EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 (endret) . Endret 26. mai 2022 av EnGjestmedspm
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Du kan jo slenge det tilbake til han, det kommer hvite seige greier ut av penisen hans også, for en mood kill 😂 Utflod er naturlig for en frisk skjede og alle voksne menn takler det helt fint. Det har sikkert kommet på fingrene til kjærestene mine, aldri hørt et ord. Selv om det er en ærlig sak at han ikke vil lepje det i seg, så trenger man ikke si æsj. Nå vil jo du føle deg ekkel og kan få litt angst for om det er utflod hver gang, kanskje begynne å skylle selv om det ødelegger floraen og kan gi mer utflod eller ubalanse. Det ødelegger sexen for deg når han synes noe helt naturlig og sunt som du ikke kan kontrollere når kommer er ekkelt. Han må vokse opp, han er faktisk for umoden til å ha sex om han ikke tåler utflod. En dag vil han tåle det, men nå er han en idiot, en noob seksuelt, en som er under trening men ikke har fått fitte-sertifikatet enda. Ikke la deg såre av at han er ræva i senga og sier og gjør ting nå som han vil synes er flaut om noen år. Du må nok bare ta det litt på deg å lære han opp her... om du orker. Anonymkode: 86792...b88 12 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Du kan vurdere å ha sex med noen som er voksen i stedet. Unger bør holde seg til lekebiler. Anonymkode: c5058...cea 28
origin Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 18 minutter siden, EnGjestmedspm said: hei, jeg og typen har vært sammen i 1 år måneder. alt er fint og vi har godt med sex. vi er begge 18. Så her om dagen skulle vi ha sex, og vi starter alltid med litt foreplay. Jeg suger han, som jeg alltid gjør. han starter med å fingre med litt, men når han drar ut fingrene er det litt utflod på de. han lager et uttryk som avsky og ber om papir. jeg gir det til han og han tørker seg. jeg spør om jeg kan sitte på ansiktet hans sånn at han kan slikke fitta mi, og han svarer "Bare klitten. jeg går ikke inn med tunga siden du har det hvite greieene som er en mood kill." jeg satt meg litt opp fra han, og jg må si jeg ble såra av det han sa. det får meg lsm til å føle meg ekkel, usikker på meg selv der nede og at jeg ikke vil han skal slikke meg mer. vi fikk en liten krangel om det og han sa jeg ikke hadde grunn til å bli lei meg. "det eneste er at når du har det hvite seige greiene så smaker og lukter fitta annerledes, og det er mood kill". jeg har en helt frisk og nyvaska barbert fitte hver gang, mens han ikke alltid dusjer seg en gang... i tillegg han trengte ikke å gå inn med tunga for jeg ba aldri om det. han ble sur på meg fordi jeg ble opprørt, hva skal jeg gjøre? overreagerer jeg? Det er antagelig en soppinfeksjon. Du får kjøpt Canesten reseptfritt på apoteket Canesten 1 dag myk vaginalkapsel med applikator 500 mg krem (boots.no) 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Er så stygt å kalle musa di for fatte. Fatte er et skjellsord. Jækla fitte f eks. Kan ikke skjønne at du vil bruke et skjellsord om din egen vagina. Anonymkode: faebd...a0e 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 En vagina er selvrensende og det vil alltid finnes utflod i større eller mindre grad. Noe mer i fbm eggløsning. Så fremt en kvinne er i live så vil den selvrensende skjeden hennes produsere utflod. Men dersom det er snakk om mye, illeluktende osv, så må man kontakte lege mtp mulig infeksjon. Anonymkode: faebd...a0e 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 Men det blir jo mer vått og seigt når man blir kåt. Han burde ta det som et kompliment! Skikkelig mood kill med en ung fyr som ikke forstår kvinnekroppen og gjør deg usikker. Anonymkode: 6587f...cd2 11
EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er så stygt å kalle musa di for fatte. Fatte er et skjellsord. Jækla fitte f eks. Kan ikke skjønne at du vil bruke et skjellsord om din egen vagina. Anonymkode: faebd...a0e hehe er vel det ordet mange unge bruker nå til dags 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 EnGjestmedspm skrev (31 minutter siden): hei, jeg og typen har vært sammen i 1 år måneder. alt er fint og vi har godt med sex. vi er begge 18. Så her om dagen skulle vi ha sex, og vi starter alltid med litt foreplay. Jeg suger han, som jeg alltid gjør. han starter med å fingre med litt, men når han drar ut fingrene er det litt utflod på de. han lager et uttryk som avsky og ber om papir. jeg gir det til han og han tørker seg. jeg spør om jeg kan sitte på ansiktet hans sånn at han kan slikke fitta mi, og han svarer "Bare