AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Del Skrevet 24. mai 2022 Er Gud, Allah og påskeharen samme person? Anonymkode: 4a539...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Del Skrevet 24. mai 2022 Gud og Allah kanskje men påskeharen er bare en utkledd voksen. Anonymkode: 9c494...e13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Del Skrevet 25. mai 2022 Det kan du bestemme helt selv! Min fantasiverden er mer gøyal enn de kristne/muslimskes fantasiverden, så her er alle samme dama (dame ja) med snurrevirreforvandletryllestav! 🤗 Anonymkode: b1e93...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det kan du bestemme helt selv! Min fantasiverden er mer gøyal enn de kristne/muslimskes fantasiverden, så her er alle samme dama (dame ja) med snurrevirreforvandletryllestav! 🤗 Anonymkode: b1e93...cde Kristne og muslimer tror på Gud, so mer vitenskaplig bevist. Det er ikke fantasi, i motsetning til ateistene som tror på påskeharen, julenissen eller Darwins alkoholiserte fyllerør😄 Anonymkode: b8a28...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kristne og muslimer tror på Gud, so mer vitenskaplig bevist. Det er ikke fantasi, i motsetning til ateistene som tror på påskeharen, julenissen eller Darwins alkoholiserte fyllerør😄 Anonymkode: b8a28...89e Hvor er de vitenskapelige bevisene for at Gud faktisk eksisterer?, da mener jeg riktige vitenskapelige bevis og ikke pseudovitenskap. Anonymkode: 3b14b...cde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Del Skrevet 25. mai 2022 Nei, påskeharen er snill og dreper ikke folk eller babyer. Anonymkode: b2aa7...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Del Skrevet 25. mai 2022 Gud og Allah er samme guddom (i hvert fall fra muslimenes perspektiv). Påskeharen er et høytidssymbol. Anonymkode: 50601...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 25. mai 2022 #8 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor er de vitenskapelige bevisene for at Gud faktisk eksisterer?, da mener jeg riktige vitenskapelige bevis og ikke pseudovitenskap. Anonymkode: 3b14b...cde De riktige vitenskapelige bevisene ligger arkivert i samme mappe som magefølelse, forelskelse, irrasjonell frykt, overtro og andre nevroser i et hemmelig arkiv langt inne i fjellet ved Area 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Del Skrevet 25. mai 2022 Ja, for meg er han det 😊 Anonymkode: edd3b...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 28. mai 2022 #10 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 1.19): Er Gud, Allah og påskeharen samme person? Anonymkode: 4a539...f0d Hva er dette for noe tull? Du burde kutte ned på dopbruken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå