Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-30% på skyr 4pk (125g beger). den har jeg kjøpt en gang, men var ikke tilfreds med smaken. Men det tilbudet får jeg gjentatte ganger. Sånn annen hver uke opplegg.

-30% 4pk 1,5L cola /zero

-15% calsone med skinke eller pepperoni. Ett produkt jeg kjøper innimellom.

-30% på alt fra Palmolive.

alt i alt ikke dårlig utvalg, men jeg har gått og ventet på rabatt på steke-bakeark. Det tilbudet har vært fast følgesvenn over lengre tid. Men appen skjønner sikkert at jeg begynner å bli tom siden jeg ikke har kjøpt det i det siste. Kommer garantert på nyåret.. jeg trenger det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nytt år, og nye tilbud!! Men hva tilbudene er? Nei det er hemmelig det! 
Når jeg ikke trodde at det kunne bli dårligere opplegg så dukker dette her opp. Jeg har fått «personlig tilbud» på morrpølse (har aldri spist/kjøpt dette) 4-pakk med yoghurt (kjøpes ekstremt sjelden) og noen oster (kan ikke huske at dette noen gang har blitt kjøpt)  Men hvor mye rabatt jeg får på dette? fåglarna vet for det står ikke noen plass…

IMG_9654.png

Anonymkode: 45ea5...add

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Når jeg ikke trodde at det kunne bli dårligere opplegg så dukker dette her opp. Jeg har fått «personlig tilbud» på morrpølse (har aldri spist/kjøpt dette) 4-pakk med yoghurt (kjøpes ekstremt sjelden) og noen oster (kan ikke huske at dette noen gang har blitt kjøpt)  Men hvor mye rabatt jeg får på dette? fåglarna vet for det står ikke noen plass…

IMG_9654.png

Samme hos meg. Det der må da være feil!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vegglampe skrev (På 20.12.2023 den 0.41):

-30% på skyr 4pk (125g beger). den har jeg kjøpt en gang, men var ikke tilfreds med smaken. Men det tilbudet får jeg gjentatte ganger. Sånn annen hver uke opplegg.

-30% 4pk 1,5L cola /zero

-15% calsone med skinke eller pepperoni. Ett produkt jeg kjøper innimellom.

-30% på alt fra Palmolive.

alt i alt ikke dårlig utvalg, men jeg har gått og ventet på rabatt på steke-bakeark. Det tilbudet har vært fast følgesvenn over lengre tid. Men appen skjønner sikkert at jeg begynner å bli tom siden jeg ikke har kjøpt det i det siste. Kommer garantert på nyåret.. jeg trenger det nå.

Begynn å handle på Coop! Jeg har fått kupong med GRATIS bakepapir der sikkert fire-fem ganger de siste to årene. 🤣 Har så mye bakepapir at skuffa er full! Ikke kan jeg komme på at jeg har kjøpt bakepapir der heller, så jeg aner ikke hvorfor jeg får den kupongen. Igjen og igjen og igjen!

Anonymkode: d57f5...85e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hege123 skrev (9 minutter siden):

Samme hos meg. Det der må da være feil!? 

Samme her. Nytt lavmål…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, jeg var så oppgitt over at jeg fikk de samme gamle tilbudene også i det nye året, at jeg ikke la merke til at prosentene mangler. 😅 Ny måte å lure kundene på i 2024?

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Begynn å handle på Coop! Jeg har fått kupong med GRATIS bakepapir der sikkert fire-fem ganger de siste to årene. 🤣 Har så mye bakepapir at skuffa er full! Ikke kan jeg komme på at jeg har kjøpt bakepapir der heller, så jeg aner ikke hvorfor jeg får den kupongen. Igjen og igjen og igjen!

Så lenge du henter ut varen fortsetter den å komme. Jeg måtte slutte å hente gratis Go Morgen i noen måneder, så sluttet det.

Så kjøpte jeg en Go Morgen igjen et år senere, og da var den tilbake som kupong. Nå er det kun den jeg får som gratisprodukt.

Om man virkelig skal benytte seg av disse tilbudene til kjedene må det tas en del hensyn til hva man kan handle hvor. Tipper mange får typiske julevarer i Æ framover i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med det er noe feil i appen. Fikk endelig tilbud på meierismør. Dette har jeg ønsket meg i et par år nå 😆 Bare synd jeg ikke får sett hvor mange prosent avslag jeg får, men satser på at de fikser feilen snart 😆

Anonymkode: a5f45...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen her rapportere tilbake om de får prosenter, evt hvor mange, når de prøver å kjøpe ukens personlige tilbud? For meg spiller det ikke så stor rolle siden jeg som vanlig bare fikk ting jeg ikke kjøper, men kan være greit å vite hvis problemet fortsetter i kommende uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortsatt ikke kommet inn noen prosenter på de "personlige" tilbudene. Men på forsiden av appen står det 30% på frukt og grønt denne uken, men nederst på siden 10%. Så de blir ikke helt enige med seg selv, men jeg går ut fra at de 30 trumfer de 10 som er til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rema 1000 fryste vel prisene i fjor, så de fryser altså de prisene fra den perioden som har vært den dyreste perioden på veldig lenge.     

Deretter skulle de visstnok "kutte prisene" ved å sage strekkoden deres, som aldri ser ut til å ha utgjort noen som helst forskjell på prisene.             

:bond:   

Anonymkode: 39253...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 17.07):

Kan noen her rapportere tilbake om de får prosenter, evt hvor mange, når de prøver å kjøpe ukens personlige tilbud? For meg spiller det ikke så stor rolle siden jeg som vanlig bare fikk ting jeg ikke kjøper, men kan være greit å vite hvis problemet fortsetter i kommende uker.

For meg sto det prosenter i går, før du skrev dette innlegget, og de står der fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Rema 1000 fryste vel prisene i fjor, så de fryser altså de prisene fra den perioden som har vært den dyreste perioden på veldig lenge.     

Deretter skulle de visstnok "kutte prisene" ved å sage strekkoden deres, som aldri ser ut til å ha utgjort noen som helst forskjell på prisene.             

:bond:   

Anonymkode: 39253...282

De har fryst de personlige tilbudene gjennom hele året også, samme igjen og igjen 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Screenshot_20240103-213307.thumb.jpg.bfd19c22154f918815a1f8166c5a1551.jpgScreenshot_20240103-213627_Chrome.thumb.jpg.a998df20b4872e813e97a982d29ae865.jpg

Før og etter prisfrys. Lurer på hvilket nivå de mener prisen skulle ligget på om de ikke hadde "fryst" den på en femmer dyrere enn for en måned siden :klaske:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, applestories said:

Screenshot_20240103-213307.thumb.jpg.bfd19c22154f918815a1f8166c5a1551.jpgScreenshot_20240103-213627_Chrome.thumb.jpg.a998df20b4872e813e97a982d29ae865.jpg

Før og etter prisfrys. Lurer på hvilket nivå de mener prisen skulle ligget på om de ikke hadde "fryst" den på en femmer dyrere enn for en måned siden :klaske:

Det gjelder jo å forsikre seg mot at prisen går ned igjen. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Rema mer enn doblet prisen før de reklamerte med 30% rabatt. 

Reagerte på prisen selv i dag - nøyaktig den samme som hos nabobutikken Mega.

Tipper noen-og-tretti kroner er det de vil ta for klementiner, og skjønner sånn sett at de må sette opp prisen når de skal kjøre rabatt på alt av frukt og grønt.

10% kan være like god rabatt som 90% når man tukler med førprisene. Litt gøy at folk begynner å legge merke til slikt, ikke bare oss dagligvarenerder som bryr oss lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg reagerte spesielt på prisen på cherrytomater. Førpris ligger visstnok på over 60 kroner. Det er ikke veldig lenge siden prisen var under 30 kroner. Dette er galskap.

Anonymkode: a5f45...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Har ikke postet noe her på en god stund. Men føler at det er ganske tydelig at man ikke får relevante tilbud, «personlige tilbud» kan de virkelig ikke si at det er. De gir de samme kupongene igjen og igjen uavhengig av hva man handler, ofte på sine egne merkevarer; fryste bær, fryste grønnsaker, en verden av oster, Grans brus, remas ferdige supper og sauser etc…

Der de en gang i blant kanskje skyter inn med noe. Ting man har handler. Som Big One dukket opp etter at jeg kjøpte det 1 gang, gilde pålegg dukker opp i blant.

Jeg har nærmest sluttet å handle på Rema nå, er kun innom om det er et tilbud jeg ønsker å bruke, og handler heller hos coop og kiwi.

Hos coop får jeg i det minste kuponger på ting jeg faktisk kjøper, selv om de kun er for 1 kjøp.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 1/29/2024 at 7:38 AM, Ariana807 said:

Har ikke postet noe her på en god stund. Men føler at det er ganske tydelig at man ikke får relevante tilbud, «personlige tilbud» kan de virkelig ikke si at det er. De gir de samme kupongene igjen og igjen uavhengig av hva man handler, ofte på sine egne merkevarer; fryste bær, fryste grønnsaker, en verden av oster, Grans brus, remas ferdige supper og sauser etc…

Det er de samme tingene jeg alltid får. Men det hjelper ikke å kjøpe andre ting, det kommer aldri på listen for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...