jabx Skrevet 6. februar #1241 Del Skrevet 6. februar Million skrev (29 minutter siden): Det har stått om det i nettavisene. Det er en realitet. De svindler kunder som tror de skal få rabatt, og satser på at folk ikke legger merke til at prisen er skrudd opp. Det gjelder tydeligvis ikke alt, da jeg har enkelte varer jeg kjøper fast hos Rema når de har rabatt, og disse har holdt seg stabilt i pris. Mulig de gjør det på noen varer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #1242 Del Skrevet 6. februar Savner at det står på kvitteringen at det er rabatt på visse varer som man har kjøpt. Da vet man jo ikke om det er beregnet eller ikke. Skal ikke være nødvendig å lete i appen mens man er på butikken for å sjekke om man får rabatten. Ellers har jeg problem med at varer jeg har personlig rabatt på ikke finnes i butikken. Dette har skjedd et utall ganger, og gjelder alle Rema-butikkene i nærheten (jeg har kjørt rundt og sjekket). Problemet da er at det ikke registreres at jeg kjøper denne varen, varen forsvinner fra mine personlige priskutt, og jeg må "trigge" ny rabatt ved å kjøpe til full pris. Ifølge ansatte på Rema har mange samme vare på rabatt samme uke. Så ikke så rart at det er utsolgt kanskje. Man burde kanskje tatt inn mer? Men da "taper" man vel penger på at folk kjøper til redusert pris... Ellers så synes jeg 10 på 10 var et mye bedre, enklere og mer oversiktlig system. Nå er visst det mest kompliserte blitt "det beste"? Anonymkode: 4b383...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 6. februar #1243 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Savner at det står på kvitteringen at det er rabatt på visse varer som man har kjøpt. Da vet man jo ikke om det er beregnet eller ikke. Skal ikke være nødvendig å lete i appen mens man er på butikken for å sjekke om man får rabatten. Ellers har jeg problem med at varer jeg har personlig rabatt på ikke finnes i butikken. Dette har skjedd et utall ganger, og gjelder alle Rema-butikkene i nærheten (jeg har kjørt rundt og sjekket). Problemet da er at det ikke registreres at jeg kjøper denne varen, varen forsvinner fra mine personlige priskutt, og jeg må "trigge" ny rabatt ved å kjøpe til full pris. Ifølge ansatte på Rema har mange samme vare på rabatt samme uke. Så ikke så rart at det er utsolgt kanskje. Man burde kanskje tatt inn mer? Men da "taper" man vel penger på at folk kjøper til redusert pris... Ellers så synes jeg 10 på 10 var et mye bedre, enklere og mer oversiktlig system. Nå er visst det mest kompliserte blitt "det beste"? Anonymkode: 4b383...2bc Opplever det samme… f.eks: jeg får yoghurt innimellom på tilbud i appen, 500gr/850 gr ca annenhver gang. Men på min lokale rema så har de kun småpakker ( 4x150gr) som ikke dukker opp på tilbudene.. eller når det var rabatt på vaskemiddel- tomt i hylla både uken før og i tilbudsuken. Det fremstår veldig kalkulert, de har tilbudet, men ikke produktet…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #1244 Del Skrevet 6. februar Jeg er forvirret: Når Rema sier det er 30% bonus, hvor mange kroner sparer jeg opp om jeg handler bonusprodukter for 100 kr? Anonymkode: 7e81c...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #1245 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er forvirret: Når Rema sier det er 30% bonus, hvor mange kroner sparer jeg opp om jeg handler bonusprodukter for 100 kr? Anonymkode: 7e81c...54f Om du spør noen på rema så tar du 100, ganger med 0,7, deler på 2π, og ganger med hypotenusen av torsdagen etter 1.påskedag… bare husk å dele på kvadratroten av mengden pinneis i disken ved kassa… Anonymkode: 45ea5...add 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #1246 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er forvirret: Når Rema sier det er 30% bonus, hvor mange kroner sparer jeg opp om jeg handler bonusprodukter for 100 kr? Anonymkode: 7e81c...54f Hva var det % betyr igjen? 🤔 Anonymkode: 823cd...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 7. februar #1247 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er forvirret: Når Rema sier det er 30% bonus, hvor mange kroner sparer jeg opp om jeg handler bonusprodukter for 100 kr? Anonymkode: 7e81c...54f 30% av 100 kr er 30 kr… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. februar #1248 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er forvirret: Når Rema sier det er 30% bonus, hvor mange kroner sparer jeg opp om jeg handler bonusprodukter for 100 kr? Anonymkode: 7e81c...54f Jeg så i en artikkel i stad at hos Rema er 1 bonuspoeng = 1 krone. Så 30% bonus på varer for 100 kr, blir 30 kr i rabatt (som man samler opp på denne nye bonuskontoen sin hos Rema) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:29 #1249 Del Skrevet lørdag kl 11:29 AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 18.06): Haha, jeg fikk bonusoppdrag på Whiskas… har ikke hatt katt på mange år. Anonymkode: d57f5...85e Kjøp deg en katt, så får du rabatt på den neste katten du kjøper hos Rema 😛 AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 20.16): Lønner det seg å droppe Rema(å evt kiwi) å heller bruke Coop Extra nå som det er blitt 3% kjøpeutbytte? Anonymkode: a03dd...42b Dessverre fortsatt bare 1% her, hvorfor gjør Coop så stor forskjell på landsdelene? AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 20.18): Likte godt den nye oppdateringen jeg. Mye bedre å få spart opp bonusen i stedet for å få trukket fra 2-10 kr i kassa hver gang. Rema er min nærbutikk uansett, så vil jo få brukt bonusen der. Likte at personlige priskutt er som før. Er man «flink» og gir tilbakemelding under produktene ( antall stjerner) så får man de produktene man liker best ganske hyppig. Anonymkode: a8886...629 På hvilken måte er det bedre å måtte vente på rabatten? Og du, antall stjerner man gir produktene har ingenting å si for de av oss som aldri får noe relevant. Virker som noen kunder er utvalgt til å få relevante tilbud, for oss andre har det absolutt null effekt å slakte tilbudene uke etter uke. Du er altså ikke flink, du er heldig. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:04 #1250 Del Skrevet søndag kl 02:04 AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 20.18): Likte godt den nye oppdateringen jeg. Mye bedre å få spart opp bonusen i stedet for å få trukket fra 2-10 kr i kassa hver gang. Rema er min nærbutikk uansett, så vil jo få brukt bonusen der. Likte at personlige priskutt er som før. Er man «flink» og gir tilbakemelding under produktene ( antall stjerner) så får man de produktene man liker best ganske hyppig. Er veldig fornøyd med å få 30 % på en pakke med Cola Zero bokser, som i utgangspunktet er billigst på Rema uansett. Det tilbudet får jeg ca en gang pr mnd. Anonymkode: a8886...629 Jeg er "flink" til å gi tilbakemelding på produkter. Gir stadig 1 stjerne til produkter jeg aldri kjøper, men de kommer igjen og igjen. Bare at når de kommer igjen så er det allerede ferdig utfylt med én stjerne (fra forrige gang jeg gav min vurdering antagelig?). Så da sparer det meg for den jobben, og jeg kan bare klikke "send inn" 😄 Synes du det er greit at bonusen ikke framgår av kassalappen også? Da kan man jo ikke vite om det faktisk er registrert. Anonymkode: 4b383...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:20 #1251 Del Skrevet søndag kl 02:20 AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 20.16): Lønner det seg å droppe Rema(å evt kiwi) å heller bruke Coop Extra nå som det er blitt 3% kjøpeutbytte? Anonymkode: a03dd...42b Spørs hva du handler det. På Kiwi får man 15% bonus på all frukt og grønnsaker + "fersk" fisk (har vært fryst ..heh). Det overstiger jo 3% med "a mile". Er bare å regne på det du handler så finner du din fasit. Hvis du aldri kjøper frukt og grønnsaker så lønner det seg kanskje å handle på Coop Extra. Husk at dersom du har Coop kredittkort eller Trumf kredittkort så får du ekstra prosenter hver gang du handler blant annet på Coop Extra og Kiwi. (Ekstraprosenter får man når man bruker kortene i de respektive kjedene, ikke hos konkurrentene.) Jeg bruker begge disse. Når jeg handler hos Rema bruker jeg andre kredittkort, som gir cashback ved bruk overalt. Det er mange måter å spare penger på, og "mange bekker små..." Anonymkode: 4b383...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:23 #1252 Del Skrevet søndag kl 11:23 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes du det er greit at bonusen ikke framgår av kassalappen også? Da kan man jo ikke vite om det faktisk er registrert. Anonymkode: 4b383...2bc De liker å gjøre det tungvint, det enkle er ikke lenger det beste. Men jeg kjøpte noen løk for å teste, og ser bonusen i appen i etterkant. 2 kroner, juhu. Skal jeg bruke alt på en gang, eller vente til jeg har spart opp en tier? Et dilemma der 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet søndag kl 13:15 #1253 Del Skrevet søndag kl 13:15 AnonymBruker skrev (10 timer siden): På Kiwi får man 15% bonus på all frukt og grønnsaker + "fersk" fisk (har vært fryst ..heh). Det overstiger jo 3% med "a mile". Er bare å regne på det du handler så finner du din fasit. Hvis du aldri kjøper frukt og grønnsaker så lønner det seg kanskje å handle på Coop Extra. På Extra får du 11% bonus på frukt og grønt, pluss opptil 3% i ordinært kjøpeutbytte. Men 14% er mindre enn 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:34 #1254 Del Skrevet søndag kl 13:34 applestories skrev (15 minutter siden): På Extra får du 11% bonus på frukt og grønt, pluss opptil 3% i ordinært kjøpeutbytte. Men 14% er mindre enn 15. Offja, de 11% glemte jeg jo helt. Hadde Coop også hatt 15% så hadde jeg nok husket på det. Men når det er "mindre" (og dermed blir "irrelevant", for meg) så legger det seg under glemselens slør. ("Hører dere Coop!?") Anonymkode: 4b383...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:06 #1255 Del Skrevet mandag kl 08:06 Nok en uke med ingen grunn til å handle på rema... Anonymkode: d8cbc...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:13 #1256 Del Skrevet mandag kl 08:13 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nok en uke med ingen grunn til å handle på rema... Anonymkode: d8cbc...440 Jeg har faktisk fått tilbud på ting jeg ikke har sett der før, det var en sjelden opplevelse. Men det dreier seg om kaffe, som jeg ikke drikker, og fisk, som jeg ikke tåler. Så de har fortsatt sørget for å lete frem noe jeg aldri kjøper og aldri vil kjøpe. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:15 #1257 Del Skrevet mandag kl 08:15 Forresten siden jeg fikk tilbud jeg ikke har hatt før, tenkte jeg for moro skyld å prøve å gi 1 stjerne igjen. Men de stjernene er visst borte nå i den nye appen? Kanskje like greit siden de hadde null effekt på hva man fikk. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:12 #1258 Del Skrevet mandag kl 09:12 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Forresten siden jeg fikk tilbud jeg ikke har hatt før, tenkte jeg for moro skyld å prøve å gi 1 stjerne igjen. Men de stjernene er visst borte nå i den nye appen? Kanskje like greit siden de hadde null effekt på hva man fikk. Anonymkode: 3b7f7...d24 Stjernene er der hos meg, og antall stjerner jeg ga noen varer i den gamle appen er uendret. Anonymkode: f8210...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:28 #1259 Del Skrevet mandag kl 10:28 Hos meg så er 3 av 5 av ukens produkter ferdig utfylte med tidligere stjerner, mens resten ikke er det. Alle 5 tilbudene er gjengangere, og ting som generelt scorer lavt hos meg. Jeg venter forøve og på at appen «skal lære meg å kjenne sånn at tilbudene blir mer relevante»… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:46 #1260 Del Skrevet mandag kl 10:46 Rema bruker jo appen aktivt til å promotere sine egne produkter. De vet også hva jeg har handlet tidligere, og vil jo se at dette er produkter jeg ikke handler. De ønsker at jeg skal handle disse, det kan jeg skjønne at de vil. Men nei takk. Anonymkode: d8cbc...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå