AnonymBruker Skrevet 12. januar #1181 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er det noen som får noe annet enn Rema sitt eget merke på tilbud for tiden? Jeg har bare hatt varer fra R nå i sikkert minst seks-syv uker, om ikke enda lengre…😫😫😫 Anonymkode: 1817d...af7 Jeg får jevnlig Tine produkter også. Kommende uke er både meierismør, Jarlsberg og cottage cheese på lista. Anonymkode: 25478...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1182 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det noen som får noe annet enn Rema sitt eget merke på tilbud for tiden? Jeg har bare hatt varer fra R nå i sikkert minst seks-syv uker, om ikke enda lengre…😫😫😫 Anonymkode: 1817d...af7 Stort sett bare det ja. En og annen ting ellers, men som regel ingenting jeg har kjøpt noen gang. Hvis denne appen hadde lært meg å kjenne ville den forstått at jeg nå handler på Coop 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1183 Del Skrevet 13. januar Fått 5 nye tilbud, på varer jeg aldri har kjøpt. Og sånn er det stort sett hos meg. Eneste jeg regelmessig får tilbud på, er kaffen jeg bruker, og den får jeg kun tak i på rema. Men sist gang, fikk jeg 20% rabatt, kjøpte 4 pakker. Og uken etter fikk jeg den til 30% rabatt. For da regner de med at jeg ikke kjøper. Anonymkode: c03d6...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1184 Del Skrevet 13. januar Til nå i år har jeg ikke lagt igjen en krone hos Rema, fordi tilbudene er helt irrelevante. Jeg brukte ca 15-16 000 i året hos rema første året de hadde Æ og tilbudene var nesten relevante. I fjor med heftig prisvekst brukte jeg 8000, og nærmere 2000 av de var ting jeg hamstret opp av når det var priskrig. når prisene er såpass like som de er hos Kiwi/rema/ekstra så lønner det seg mer for meg å handle hos Kiwi som har trumf, eller Extra som har Coop medlem… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1185 Del Skrevet 13. januar Jeg har ikke det - Norwegian, appelsinjuice, vitaminbjørner. Og kyllingfilet, men Solvinge er jo Rema. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1186 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Til nå i år har jeg ikke lagt igjen en krone hos Rema, fordi tilbudene er helt irrelevante. Jeg brukte ca 15-16 000 i året hos rema første året de hadde Æ og tilbudene var nesten relevante. I fjor med heftig prisvekst brukte jeg 8000, og nærmere 2000 av de var ting jeg hamstret opp av når det var priskrig. når prisene er såpass like som de er hos Kiwi/rema/ekstra så lønner det seg mer for meg å handle hos Kiwi som har trumf, eller Extra som har Coop medlem… Anonymkode: 45ea5...add Er prisene like? Jeg vurderer Coop Extra… de har 3% kjøpeutbytte. Det blir noen kroner, det… Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1187 Del Skrevet 13. januar Har ikke handlet på Rema siden de sluttet med 10 på 10. Anonymkode: 4fbf6...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1188 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er prisene like? Jeg vurderer Coop Extra… de har 3% kjøpeutbytte. Det blir noen kroner, det… Anonymkode: d57f5...85e Kiwi og rema er veldig like på mye, for meg er Kiwi litt nærere som er nok en tunge på vekstskålen. Handler mest mulig på trippel trumf, det blir faktisk noen kroner i løpet av året. Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1189 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er prisene like? Jeg vurderer Coop Extra… de har 3% kjøpeutbytte. Det blir noen kroner, det… Anonymkode: d57f5...85e AnonymBruker skrev (1 time siden): Kiwi og rema er veldig like på mye, for meg er Kiwi litt nærere som er nok en tunge på vekstskålen. Handler mest mulig på trippel trumf, det blir faktisk noen kroner i løpet av året. Anonymkode: 45ea5...add Glemte å legge til at Kiwi har 15% på frukt/grønt mot rema sine 10%. Det monner det og… Anonymkode: 45ea5...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. januar #1190 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Glemte å legge til at Kiwi har 15% på frukt/grønt mot rema sine 10%. Det monner det og… Anonymkode: 45ea5...add Ja, det er en av grunnene til at vi har byttet fra Rema til Kiwi. Trippel-Trumf sparer vi mye på og jeg liker at det spares opp penger på konto. Vi overfører disse pengene annenhver måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1191 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det noen som får noe annet enn Rema sitt eget merke på tilbud for tiden? Jeg har bare hatt varer fra R nå i sikkert minst seks-syv uker, om ikke enda lengre…😫😫😫 Anonymkode: 1817d...af7 Ikke noe som er aktuelt. Har flere kg smør fra priskrigen før jul, ost og egg kjøpes i Sverige. Og tortilla på kiwi 🤣 Anonymkode: d8cbc...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1192 Del Skrevet 13. januar Ingenting relevant her heller.. grønnsaker og ricola har jeg fått 3 ganger i løpet av siste 4 ukene, mens solidox er noe jeg får ca annenhver uke…jeg pusser tenner to-tre ganger hver dag, men IKKE med solidox, uansett hvor mange ganger den kommer på tilbud! 🤮 Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1193 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke noe som er aktuelt. Har flere kg smør fra priskrigen før jul, ost og egg kjøpes i Sverige. Og tortilla på kiwi 🤣 Anonymkode: d8cbc...440 Samme tingene som går i loop hos meg, bortsett fra egg. Men legg merke til at det er dyre egg, med 10%... og egg er virkelig egg, uansett merke. Samme skjer med en del andre ting, som et tørkepapir jeg stadig får tilbud på som selv med rabatt er mye dyrere enn det rimeligste. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #1194 Del Skrevet 19. januar For neste uke har jeg fått hele to ting jeg aldri har sett tilbud på. Men selvsagt fortsatt heller ikke ting jeg noen gang har kjøpt Ser faktisk at jeg har fått ca dobbelt så mye bonus som vanlig hos Coop i 2024, så det sier litt om hvordan forbruket er vridd fra Rema til Coop. Men skal ikke se bort fra at Rema er litt glad for å bli kvitt oss som stort sett bare handler tilbudsvarer. Når det er sagt har jeg heller ikke fått noen kuponger enda fra Coop i år. Så vi får se da, Kiwi neste? Bare at jeg er så lei Kiwi-dama 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #1195 Del Skrevet 19. januar Mye rart i Æ de siste ukene, men nå i dag har jeg fått opp bare ting jeg handler en del av faktisk - Bendit smoothie, brød, jubelsalami, fiskekaker og revet ost. Da kan jeg hamstre litt. Handler bare på coop når det er tilbud, vanlig pris er alltid noen kroner dyrere enn Rema. Likevel har jeg spart 3117 på coop i 2024. Anonymkode: b97ef...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #1196 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Handler bare på coop når det er tilbud, vanlig pris er alltid noen kroner dyrere enn Rema. Likevel har jeg spart 3117 på coop i 2024. Anonymkode: b97ef...8c1 Jeg synes det omtrent alltid er på krona likt, men kan være det har endret seg etter at det ble slutt på prisjegere. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:54 #1197 Del Skrevet fredag kl 19:54 Det kommer endringer, men kun på frukt/grønt og de personlige tilbudene endres ikke, ref kommunikasjonssjefen i rema. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/gjor-store-endringer-nodt-til-a-forbedre-ryktet/17392623/ Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet fredag kl 20:05 #1198 Del Skrevet fredag kl 20:05 (endret) Jeg kan sjekke et par av mine nye, personlige Æ-tilbud og se om det er noe billigere enn Kiwi m/Trumf visa og Trumf pay. Endret fredag kl 20:07 av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:07 #1199 Del Skrevet fredag kl 20:07 AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 21.48): Samme tingene som går i loop hos meg, bortsett fra egg. Men legg merke til at det er dyre egg, med 10%... og egg er virkelig egg, uansett merke. Samme skjer med en del andre ting, som et tørkepapir jeg stadig får tilbud på som selv med rabatt er mye dyrere enn det rimeligste. Anonymkode: 3b7f7...d24 Ja, dyre egg til 10% kjøper jeg ikke. Anonymkode: d8cbc...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:07 #1200 Del Skrevet fredag kl 20:07 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kommer endringer, men kun på frukt/grønt og de personlige tilbudene endres ikke, ref kommunikasjonssjefen i rema. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/gjor-store-endringer-nodt-til-a-forbedre-ryktet/17392623/ Anonymkode: 45ea5...add "Vi gjør ingen endring på de personlige priskuttene, de kommer i tillegg til bonus. Men vi jobber alltid for å forbedre oss" Haha, nei de jobber overhode ikke for å forbedre seg. Hvor lang tid har de hatt på seg til å faktisk gjøre de personlige tilbudene personlige nå? Og nå skal de endre vanlige rabatter også, så man først får dem på neste handletur? Selvsagt et grep gjort kun så folk må komme tilbake og handle mer. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå