applestories Skrevet 17. oktober 2022 #581 Del Skrevet 17. oktober 2022 Fire Æ-kuponger, ingen jeg kommer til å bruke. Fikk nye Coop-kuponger forrige uke, nøyaktig de samme som jeg fikk forrige gang (noe jeg vet siden jeg kun brukte den på grstis kiwi). De ser ut til å ha fjernet byttemuligheten, skjønte vel kanskje raskt at endringene i Æ ikke var noe å bekymre seg for. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #582 Del Skrevet 17. oktober 2022 2 minutter siden, applestories said: Fire Æ-kuponger, ingen jeg kommer til å bruke. Fikk nye Coop-kuponger forrige uke, nøyaktig de samme som jeg fikk forrige gang (noe jeg vet siden jeg kun brukte den på grstis kiwi). De ser ut til å ha fjernet byttemuligheten, skjønte vel kanskje raskt at endringene i Æ ikke var noe å bekymre seg for. Aldri fått den byttemuligheten jeg. Men Coop-kupongene er uansett mer relevante enn Remas nye Æ for meg. Anonymkode: 3b7f7...d24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #583 Del Skrevet 17. oktober 2022 Får få og ofte lite relevante tilbud. Har gått over til deling av strekkoden med venner og familie og handler derfor mange matvarer med rabatt. Deler opp i flere transaksjoner i kassa. Anonymkode: 35509...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #584 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får få og ofte lite relevante tilbud. Har gått over til deling av strekkoden med venner og familie og handler derfor mange matvarer med rabatt. Deler opp i flere transaksjoner i kassa. Anonymkode: 35509...ac3 Hvordan gjør man dette? Anonymkode: 78312...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 17. oktober 2022 #585 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan gjør man dette? Anonymkode: 78312...659 Om jeg skulle gjort dette ville jeg hatt bilder av de andres strekkoder på mobilen. Så sjekket hver mandag hvem som har hvilke tilbud den uka, og så scannet den strekkoden som hadde rabatt på de aktuelle varene for hver transaksjon. Men nå har jeg mer enn nok med å huske de fire tilbudene jeg selv får, så dette blir helt teoretisk for min del 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #586 Del Skrevet 18. oktober 2022 applestories skrev (7 timer siden): Om jeg skulle gjort dette ville jeg hatt bilder av de andres strekkoder på mobilen. Så sjekket hver mandag hvem som har hvilke tilbud den uka, og så scannet den strekkoden som hadde rabatt på de aktuelle varene for hver transaksjon. Men nå har jeg mer enn nok med å huske de fire tilbudene jeg selv får, så dette blir helt teoretisk for min del Jeg gjør det sånn ja. Vi sender bilder til hverandre av tilbudene og strekkoden vår. Bruker selvbetjent kasse. Anonymkode: 35509...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #587 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det sånn ja. Vi sender bilder til hverandre av tilbudene og strekkoden vår. Bruker selvbetjent kasse. Anonymkode: 35509...ac3 Stilig👍🏼 Her er det ikke selvbetjent kasse, men man kan sikkert scanne den i kassen? Dette viste jeg ikke, det skal jeg si til venner og familie. Anonymkode: 78312...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #588 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stilig👍🏼 Her er det ikke selvbetjent kasse, men man kan sikkert scanne den i kassen? Dette viste jeg ikke, det skal jeg si til venner og familie. Anonymkode: 78312...659 Man kan scanne den i kassa. Jeg stod på rema en gang med frukt for flere hundre og Æ ville ikke laste seg inn, fikk skjermbilde av strekkoden til en venninne og det funka Anonymkode: d56f0...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #589 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Stilig👍🏼 Her er det ikke selvbetjent kasse, men man kan sikkert scanne den i kassen? Dette viste jeg ikke, det skal jeg si til venner og familie. Anonymkode: 78312...659 Er jo "personlige" tilbud, men jeg handler ikke bare for meg selv når jeg handler. Handler også for den ene personen jeg har lånt strekkode av. Anonymkode: 35509...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #590 Del Skrevet 18. oktober 2022 I dag kom det faktisk et nytt tilbud, i går hadde jeg bare tre, nå har jeg plutselig fire! Var tilbud på frosne bær og frukt, så ikke så gøyt tilbud da Anonymkode: 1817d...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #591 Del Skrevet 18. oktober 2022 Får gomorgen youghurt og riskrem dritt. Får mye fra tine. Irriterende!! Anonymkode: 18813...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #592 Del Skrevet 22. oktober 2022 Fikk 4 tilbud på mandag, men når jeg skulle sjekke dem igjen før jeg handla i dag var de borte... de er borte for flere andre jeg har spurt også i dag. Lurer på hva de tenker med nå Anonymkode: 9778b...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 22. oktober 2022 #593 Del Skrevet 22. oktober 2022 Ariana807 skrev (På 5.9.2022 den 6.28): Denne uken kan jeg ikke klage på hvor personlige tilbudene er, da disse tingene blir kjøpt. Men er ikke noe spesielt relevant for denne uken, da jeg ikke har planer om å handle noe av dette. Fortsatt så får jeg ikke noe 30% avslag. Og jeg savner 10 på top 🥺 var greit å vite at summen alltid ble redusert i kassen pga. 10 på topp varene jeg handler hver uke. *En ting jeg kan kanskje klage litt på er at det fortsatt kun er 5 tilbud og ikke 7 som det var når de startet opp med dette. Dårlig av dem. Men kanskje de mener det er for vanskelig å gi flere tilrettelagte tilbud. Wow, har aldri sett middag der etter at de sluttet med 10 på 10. Heldig du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #594 Del Skrevet 22. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk 4 tilbud på mandag, men når jeg skulle sjekke dem igjen før jeg handla i dag var de borte... de er borte for flere andre jeg har spurt også i dag. Lurer på hva de tenker med nå Anonymkode: 9778b...294 Hm, jeg hadde 5-6 tilbud tror jeg, og nå er bare en igjen. Og det er selvsagt den dyre tørkerullen. 😅 Har ikke lagt merke til om det har vært ulik dato på tilbudene, det må jeg begynne å følge med på så de ikke lurer meg. Og tar skjermbilde hvis det står dato for hele uken og de forsvinner senere. Ikke at det spiller så stor rolle når de fleste tilbudene er meningsløse. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #595 Del Skrevet 22. oktober 2022 Sjekka på mandag. Hadde da 2 irrelevante tilbud. Sjekka igjen nå, og begge er borte. Anonymkode: 0c8de...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #596 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hm, jeg hadde 5-6 tilbud tror jeg, og nå er bare en igjen. Og det er selvsagt den dyre tørkerullen. 😅 Har ikke lagt merke til om det har vært ulik dato på tilbudene, det må jeg begynne å følge med på så de ikke lurer meg. Og tar skjermbilde hvis det står dato for hele uken og de forsvinner senere. Ikke at det spiller så stor rolle når de fleste tilbudene er meningsløse. Anonymkode: 3b7f7...d24 Ja enig i at tilbudene ofte ikke er bra lenger, men noen ganger får jeg noen bra som blir brukt på lørdager. Og nå skal vi ikke ha mulighet til å bruke dem når vi vil engang😖 Anonymkode: 9778b...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. oktober 2022 #597 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) hadde 4 stk mandag, har 1 stk i dag lørdag. Endret 22. oktober 2022 av Ænema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #598 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jøss, jeg måtte kikke innom nå, og sannelig var ikke mine 6 tilbud redusert til 1. Borte var potetgull, yoghurt, Jarlsberg og et par ting jeg ikke husker. Jordan tannbørster står igjen. Anonymkode: f8210...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet 22. oktober 2022 #599 Del Skrevet 22. oktober 2022 Var inne å skulle sjekke nå. Der var det ingen, men det står noe sånn som at de har problemer med visning av personlige priskutt og at man vil få igjen beløpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #600 Del Skrevet 22. oktober 2022 8 minutter siden, Klott said: Var inne å skulle sjekke nå. Der var det ingen, men det står noe sånn som at de har problemer med visning av personlige priskutt og at man vil få igjen beløpet. Noe sånt står ikke hos meg. På mandag skal jeg sjekke om tilbudene har dato hele uken. Og ta skjermbilde hvis det er noe relevant der. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå