Drizzt Skrevet 10. juli 2023 #981 Del Skrevet 10. juli 2023 Wow, Rema har lært! Logget ut og inn og vips kom det totalt 6 tilbud, 4 av dem veldig aktuelle og 1 av dem middag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #982 Del Skrevet 10. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja får prøve og kjøpe litt is i dag da.. hvis de ikke går tomme før lunsj 😅 Anonymkode: 5f645...185 Jeg tok ikke sjansen på å vente, handlet to pakker i lunsjen. 😅 Mer var det ikke plass til i fryseren etter at jeg hadde fylt opp med gode tilbud fra Coop 😛 Hører med til historien at Coop hadde billigere is, men ikke av den sorten jeg ville ha. Så da ble det handlet på Rema for hele 40 kroner denne gangen På Coop fikk jeg 99 kroner i rabatter denne uken på ting jeg faktisk pleier kjøpe. Så de kjenner meg fortsatt bedre enn Rema. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 10. juli 2023 #983 Del Skrevet 10. juli 2023 Merker at i dag hadde prisene på Extra gått opp med 1-4 kr pr. produkt sammenlignet med handlingen forrige mandag, og var med det dyrere enn Rema som ikke har gått opp enda. Men Rema kommer vel? Skjønner at folk er glad i is, men jeg synes det er smålatterlig at cræzy days nesten alltid skal være på brus, kjøpepizza, sjokolade og is. Synes heller Rema burde fokusere mer på å gi folk rabatter på frukt og grønt, kjøtt, kaffe, melkeprodukter og ting som folk faktisk har godt av. Joda, innimellom så skjer dette, men det skjer typ 1 gang i kvartalet. Ironisk nok var det dette folk hadde på sine 10-på-10-liste med 10% rabatt konstant på Rema, men som ingen får særlig rabatter på nå. Og hva i helsikke har skjedd med kaffeprisene?! En 500g Friele kaffebønner koster alt mellom 90 - 120 kr alt etter butikk! Er jo ran! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 10. juli 2023 #984 Del Skrevet 10. juli 2023 Ikke så ille uke denne uka. Jeg trenger ingen av delene men bra tilbud. 20% på en hel del jif produkter. 15% på Gilde mager salami 15% på Gilde mager servelat. 10% på ferdig salater. 20% på stranda fjordskinke. 30% på en hel del Toro tørrvarer. kan ikke huske at jeg har kjøpt stranda fjordskinke, men er ikke helt utenkelig. Pleier normalt å spise den spekeskinka i mørkeblå forpakning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 10. juli 2023 #985 Del Skrevet 10. juli 2023 Vegglampe skrev (3 minutter siden): kan ikke huske at jeg har kjøpt stranda fjordskinke, men er ikke helt utenkelig. Pleier normalt å spise den spekeskinka i mørkeblå forpakning. At du pleier å spise den spekeskinka i mørkeblå forpakning er vel det Æ har registrert, og ønsker å veilede og motivere deg for å bytter over til Stranda fjordskinke, muligens fordi Æ og Stranda har bedre vilkår mellom seg og Rema tjener mest på at du kjøper den skinka i fremtiden. Det er sånn Rema og Æ har blitt. Ganske sikker på at alt rundt Æ nå handler om mest mulig profitt for Rema, og ikke hva forbrukerne ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #986 Del Skrevet 10. juli 2023 Noen som vet om det er noen begrensninger på hvor mange varer man kan kjøpe med personlige kutt? Kan kuttene bare brukes en gang? Har hatt Æ siden starten men har aldri faktisk brukt det. Snakker ikke om crazy days tilbudene, der står det antall begrensning. Men vanlig personlige kutt. Anonymkode: 6eaa7...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 10. juli 2023 #987 Del Skrevet 10. juli 2023 Bombasi skrev (5 minutter siden): At du pleier å spise den spekeskinka i mørkeblå forpakning er vel det Æ har registrert, og ønsker å veilede og motivere deg for å bytter over til Stranda fjordskinke, muligens fordi Æ og Stranda har bedre vilkår mellom seg og Rema tjener mest på at du kjøper den skinka i fremtiden. Det er sånn Rema og Æ har blitt. Ganske sikker på at alt rundt Æ nå handler om mest mulig profitt for Rema, og ikke hva forbrukerne ønsker. Jeg husker at jeg sto med den i hånda, men om jeg endte opp med den husker jeg ikke. Det var noe med prisforskjellen mellom den lyseblå forpakningen(stranda fjordskinke) og vanlig mørkeblå stranda spekeskinke. jeg mener kiloprisen for den lyseblå pakka var dyrere 🤔. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #988 Del Skrevet 10. juli 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som vet om det er noen begrensninger på hvor mange varer man kan kjøpe med personlige kutt? Kan kuttene bare brukes en gang? Har hatt Æ siden starten men har aldri faktisk brukt det. Snakker ikke om crazy days tilbudene, der står det antall begrensning. Men vanlig personlige kutt. Anonymkode: 6eaa7...31f De personlige kuttene kan du kjøpe mange av - bare synd de så sjelden faktisk er personlige 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #989 Del Skrevet 17. juli 2023 Utrolig med sant, jeg har fått et relevant tilbud! Men så var det denne aktiveringen da, noen som har funnet ut hvordan? Holder det å trykke på tilbudet? Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. juli 2023 #990 Del Skrevet 17. juli 2023 Ja hva skal man si. 3 tilbud jeg flere ganger har gitt 1 stjerne, og 3 tilbud som er mye, der to av dem er noe jeg tror jeg aldri har kjøpt. Krydderurter er det eneste jeg kunne vært interessert i, men de har som oftest veldig dårlig utvalg på rema, så blir nok ikke til at det brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. juli 2023 #991 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg fortsetter å få relevante tilbud, alt er ting jeg kjøper mye av og ingenting er Remas egne merker. Så rart at det er så forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #992 Del Skrevet 17. juli 2023 Rosenrød skrev (2 minutter siden): Jeg fortsetter å få relevante tilbud, alt er ting jeg kjøper mye av og ingenting er Remas egne merker. Så rart at det er så forskjellig! Jeg er så mistenksom at jeg tror de prøver å se hvor mye de kan påvirke hva kundene kjøper. Da er de nødt til å dele oss opp i flere grupper. Hvor mange vil prøve nye varer om de får tilbud? Hvis disse tilbudene kommer flere ganger, vil flere kunder bli overbevist om å prøve de da? Hvor mye vil total handlesum påvirkes om man får tilbud på varer man pleier å handle mot mer irrelevante tilbud? Kanskje de sjekker om de som har et relativt fast handlemønster fortsetter å handle selv om de ikke får ekstratilbud? En ting er jeg i alle fall sikker på, rema tar først og fremst valg for å prøve å øke egen fortjeneste selv om det pakkes inn i fine ord. Det sagt, jeg benytter meg av tilbud som er aktuelle selv. Til å begynne med fikk jeg mange aktuelle tilbud, så for en stund siden endret det seg til en høy prosent av ting jeg aldri kjøper og ting jeg kjøper 1-2 ganger i året. Anonymkode: 25478...87c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #993 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utrolig med sant, jeg har fått et relevant tilbud! Men så var det denne aktiveringen da, noen som har funnet ut hvordan? Holder det å trykke på tilbudet? Anonymkode: 3b7f7...d24 Så vidt jeg har skjønt det holder det med å åpne tilbudene, altså trykke på den pilen som peker til høyre(?) når det er kommet nye tilbud. Da forsvinner jo også påminnelsen om aktivering på hovedsiden. Men du kan også få skannet medlemskoden din i kassen ved å finne den i appen og gi tlf til vedkommende som sitter der, da kommer rabatten opp på skjermen😊 Anonymkode: 1817d...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 17. juli 2023 #994 Del Skrevet 17. juli 2023 Forrige uke kjøpte jeg noe så sjeldent som Nordfjord Karbonadedeig foran Gilde sin som jeg pleier. Det endte med 20% rabatt på Nordfjord Karbonadedeig denne uken. Så jeg slo til så det holder og har fyllt oppfryseren Det var også et par andre tilbud jeg benyttet meg av og hamstret meg opp på, samt at jeg visstnok hadde fått 20% rabatt på noe kylling jeg kjøpte, som jeg ikke hadde kupong på, så det endte med at jeg sparte ca. 12% i snitt på handleturen min dag. Minnet meg litt om tiden da 10-på-10 var gjeldende i tillegg til 10% på frukt og grønt, da lå jeg alltid på ca. 10% i snitt på handleturene mine. Så en god uke for meg, uten at jeg tror Æ hadde planer om å sørge for det. Nå får jeg vel aldri se 20% på karbonadedeig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #995 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg tror egentlig at tilbudene ikke er for oss kunder, men det som ganger dem selv mest. Det er langt mellom relevante tilbud, og min handel hos rema har gått vesentlig ned! Nå er vi kun to i husholdningen, så er nok ikke så attraktiv kunde for de uansett.... Anonymkode: ee5f7...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #996 Del Skrevet 17. juli 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så mistenksom at jeg tror de prøver å se hvor mye de kan påvirke hva kundene kjøper. Da er de nødt til å dele oss opp i flere grupper. Hvor mange vil prøve nye varer om de får tilbud? Hvis disse tilbudene kommer flere ganger, vil flere kunder bli overbevist om å prøve de da? Hvor mye vil total handlesum påvirkes om man får tilbud på varer man pleier å handle mot mer irrelevante tilbud? Kanskje de sjekker om de som har et relativt fast handlemønster fortsetter å handle selv om de ikke får ekstratilbud? Anonymkode: 25478...87c Det er jeg helt overbevist om at de gjør. Coop innrømmet vel at de gjorde noe lignende, med å la en testgruppe ikke få kuponger. Bare på den måten kunne de se om kuponger faktisk påvirker folk til å handle mer. Ingen kjeder gir så klart tilbud for kundenes skyld, de gjør det for å tjene på det selv. Og det er jo forsåvidt greit nok, det er liksom forretningsideen til en butikk. Men den pene innpakningen om at liksom nye Æ skal være bedre enn gamle for noen som helst av oss, kunne de spart seg. Selv de som får relevante ting som personlige tilbud hadde jo sikkert de varene på 10 på topp før og sparte ganske sikkert mer den gangen. 9 hours ago, AnonymBruker said: Så vidt jeg har skjønt det holder det med å åpne tilbudene, altså trykke på den pilen som peker til høyre(?) når det er kommet nye tilbud. Da forsvinner jo også påminnelsen om aktivering på hovedsiden. Men du kan også få skannet medlemskoden din i kassen ved å finne den i appen og gi tlf til vedkommende som sitter der, da kommer rabatten opp på skjermen😊 Anonymkode: 1817d...af7 Strekkoden min har jeg ikke sett på ukesvis, den bare spinner i appen og lastes ikke. 😛 Men jeg kjøpte noen av mitt ene relevante tilbud i dag, og det holdt tydeligvis at jeg hadde klikket på det. Så dermed ble det fire kroner og nitti øre i personlig rabatt til meg i dag. Nå gikk sikkert alarmen hos Æ, så får jeg aldri det tilbudet igjen. 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #997 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 17.18): Jeg tror egentlig at tilbudene ikke er for oss kunder, men det som ganger dem selv mest. Det er langt mellom relevante tilbud, og min handel hos rema har gått vesentlig ned! Nå er vi kun to i husholdningen, så er nok ikke så attraktiv kunde for de uansett.... Anonymkode: ee5f7...b53 No shit, Sherlock! Butikken kjører sånn at kundene kan spare tre kroner her, åtte kroner der, eller fire kroner på ett eller annet. Sånn at kunden kan fføle seg som "storkar" og at man liksom har spart noen kroner til sammen. Men så har man fremdeles kjøpt en del hos butikkene deres, for å få disse tilbudene. Ergo en WIN for Rema 1 000. Anonymkode: 39253...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. juli 2023 #998 Del Skrevet 24. juli 2023 Nok en uke der jeg får 5 tilbud jeg allerede flere ganger tidligere har gitt 1 stjerne. Servelaten kan få lov til å være der, da den har fått 3 stjerner fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 24. juli 2023 #999 Del Skrevet 24. juli 2023 -10% igjen på pizza-&bakeark igjen. Er det to uker siden sist?? 30% på skyr klemposer, det var godt tilbud. 20% på smoothie poser til barn. Helt greit. Kjøpte to forje uke. 15% på bacon uten svor. Den har jeg store problemer med, kjøpte 1 pk i høst. Og den var dårlig. Skikkelig dårlig! 20% på kolonihagen kikerter, bønner og linser. Aldri kjøpt! 25% på 0,5 div utvalgt cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1000 Del Skrevet 24. juli 2023 Remas egne varer jeg aldri har kjøpt igjen. Rema fryste bær etc. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå