Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne uken-  til nød 1/6 relevante tilbud, resten er gjengangere som kjøpes under en gang pr år…

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt lavmål.. 0/3 tilbud!!! Har aldri kjøpt noe av dette, nettopp fordi det er irrelevante varer…. Rabattsatsen er vel heller ikke noe å rope hurra for. Er det overhodet noen som ser 25-30% innimellom?

IMG_8758.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 15% på Karbonadedeig igjen. Overraskende. Endelig noe som kan brukes!

Tror for øvrig Konkurransetilsynet burde se litt på kundetilbudene hos kjedene, for de virker overraskende samkjørte. I dag kom Rema med 30% rabatt på "all hundemat", mens Extra kjører 25% rabatt på "all hundemat". Et utrolig sjeldent tilbud på SAMME UKE fra begge kjedene altså. Enten skyldes dette samarbeid, kontroversiell "overvåkning" eller så er det rutine at uke 41 hvert år har dette tilbudet. Ingen av delene ser bra ut, egentlig. Hundemat-tilbudet var ikke det eneste tilbudet begge kjedene hadde helt likt av denne uken. 

Minner mer og mer om kartellvirksomhet som samarbeider foran konkurrerer. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo skryte av 30% denne uken. Blant mye av Remas egne merkevarer, har jeg 30% på Big One Classic. 

IMG_7648.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 30% et par ganger, mén det er kun på Toro suppeposer, og det kjøper jeg aldri, så for min del kunne det vært 100% og like lite aktuelt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nytt lavmål.. 0/3 tilbud!!! Har aldri kjøpt noe av dette, nettopp fordi det er irrelevante varer…. Rabattsatsen er vel heller ikke noe å rope hurra for. Er det overhodet noen som ser 25-30% innimellom?

De gangene jeg får veldig få tilbud, hender det at det dukker opp noe mer etter noen timer. Men stort sett de samme ubrukelige tilbudene hver gang. Jeg får aldri mer enn 20% på noe. Men gjengangerne TexMex, Rema tørrpasta osv hadde jeg ikke kjøpt selv om jeg fikk 50%, så det spiller egentlig ingen rolle.

1 hour ago, Ariana807 said:

Jeg kan jo skryte av 30% denne uken. Blant mye av Remas egne merkevarer, har jeg 30% på Big One Classic. 

Big One, wow. Den hadde jeg på topp 10-listen før, men har ikke fått den som personlig tilbud en eneste gang så langt. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

IMG_8758.png

Særlig festlig siden de stort sett alltid har 2 for 3 på sånne tapasretter. 😅

Anonymkode: 26177...ed2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ostene er tilbake etter et par uker der de var borte. Kan ikke si jeg er overrasket over tilbudene, like lite relevante som vanlig😐

IMG_7757.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så uheldig å kjøpe noe til min mor for noen uker siden. Et produkt jeg ikke kan spise selv, fordi jeg ikke tåler det. 

Og nå har dette produktet preget min tilbudsliste siden da, og noe sier meg at jeg aldri vil bli kvitt det og at jeg nå vil tape penger på å miste relevante tilbud framover. 

Har samme problemet med Coop-appen etter at jeg kjøpte en gave til min far der i fjor. Disse tingene har preget tilbudene mine siden, og forsvinner ikke.

I tillegg har jeg enda den fordømte Tran-flaska som kommer annenhver til hver uke i Rema-appen. Blir ikke kvitt den. Har ikke kjøpt Tran på Rema siden høsten i fjor! 

Har tenkt tanken på å få meg et nytt bankkort i en annen bank for bruk til slike "ekstrating" jeg egentlig ikke kjøper til vanlig. For da vil jeg aldri få dette problemet. 

Slik har det altså blitt. Man må være forsiktig med å kjøpe noe ekstra utover det man bruker.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Bombasi said:

Jeg var så uheldig å kjøpe noe til min mor for noen uker siden. Et produkt jeg ikke kan spise selv, fordi jeg ikke tåler det. 

Og nå har dette produktet preget min tilbudsliste siden da, og noe sier meg at jeg aldri vil bli kvitt det og at jeg nå vil tape penger på å miste relevante tilbud framover. 

