jeg sugde han. 

jeg kan ta det med å si ifra til han, men syns bare han kunne sagt ifra på en mye mer snillere måte og ikke bli sur på meg tilbake får å bli opprørt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, origin said:

Det er antagelig en soppinfeksjon. Du får kjøpt Canesten reseptfritt på apoteket Canesten 1 dag myk vaginalkapsel med applikator 500 mg krem (boots.no) 

Men herregud, sikkert bare eggløsningsslim. Som er helt normalt. Man ska ikke behandle med canesten hvis det ikke er sopp. Hvis ts tror hun har infeksjon må hun sjekke det hos lege først. 

Anonymkode: 84599...e45

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå vil man jo alltid bli våt når man er kåt. Kroppen sin måte å gjøre seg klar til penetrering. Det vil jo også alltid være utflod innblandet i denne ekstra væsken, da utflod alltid er der.

Om ikke han takler væskene fra vagina, fortjener han ikke å få lov å røre ved den heller, på noen som helst måte. Ikke en mann å ta vare på.

Anonymkode: d220e...17c

Må en kvinne elske alt som kommer ut av kuken for at hun skal være verd å ta vare på?

Alt eller ingen ting?

Jeg forventer ikke at en kvinne skal ta sæden i munnen. Det blir opp til henne.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste spørsmålet jeg sitter igjen med etter å ha lest denne tråden er hvorfor ts må sitte over han - da vil det jo renne ut mer utflod og det vil være mer psykisk ubehagelig for ts å «huske på» å forholde seg slik at det ikke kommer noe utflod på han.

Kan du ikke bare ligge på ryggen når han slikker deg? Da er det han som styrer hvilke områder han vil forholde seg til der nede.

Anonymkode: f3996...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du er sammen med en bortskjemt guttunge - han skal ikke dusje, han skal ikke ta hensyn, men du skal duge  og svelge en som lukter gammal urin og kukost..

Og hvorfor velger du ham videre? 

Anonymkode: d489b...48d

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det eneste spørsmålet jeg sitter igjen med etter å ha lest denne tråden er hvorfor ts må sitte over han - da vil det jo renne ut mer utflod og det vil være mer psykisk ubehagelig for ts å «huske på» å forholde seg slik at det ikke kommer noe utflod på han.

Kan du ikke bare ligge på ryggen når han slikker deg? Da er det han som styrer hvilke områder han vil forholde seg til der nede.

Anonymkode: f3996...d7a

jeg måtte ikke sitte på han, men han sa til meg to dager før at han ville det så spurte han👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hvor kommer du fra? ... skal du ha alt på norsk, liksom?  turn off =skrudd av helt direkte oversatt. At lysten forsvinner, på ditt språk.  

Anonymkode: 332ff...974

Vi er norske, er vi ikke? Teite dumme engelske ord er en uting. 

• Liker 2
Skrevet
EnGjestmedspm skrev (3 timer siden):

hei, jeg og typen har vært sammen i 1 år måneder. alt er fint og vi har godt med sex. vi er begge 18. Så her om dagen skulle vi ha sex, og vi starter alltid med litt foreplay. Jeg suger han, som jeg alltid gjør. han starter med å fingre med litt, men når han drar ut fingrene er det litt utflod på de. han lager et uttryk som avsky og ber om papir. jeg gir det til han og han tørker seg. jeg spør om jeg kan sitte på ansiktet hans sånn at han kan slikke fitta mi, og han svarer "Bare klitten. jeg går ikke inn med tunga siden du har det hvite greieene som er en mood kill." jeg satt meg litt opp fra han, og jg må si jeg ble såra av det han sa. det får meg lsm til å føle meg ekkel, usikker på meg selv der nede og at jeg ikke vil han skal slikke meg mer. 

vi fikk en liten krangel om det og han sa jeg ikke hadde grunn til å bli lei meg. "det eneste er at når du har det hvite seige greiene så smaker og lukter fitta annerledes, og det er mood kill". jeg har en helt frisk og nyvaska barbert fitte hver gang, mens han ikke alltid dusjer seg en gang... i tillegg han trengte ikke å gå inn med tunga for jeg ba aldri om det. han ble sur på meg fordi jeg ble opprørt, hva skal jeg gjøre? overreagerer jeg? 

Hva mener du med "utflod"?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...