klitten. jeg går ikke inn med tunga siden du har det hvite greieene som er en mood kill." jeg satt meg litt opp fra han, og jg må si jeg ble såra av det han sa. det får meg lsm til å føle meg ekkel, usikker på meg selv der nede og at jeg ikke vil han skal slikke meg mer. vi fikk en liten krangel om det og han sa jeg ikke hadde grunn til å bli lei meg. "det eneste er at når du har det hvite seige greiene så smaker og lukter fitta annerledes, og det er mood kill". jeg har en helt frisk og nyvaska barbert fitte hver gang, mens han ikke alltid dusjer seg en gang... i tillegg han trengte ikke å gå inn med tunga for jeg ba aldri om det. han ble sur på meg fordi jeg ble opprørt, hva skal jeg gjøre? overreagerer jeg? Hva er moodkill? Anonymkode: b39fe...277 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 Å sleike noen og få kjeften full av utflod er bare nasty🤢🤮 Anonymkode: d1135...a42 1
EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan jo slenge det tilbake til han, det kommer hvite seige greier ut av penisen hans også, for en mood kill 😂 Utflod er naturlig for en frisk skjede og alle voksne menn takler det helt fint. Det har sikkert kommet på fingrene til kjærestene mine, aldri hørt et ord. Selv om det er en ærlig sak at han ikke vil lepje det i seg, så trenger man ikke si æsj. Nå vil jo du føle deg ekkel og kan få litt angst for om det er utflod hver gang, kanskje begynne å skylle selv om det ødelegger floraen og kan gi mer utflod eller ubalanse. Det ødelegger sexen for deg når han synes noe helt naturlig og sunt som du ikke kan kontrollere når kommer er ekkelt. Han må vokse opp, han er faktisk for umoden til å ha sex om han ikke tåler utflod. En dag vil han tåle det, men nå er han en idiot, en noob seksuelt, en som er under trening men ikke har fått fitte-sertifikatet enda. Ikke la deg såre av at han er ræva i senga og sier og gjør ting nå som han vil synes er flaut om noen år. Du må nok bare ta det litt på deg å lære han opp her... om du orker. Anonymkode: 86792...b88 jeg er enig det er en ærlig sak, men han kunne sagt det på en mye bedre måte.. han var enig i det da, men fortsatt irritert.... Takk for svar❤️
EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #13 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er moodkill? Anonymkode: b39fe...277 betyr det samme som turn off
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er så stygt å kalle musa di for fatte. Fatte er et skjellsord. Jækla fitte f eks. Kan ikke skjønne at du vil bruke et skjellsord om din egen vagina. Anonymkode: faebd...a0e Nei, fitte er ok å si. Pikk også. Anonymkode: b39fe...277 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #15 Skrevet 26. mai 2022 Synd å ha en sånn fitte da 😂 Anonymkode: fd017...42f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #16 Skrevet 26. mai 2022 EnGjestmedspm skrev (Akkurat nå): betyr det samme som turn off Så hva betyr turn off? Anonymkode: b39fe...277 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #17 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hva betyr turn off? Anonymkode: b39fe...277 hvor kommer du fra? ... skal du ha alt på norsk, liksom? turn off =skrudd av helt direkte oversatt. At lysten forsvinner, på ditt språk. Anonymkode: 332ff...974 2
EnGjestmedspm Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #18 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En vagina er selvrensende og det vil alltid finnes utflod i større eller mindre grad. Noe mer i fbm eggløsning. Så fremt en kvinne er i live så vil den selvrensende skjeden hennes produsere utflod. Men dersom det er snakk om mye, illeluktende osv, så må man kontakte lege mtp mulig infeksjon. Anonymkode: faebd...a0e det er akkurat det. ikke noe illeluktende eller noe sånt, har en helt vanlig og sunn flora, og har litt mer nå ja mtp eggløsning
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #19 Skrevet 26. mai 2022 Ærlig talt så er jeg på parti med typen din i dette tilfellet, selv om han kanskje kunne formulert seg annerledes. Han sa det var ok at han slikket utvendig på klitten. Er ikke det greit da? Du trenger ikke kreve at han skal få i seg alt som kommer ut. Praktisk tips: Du kan ligge på ryggen når han slikker så kommer ikke utfloden ut på samme måte. Anonymkode: cbf4e...d68 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #20 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hva betyr turn off? Anonymkode: b39fe...277 Du skjønner at engelske ord og uttrykk er kommet inn i det norske språket to stay. Deal with it 😉 Anonymkode: 294a7...3b7 6
Anbefalte innlegg