Ville heller hatt det sånn at jeg fikk ting jeg faktisk kjøpte, selv om det kan gi sånne utslag du beskriver her. Men jeg får remas ditt og remas datt, om og om igjen, ting jeg aldri kjøper. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

djiiizz, over 1 000 kommentarer bare for å klage over Rema 1 000! 

:bond:    

Anonymkode: 39253...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

djiiizz, over 1 000 kommentarer bare for å klage over Rema 1 000! 

:bond:    

Anonymkode: 39253...282

1000 gode grunner til å ikke velge Rema1000 😁

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens tilbud. Har gitt 5 stjerner til kyllingkjøttdeig nå, og det betyr nok at jeg aldri ser det tilbudet igjen 😕men jeg fortsetter å bruke Æ slik de sier vi skal. Får jo selvsagt tilbake alle 1 stjerners tilbudene som de resterende 5 tilbudene denne uka er for meg.

IMG_7842.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine «personlig tilpassede tilbud» denne uken. Det hender jeg kjøper tørkerull, men jeg får dette ca hver tredje uke.. smør kjøpte jeg sist til jul, og trønderfår var vel en gang i sommer pga et familiebesøk…. Majones kjøper jeg aldri, men får det likevel ofte!!

IMG_8916.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Ariana807 said:

Ukens tilbud. Har gitt 5 stjerner til kyllingkjøttdeig nå, og det betyr nok at jeg aldri ser det tilbudet igjen 😕men jeg fortsetter å bruke Æ slik de sier vi skal. Får jo selvsagt tilbake alle 1 stjerners tilbudene som de resterende 5 tilbudene denne uka er for meg.

Stjerner har jeg konkludert med at har null å si. I begynnelsen visste jeg ikke det var mulig, så testet jeg en periode, ingen endring. Sluttet igjen, fortsatt ingen endring. Og jeg ser jo at det folk legger ut her med små variasjoner er de samme tilbudene jeg selv får på omgang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Her er mine «personlig tilpassede tilbud» denne uken. Det hender jeg kjøper tørkerull, men jeg får dette ca hver tredje uke.. smør kjøpte jeg sist til jul, og trønderfår var vel en gang i sommer pga et familiebesøk…. Majones kjøper jeg aldri, men får det likevel ofte!!

IMG_8916.png

Jeg handler bare på Rema når de har noe jeg liker bedre eller er billigere enn Kiwi. Det tilbudet på smør fikk jeg ikke, og jeg er glad i ekte smør. Typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uken dukket det opp en vare jeg ikke har fått personlig tilbud på før, og som jeg av og til kjøper - Heinz ketchup. Men dette viste seg å være den lille flasken til ca 38 kroner. Mens den nesten dobbelt så store koster 46 kroner. 15% personlig rabatt på den lille flasken er dermed ikke noe tilbud å rope hurra for. På min lokale Rema har de også "glemt" å sette inn pris pr. liter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har klart å få personlig tilbud på Nescafé? Jeg får på Friele en gang i blant, men de har ikke koffeinfri instant kaffe som jeg så gjerne vil ha tilbud på.

Har først forsøkt å kjøpe Nescafé jevnt over en periode og nå handler jeg det andre steder i håp om å få tilbud og slik bli «lokket» tilbake. 

Anonymkode: 71522...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det noen som har klart å få personlig tilbud på Nescafé? Jeg får på Friele en gang i blant, men de har ikke koffeinfri instant kaffe som jeg så gjerne vil ha tilbud på.

Har først forsøkt å kjøpe Nescafé jevnt over en periode og nå handler jeg det andre steder i håp om å få tilbud og slik bli «lokket» tilbake. 

Anonymkode: 71522...7b0

Ingen av tingene jeg kjøper jevnlig kommer som personlig tilbud. Algoritmen deres ser vel hva vi kjøper uansett, så da får man ikke det som tilbud. Hos Coop pleier ting jeg kjøper ofte komme som på kupong, men da får man bare kjøpt en av varen før kupongen er oppbrukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...