Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får bare tilbud på Rema 1000's egne varer. Suppe og pasta. Faen i helvette

Anonymkode: eb1f7...21d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

De prøver fortsatt å prakke på meg rødsaus siden jeg kjøpte én enkelt pakke i løpet av fjoråret (til jul). 🙄

Anonymkode: f8210...265

De prøver bare å prakke på meg ting jeg aldri har kjøpt. 😅

4 hours ago, AnonymBruker said:

Folkens, trikset er å slutte å handle på Rema! Da får man bare relevante varer. Dette fikk jeg i dag. Alle er ting vi handler ofte/ukentlig. 

Anonymkode: d57f5...85e

Nei, funker ikke. Eller hvor mange uker tar det eventuelt? Siden nye æ kom kan det gå flere uker mellom hver gang jeg er innom, men tilbudene blir ikke bedre av den grunn. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Folkens, trikset er å slutte å handle på Rema! Da får man bare relevante varer. Dette fikk jeg i dag. Alle er ting vi handler ofte/ukentlig. 

Det stemmer ikke hos meg! Har ikke handlet der siden i starten av desember, likevel får jeg bare to tilbud uke etter uke...

Anonymkode: 1817d...af7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

den der burde virkelig ikke "overraske" noen! 🤪

Anonymkode: 39253...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

De prøver bare å prakke på meg ting jeg aldri har kjøpt. 😅

Nei, funker ikke. Eller hvor mange uker tar det eventuelt? Siden nye æ kom kan det gå flere uker mellom hver gang jeg er innom, men tilbudene blir ikke bedre av den grunn. 

Tok ikke mange ukene for meg å få bedre tilbud. Selv om de selvsagt er mye dårligere enn før det nye systemet kom. Det skal sies at jeg fremdeles handle noe på Rema (tilbud + enkelte varer som kun er på Rema), men hovedhandlingen er flyttet til Coop Extra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser at Rema til dags dato fortsatt holder på med de samme bortforklaringene, "vi lærer", "bruk tilbakemeldingene" osv. Men de lærer jo ikke, og bryr seg nada om tilbakemeldinger. Har det ikke gått over et år nå, tidenes slakeste læringskurve?

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ser at Rema til dags dato fortsatt holder på med de samme bortforklaringene, "vi lærer", "bruk tilbakemeldingene" osv. Men de lærer jo ikke, og bryr seg nada om tilbakemeldinger. Har det ikke gått over et år nå, tidenes slakeste læringskurve?

En ting er å legge om systemet, men når de gjør det basert på løgner så ser det bare stusselig ut. Fakta er at Rema bruke Æ til å pushe de varene de selv ønsker på kundene. 

Jeg kjøper 3 karbonadedeiger fra Gilde pr. uke, men har ikke sett et eneste tilbud på karbonadedeig fra Gilde siden Rema la om Æ. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
applestories skrev (På 21.2.2023 den 22.04):

To tilbud denne uken også, et av dem er Melkesjokolade, og det liker jeg jo.

-15% på 200 gram plate til 39,90, blir 33,92.

... men da kjøper jeg heller en 240 gram plate, som står rett ved siden, til 29,90, om jeg har lyst på Melkesjokolade.

15% - er de gått fra vettet når de kaller dette tilbud ...?

Den samme sjokoladen kostet 19,90 på REMA før nyttår; Europris har jevnlig tilbud med 5 for 100, og så sent som denne uken var det 5 for 100 for medlemmer på Coop Mega.

Har heldigvis aldri brukt dette Æ-tullet, og har ingen planer om å gjøre det; prisene på REMA har forresten økt mye siden februar, og der man tidligere hadde fast halv pris på datovarer, er det nå bare 40% selv på siste dag.

Anonymkode: 8b566...833

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får 10% rabatt på frukt og grønt, skal man først kjøpe noe sånt på Rema er det bare dumt å ikke ha Æ.

Så nettopp en artikkel om at paprika var blitt hårreisende dyrt, 89,90 per kilo kostet det. Jeg kjøpte til 99,90 per kilo hos Extra, Rema hadde til samme pris men var tom.

Hadde de hatt paprika inne ville jeg med Æ fått den til den hårreisende prisen det sto om i avisen, ikke den enda høyere prisen som sto i butikken.

Jeg ville også fått avslaget umiddelbart, ikke neste år som med Coop.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
applestories skrev (1 time siden):

Du får 10% rabatt på frukt og grønt, skal man først kjøpe noe sånt på Rema er det bare dumt å ikke ha Æ.

Så nettopp en artikkel om at paprika var blitt hårreisende dyrt, 89,90 per kilo kostet det. Jeg kjøpte til 99,90 per kilo hos Extra, Rema hadde til samme pris men var tom.

Hadde de hatt paprika inne ville jeg med Æ fått den til den hårreisende prisen det sto om i avisen, ikke den enda høyere prisen som sto i butikken.

Jeg ville også fått avslaget umiddelbart, ikke neste år som med Coop.

De som har dette i nærheten, kan også ta turen innom en innvandrerbutikk som spesialiserer seg på frukt og grønt, der prisene er garantert lavere enn REMA-s rabattpriser, for ikke å snakke om utvalget.

Anonymkode: 8b566...833

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rema har "påsketilbud", blant annet seks kvikklunsj til 38,90. Problemet er bare at det kostet den for flere uker siden. Kjedene burde ikke slippe unna med sånt. En annen ting er at de påsto å gå tilbake til januarpriser, men blant annet fire Grans brus har økt fra 40 til 49,90. Økning på over 20%. Som de igjen forklarer med at 40 var en "kampanje". Kan man kalle det det når det koster det samme hele året?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 16.30):

Samme her. Nå gidder jeg ikke å gi tilbakemelding lengre heller, det har jo tydeligvis ingen betydning. Får 20% på dopapir innimellom da, så helt ubrukelig er det ikke. Bare nesten.

Anonymkode: 823cd...dfd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her. Nå gidder jeg ikke å gi tilbakemelding lengre heller, det har jo tydeligvis ingen betydning. Får 20% på dopapir innimellom da, så helt ubrukelig er det ikke. Bare nesten.

Anonymkode: 823cd...dfd

Hender jeg får 10% på det, men da det dyre papiret så det lønner seg ikke uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Denne uken tre tilbud, alle Remas egne varer som jeg aldri har kjøpt, og som jeg har fortalt dem et utall ganger at jeg ikke vil ha. Sikkert gitt 1 stjerne 20 ganger til disse varene. Skulle ønske det faktisk gikk an å reserevere seg mot varer man ikke vil ha. I-landsproblem, ja definitivt. Men blir bare så lei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til de fleste her, har jeg fått relevante tilbud hele tiden, og så på flere av varene jeg hadde på min ti på topp-liste. Legger merke til at tilbudene rullerer, slik at jeg kan handle inn et lite lager av det jeg trenger, for så å få samme tilbud igjen noen uker senere. Tilbudene jeg får igjen og igjen er på lårfilet av kylling, fetaost, Østavind gulost, Bremykt, Gudbrandsdalost, kbekkebrød osv, altså mat vi spiser hele tiden. Er veldig fornøyd til nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endelig fikk jeg ett relevant tilbud. Første gang det har skjedd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Endelig fikk jeg ett relevant tilbud. Første gang det har skjedd

Ikke la Rema vite det, da kommer det aldri igjen 😄 håper det er noe du kan hamstre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ingen relevante tilbud. trenger tilbud på hundegodteri og dopapiret jeg kjøper hver uke. men neida får bare sjokolade eller flerpakning med cola.. ikke noe jeg trenger

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har nå hatt denne nye løsningen i 10 måneder. Hvor lenge kan de fortsette å si at Æ må lære å kjenne deg før man får relevante tilbud! 😤😤😤

Jeg fortsetter å sende inn 1 stjerner, og de fortsetter å gi meg de samme tilbudene! 😤😤😤

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 23.34):

Jo færre stjerner og jo sjeldnere produktet kjøpes, jo oftere dukker det opp. 5-stjernersprodukter som handles ukentlig kommer i beste fall opp en gang hver andre eller tredje måned.

Anonymkode: c6e7f...253

Kanskje rema driver med plank. Sitter der og gir minst mulig gunstige tilbud og ler seg skakk🤩🤩Man kan jo lure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...