Jessica Jones Skrevet 18. mars #1121 Del Skrevet 18. mars Fikk 30% på skyr denne uken og bare det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1122 Del Skrevet 18. mars Jessica Jones skrev (3 minutter siden): Fikk 30% på skyr denne uken og bare det 🙈 Ikke fått noen,regner med at det er treghet i systemet. Anonymkode: f92d2...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1123 Del Skrevet 18. mars Denne uken var det atter en gang bare totalt irrelevante produkter som jeg aldri har kjøpt... Anonymkode: 823cd...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 18. mars #1124 Del Skrevet 18. mars Jessica Jones skrev (4 minutter siden): Fikk 30% på skyr denne uken og bare det 🙈 Prøv å logge ut og inn igjen. Kommer ofte opp flere da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 18. mars #1125 Del Skrevet 18. mars Ny uke med KUN 3 tilbud og det er varer jeg aldri har kjøpt og heller ikke kommer til å kjøpe. Må innrømme og si at jeg savner 10-på-10 lista, da fikk jeg tross alt rabatter på varer jeg faktisk kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 18. mars #1126 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 13.41): Det finner jeg ikke kommunisert noe sted- har du en link/info å dele? Det jeg får i appen er denne meldingen her nemlig, og den tilsier at det blir bedre etterhvert-rent bortsett fra at det ikke gjør det… Anonymkode: 45ea5...add Hvordan deler du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1127 Del Skrevet 18. mars Jeg får ofte opp 2 tilbud når jeg trykker frem tilbudene mine. Må avslutte appen og gå inn igjen, og da ligger det 5-6 tilbud der. Anonymkode: 02d95...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1128 Del Skrevet 18. mars Siden ca nyttår så har jeg fått totalt 4-5 tilbud hver uke i snitt. Av de så er det 1-3 faste som går i 3-ukers rotasjon, (svært få av disse er aktuelle for meg, og får 1 stjerne) og de andre er utelukkende Remas egne merkevarer og ting jeg aldri kjøper i utgangspunktet, og selvfølgelig får 1 stjerne hos meg. at appen skulle lære forbrukeren å kjenne har jeg ikke merket stor til, utover en kort periode i fjor vår. Da gav jeg besvist omvendt stjerne. Kjipe og uaktuelle tilbud fikk 5, mens ting jeg likte fikk 1. det var bra et par måneder, før det gikk tilbake til gamle synder. Resultetet så langt viser seg veldig i oversikten. Fra å handle for ca 1000kr/uken når det var «10 på 10» og relevante tilbud, er vi nå nede i ca 100kr uken i beste fall…. Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementin34 Skrevet 18. mars #1129 Del Skrevet 18. mars Synes ikke man sparer så mye på noen av dem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1130 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 21.21): I går hadde jeg ingen tilbud, men sjekket igjen nå. Og nå er nesten alle klassikerne jeg aldri kjøper på plass: Rema tørr pasta, fryste bær, kolonihagen osv. Er det lov å håpe at appen endelig lærer noe om oss i 2024? Kommer ikke til å holde pusten, altså... Anonymkode: 3b7f7...d24 Har appen lært noe hos deg, 12 uker inn i det nye året? Hos meg har det den siste tiden blitt helt på bærtur, 50-75% av tilbudene er Remas egne varer og de kjøper jeg praktisk talt ikke… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #1131 Del Skrevet 18. mars Klementin34 skrev (8 timer siden): Synes ikke man sparer så mye på noen av dem Nei, det er ikke mange kronene det er snakk om. Noe som uten tvil var Remas intensjon med å gjerne 10 på 10! Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #1132 Del Skrevet 25. mars Flere enn meg som går inn i nok en uke uten tilbud?? Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #1133 Del Skrevet 25. mars Jeg fikk 5 tilbud. 15% på tine meierismør er det jeg kommer til å bruke, det kommer hver 3. uke i øyeblikket. Ellers slår jeg til når de gir 20% på gräddost, og når jeg får 20% på frossen frukt og bær. Det er sjelden jeg får andre aktuelle tilbud, men jeg har vurdert å kjøpe ridderost et par ganger for å se om det kan komme på tilbud. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #1134 Del Skrevet 25. mars Humlemor skrev (På 18.3.2024 den 12.52): Hvordan deler du bilde? Screenshot Anonymkode: 43cb1...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #1135 Del Skrevet 25. mars 4 hours ago, AnonymBruker said: Flere enn meg som går inn i nok en uke uten tilbud?? Anonymkode: 45ea5...add Jeg fikk mange tilbud på ting jeg aldri kjøper. Mer overraskende at jeg fikk et tilbud på en vare jeg aldri har fått tilbud på før vanligvis pusher de de samme varene med 3-4 ukers intervaller. Denne uken prøver de å få meg til å teste langkornet fullkornsris. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #1136 Del Skrevet 15. april 4 tilbud og ingen er relevante Anonymkode: 71522...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. april #1137 Del Skrevet 15. april denne gangen fikk jeg 3 aktuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #1138 Del Skrevet 21. mai Nytt nederlag, vi i familien har nå begynt å få de samme tilbudene i samme uke... Anonymkode: 71522...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #1139 Del Skrevet 21. mai 15 minutter siden, AnonymBruker said: Nytt nederlag, vi i familien har nå begynt å få de samme tilbudene i samme uke... Anonymkode: 71522...7b0 De vil nok unngå at dere skal "låne" tilbud av hverandre, og risikere at en av dere får noe relevant 😛 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #1140 Del Skrevet 21. mai Forrige uke var 6/6 «tilbud» diverse gjengangere av Remas egne R-varer. Alle er ting jeg tidligere har gitt 1 stjerne, og når jeg gikk inn for å sjekke/sende inn i håp om at Æ snart skal lære meg å kjenne- så lå jaggu meg den ene stjernen der fremdeles… Denne uken var det yoghurt og trønderfår igjen, men det visste jeg for jeg får de i fast 3-ukers rotasjon, sammen med fishermans friend…. Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå