AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1261 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hos meg så er 3 av 5 av ukens produkter ferdig utfylte med tidligere stjerner, mens resten ikke er det. Alle 5 tilbudene er gjengangere, og ting som generelt scorer lavt hos meg. Jeg venter forøve og på at appen «skal lære meg å kjenne sånn at tilbudene blir mer relevante»… Anonymkode: 45ea5...add Hehe, det kommer aldri til å skje. Når de først tok seg bryet å lage en helt ny app, er den tingen som overhode ikke fungerer, det de har valgt å beholde uandret. Mens bonus har de gjort mer tungvint. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1262 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Alle 5 tilbudene er gjengangere, og ting som generelt scorer lavt hos meg. Jeg venter forøve og på at appen «skal lære meg å kjenne sånn at tilbudene blir mer relevante»… Anonymkode: 45ea5...add Man skulle tro den kjente en godt etter disse årene. Jeg vurderer sterkt å slette hele brukeren og appen. Anonymkode: d8cbc...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå