AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #561 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 10.03): Noen som har prøvd å gå inn på varene de får priskutt på for å stemme og gi kommentar om tilbudet er aktuelt? Lurer på om dette vil føre til at utvalget på lista endres. Anonymkode: eb7fd...54d Nei, gitt 1 stjerne til go morgen yoghurten jeg aldri har kjøpt. Den dukker opp nesten hver uke. Anonymkode: 18813...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #562 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg irriterer mer over at de velger å kjøre -50% på frossen pizza. Hvorfor kan de ikke kjøre -50% på kyllingfilet, laksefilet eller litt mer sunne matvarer? De kjører ofte -50% på småbrus og frossen pizza. Jeg er så lei av konseptet til Rema 1000. Jeg syns de er VERST på å reklamere for usunne matvarer. Kiwi er i hvert fall ikke helt der. Anonymkode: 428ca...474 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #563 Del Skrevet 11. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg irriterer mer over at de velger å kjøre -50% på frossen pizza. Anonymkode: 428ca...474 Jeg fyllte nå opp fryseren med Big One. Pizza er godt. Anonymkode: dad2d...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 11. oktober 2022 #564 Del Skrevet 11. oktober 2022 De sier selv i denne artikkelen at det skal være mellom 5 og 10 tilbud hver uke, men nå har jeg hatt bare 4 iallefall 3-4 uker på rad. Ser det er flere her som sier det samme. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/slutter-med-dette/76193714 På nettsidene til Rema står det "Dersom du er en aktiv Æ-bruker og sjekker priskuttene dine regelmessig i appen, kan du oppleve å få flere Personlige Priskutt." Hva skal liksom det bety? Noen her som opplever at det kan stemme? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #565 Del Skrevet 11. oktober 2022 16 minutter siden, os Maxilla said: De sier selv i denne artikkelen at det skal være mellom 5 og 10 tilbud hver uke, men nå har jeg hatt bare 4 iallefall 3-4 uker på rad. Ser det er flere her som sier det samme. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/slutter-med-dette/76193714 På nettsidene til Rema står det "Dersom du er en aktiv Æ-bruker og sjekker priskuttene dine regelmessig i appen, kan du oppleve å få flere Personlige Priskutt." Hva skal liksom det bety? Noen her som opplever at det kan stemme? Nei. Fikk 8-9 til å begynne med, nå er det vært kun 4 i flere uker. Anonymkode: dad2d...5a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #566 Del Skrevet 11. oktober 2022 4 hours ago, os Maxilla said: På nettsidene til Rema står det "Dersom du er en aktiv Æ-bruker og sjekker priskuttene dine regelmessig i appen, kan du oppleve å få flere Personlige Priskutt." Hva skal liksom det bety? Noen her som opplever at det kan stemme? Ja, hva er en aktiv app-bruker? Jeg går inn på mandag, sjekker tilbudene, sender inn mine tilbakemeldinger, som regel 1-2 stjerner på det meste. Går da ikke inn igjen for å se om det har kommet flere tilbud, det gjør det vel ikke før neste mandag igjen? Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #567 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hva er en aktiv app-bruker? Jeg går inn på mandag, sjekker tilbudene, sender inn mine tilbakemeldinger, som regel 1-2 stjerner på det meste. Går da ikke inn igjen for å se om det har kommet flere tilbud, det gjør det vel ikke før neste mandag igjen? Anonymkode: 3b7f7...d24 Jeg vil kalle deg en aktiv app-bruker. Jeg sjekker mine hver uke og får som regel bare 4 tilbud. Men jeg har nesten sluttet å handle utelukkende på Rema 1000 siste tiden og handler vilkårlig hos 4 forskjellig kjeder som egentlig er bare 3: Coop, Norgesgruppen, Rema. Alt etter hva som passer meg... Før følte jeg at jeg måtte dra til Rema pga. 10-på-10, så hvem vet om denne strategien deres lønner seg... Hvis 100% av tilbudene ofte er uinteressante så føler jeg at det bare er skuffende hver gang jeg åpner Æ. Anonymkode: 5c4af...d2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #568 Del Skrevet 11. oktober 2022 os Maxilla skrev (5 timer siden): De sier selv i denne artikkelen at det skal være mellom 5 og 10 tilbud hver uke, men nå har jeg hatt bare 4 iallefall 3-4 uker på rad. Ser det er flere her som sier det samme. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/slutter-med-dette/76193714 På nettsidene til Rema står det "Dersom du er en aktiv Æ-bruker og sjekker priskuttene dine regelmessig i appen, kan du oppleve å få flere Personlige Priskutt." Hva skal liksom det bety? Noen her som opplever at det kan stemme? Du bruker Æ når du handler på Rema 1000 og betaler med debetkort som har kontonr opp mot Æ-appen, eller du scanner Æ-appen før du betaler. Hvis du handler lite på Rema 1000 er du altså ikke en aktiv Æ-bruker. Det er sånn jeg tolker dette når jeg leser hvordan de definerer "bruk av Æ" Anonymkode: 5c4af...d2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #569 Del Skrevet 11. oktober 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Du bruker Æ når du handler på Rema 1000 og betaler med debetkort som har kontonr opp mot Æ-appen, eller du scanner Æ-appen før du betaler. Hvis du handler lite på Rema 1000 er du altså ikke en aktiv Æ-bruker. Det er sånn jeg tolker dette når jeg leser hvordan de definerer "bruk av Æ" Anonymkode: 5c4af...d2f Jeg pleide å handle mye på Rema, men mye mindre nå som det er nesten bare irrelevante tilbud. Debet-kort bruker jeg aldri. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 12. oktober 2022 #570 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du bruker Æ når du handler på Rema 1000 og betaler med debetkort som har kontonr opp mot Æ-appen, eller du scanner Æ-appen før du betaler. Hvis du handler lite på Rema 1000 er du altså ikke en aktiv Æ-bruker. Det er sånn jeg tolker dette når jeg leser hvordan de definerer "bruk av Æ" Anonymkode: 5c4af...d2f Tror ikke det heller, da er isåfall standarden deres for "aktiv" skyhøy. Rema er nærbutikken vår, omtrent det eneste stedet vi handler. Vi er der flere ganger i uka begge to. Og det har vi gjort over nesten fire år. Virker mest som de forsøker å lure folk med hele greia. Er det noen her som har fått 10 tilbud en eneste gang siden mai? Jeg har på det meste hatt 6, og ellers har det bare ligget på 5 over hele sommeren før det gikk ned til 4. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #571 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg er tilbake på 5 tilbud etter at jeg hadde 6 forrige uke (og 5 før det igjen). Jeg får 30% på Royal Diplomis. Mulig det blir kjøpt, ellers 15% på en spekeskinke som nok blir med hjem. Det er varer jeg hadde på 10-på-10 lista hele tiden som jeg aldri har fått opp etter at de la om systemet. Jeg har ikke hatt over 7 tror jeg siden mai. Jeg handler kun til meg selv så det er ikke store iinnkjøp, og jeg er nok på Rema 2-3 ganger hver uke. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 14. oktober 2022 #572 Del Skrevet 14. oktober 2022 jeg har aldri fått noen av varene jeg hadde på min 10 på 10 liste. nå får jeg kun 4 tilbud og alle gjelder godteri som jeg ikke spiser. pleier noenganger å få imsdal vann og hundegodis. det kjøper jeg. resten av tilbudene er latterlig irrelevante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #573 Del Skrevet 17. oktober 2022 Dyr tørkerull igjen. Jeg får den seriøst 4 av 5 uker 😅 selv om jeg hadde foretrukket den dyre typen så går det jo mange uker mellom hver gang jeg trenger en ny firepakning. Fryste bær. Aldri kjøpt, aldri forstått poenget. Ukens eneste høydepunkt er 10% på Grans brus. Den hadde jeg tidligere på 10 på 10. Skal sies at de har økt prisen kraftig på den siden de gjorde om Æ. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. oktober 2022 #574 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ny uke; fortsatt bare 4 tilbud, fortsatt ingen 30%, og kun 1 som er noe relevant 😐 Fløte 👍🏻 Helmelk kjøpes det 1 kartong av innimellom, men ikke nok til at jeg ønsker tilbud på det hele tiden 👎🏻 Kokt skinke kjøpes det like lite av 👎🏻 Salat kjøper jeg nesten aldri 👎🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #575 Del Skrevet 17. oktober 2022 os Maxilla skrev (På 11.10.2022 den 12.01): De sier selv i denne artikkelen at det skal være mellom 5 og 10 tilbud hver uke, men nå har jeg hatt bare 4 iallefall 3-4 uker på rad. Ser det er flere her som sier det samme. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/slutter-med-dette/76193714 På nettsidene til Rema står det "Dersom du er en aktiv Æ-bruker og sjekker priskuttene dine regelmessig i appen, kan du oppleve å få flere Personlige Priskutt." Hva skal liksom det bety? Noen her som opplever at det kan stemme? Nei Anonymkode: d56f0...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #576 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg tror jeg vanligvis har hatt 5, denne uka 6. I starten var jeg fornøyd, men nå gjentar det seg vel mye med produkter man ikke kjøper så ofte eller potetgull. Så mye potetgull. Den eneste "vinneren" denne uka for meg er jarlsberg. Anonymkode: f8210...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #577 Del Skrevet 17. oktober 2022 Lurer fortsatt på hva de mener med å "sjekke priskuttene jevnlig". Jeg sjekker jo bare en gang i uken, siden tilbudene gjelder for hele uken. Så det burde vært jevnlig nok. De mener kanskje at man må kjøpe tilbudsvarene også, selv om de ikke er relevante? Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #578 Del Skrevet 17. oktober 2022 Nå er jeg nede i bare tre tilbud... Anonymkode: 1817d...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #579 Del Skrevet 17. oktober 2022 Har også bare tre tilbud Anonymkode: 1dbe4...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 17. oktober 2022 #580 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Jeg har fått så lite relevante tilbud siste ukene at i dag glemte jeg å sjekke tilbudene jeg hadde fått før jeg handlet. Gikk for øvrig ikke glipp av noe, og fikk et nytt 20%-avslag på tran. Skulle pokker meg ikke vært mulig. Endret 17. oktober 2022 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå