Gå til innhold

Ord-assosiasjonstråd

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er noe rart som skjer her nå!! Mitt innlegg ble vist tre ganger på rad igår, fordi jeg fikk opp en melding; "generell feil". Hmmm...

Mystisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som har problemer, eller? På Snikk-snakk står det at det er pulverheksa som har postet siste innlegg, men når jeg går inn på tråden er det lillebilles innlegg som er det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er ikke bare du som har problemer, nei. Når du legger inn et nytt innlegg ser du også de siste, og da ser du også at det står side 111 av 110 nederst. Den eneste måten man kan komme inn på den siste siden på er enten ved å legge inn innlegg, eller få mail om nye innlegg og så følge linken fra mailen. Synd dette her, det henger visst igjen fra dagene med trøbbel på serveren. I følge Gry inne på "ros og ris" kommer ikke disse problemene til å rettes opp i gamle tråder heller. Det kan vel hende at dette ble ord-assosiasjonstrådens død? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å bruke denne tråden slik den er tenkt etter problemene vi hadde med tellefeil i enkelttråder 19.11.

Forumet lager ikke link til "neste side" på riktig tidspunkt, siden det i denne tråden ikke har riktig oversikt over antall innlegg.

Derfor ble tråden stengt, og vi åpnet en ny slik at man kunne fortsette... Tråden ble åpnet igjen ved en feiltagelse, og derfor stenger jeg den nå.

Det er vanskelig å fortsette her, dessverre, siden det ved hver overgang til ny side vil være en del innlegg som ikke vises, og dermed blir hele ordassosiasjonen feil.

Beklager.

(Legger ved lenke til den nyeste tråden, slik at man kan fortsette der:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=18578 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...