AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg har hatt en spesifikk person sitt navn stuck i repeat i hodet mitt i et par uker nå, og jeg aner ikke hvorfor… Det er en person jeg kjenner sånn noenlunde godt, men jeg har ikke noe forhold til vedkommende… Jeg synes forøvrig at han er en veldig snill, god og koselig person, jeg elsker personligheten hans, men jeg er ikke forelsket i ham eller noe sånt, så det gir liksom ikke helt mening at navnet hans skal «poppe opp» i hodet mitt mange ganger i løpet av dagen… Noen som har noen tanker om hva som kan være grunnen til dette? Hvorfor er det bare hans navn som dukker opp? Leste akkurat noen kommentarer som noen klarsynte hadde skrevet om nettopp dette, og de mente at når dette skjer så er det fordi vedkommende tenker på deg, men vet ikke helt om jeg tror på det, for kan ikke skjønne hvorfor han skulle tenke på meg😂 Anonymkode: 9a85a...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Del Skrevet 26. mai 2022 Du trenger ikke være forelsket i personen, selv om du har et navn i hodet. Vi har ikke bare et forhold i livet som romantisk partner, men flere. Det kan være flere grunner. Hva med å forsøke ta kontakt med ham? Kanskje han og tenker på deg? Når vi ofte har et navn i hodet kan det være en form for telepati og noe som pusher fram en fysisk hendelse. Anonymkode: ebe1c...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Del Skrevet 26. mai 2022 Bli mer kjent. Så altfor få er så feig i dag. De sitter kun å venter og tar ikke tegn seriøst. De venter bare at alle andre skal gjøre Anonymkode: ebe1c...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Del Skrevet 28. mai 2022 Ta kontakt med han du, det kan jo være alle mulige grunner til at navnet hans har satt seg fast i hodet ditt, og det kan jo uansett ikke skade å sende han en melding. 🙂 Anonymkode: 7dd97...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå