AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:11 #1201 Del Skrevet fredag kl 20:11 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kommer endringer, men kun på frukt/grønt og de personlige tilbudene endres ikke, ref kommunikasjonssjefen i rema. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/gjor-store-endringer-nodt-til-a-forbedre-ryktet/17392623/ Anonymkode: 45ea5...add Tangen mener de ulike kortene og kundeklubbene er forvirrende for kundene – Det er forvirrende, og jeg tror det er hensikten. For min del så gjør det at jeg ikke gidder. Forbruksvanene mine er endret. Jeg spiser mindre og handler andre steder. Ser denne ukens tilbud er like lite aktuelt som før Anonymkode: d8cbc...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:13 #1202 Del Skrevet fredag kl 20:13 Lurer på hvordan de skal forbedre ryktet til appen, når de ikke er villige til å endre de tingene folk er misfornøyd med. Isteden skal de gjøre det mer tungvint å få ut rabatter. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet fredag kl 20:14 #1203 Del Skrevet fredag kl 20:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Vi gjør ingen endring på de personlige priskuttene, de kommer i tillegg til bonus. Men vi jobber alltid for å forbedre oss" Haha, nei de jobber overhode ikke for å forbedre seg. Hvor lang tid har de hatt på seg til å faktisk gjøre de personlige tilbudene personlige nå? Og nå skal de endre vanlige rabatter også, så man først får dem på neste handletur? Selvsagt et grep gjort kun så folk må komme tilbake og handle mer. Anonymkode: 3b7f7...d24 Vi blir lurt. sånn er det alltid. Jeg pleier alltid å sammenligne priser og kjøpe billigst, men noen ganger er det ikke så lett. Kundeklubber og rabattordninger, ukedager og forskjellig fra kjede til kjede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:17 #1204 Del Skrevet fredag kl 20:17 Perine skrev (Akkurat nå): Vi blir lurt. sånn er det alltid. Jeg pleier alltid å sammenligne priser og kjøpe billigst, men noen ganger er det ikke så lett. Kundeklubber og rabattordninger, ukedager og forskjellig fra kjede til kjede. Jepp, de ler hele veien til banken. Jeg har en handledag i uken. Da drar jeg fra butikk til butikk etter å ha gått gjennom kundeavisene, middagsplanen og kjøleskapet. På handlelisten min står det hvilken butikk varen skal kjøpes 🤪 Anonymkode: d8cbc...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå