AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #501 Del Skrevet 21. september 2022 Var fornøyd de første ukene men nå har det vært dårlig lenge. Kun 4-5 tilbud, og kun 10-15%, og det samme hver uke.. Anonymkode: 223b5...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #502 Del Skrevet 21. september 2022 De må slite veldig med å bli kvitt tomater på boks. 10% rabatt annenhver uke. De koster rundt 11 kroner. Så 1,1 krone spart annenhver uke, eller 65 øre i uken. Yay! 😁 Og dette er det mest relevante jeg får. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. september 2022 #503 Del Skrevet 21. september 2022 Det har blitt litt slik: Uke 1: Æ: - Jeg ser du ikke drikker tran, så her får du 30% på tran denne uken! Hahaha! Jeg: - Men jeg drikker tran. Bruker å handle på Europris siden den er billigere der, men takk! Da blir det billig tran fra Rema denne uken! Æ: - Pokker! Uke 2: Æ: - Tror ikke du drikker tran. Du bare lurte meg. Så la meg teste det: her får du tran på 20% denne uken! Hah! Jeg: - OK. Da handler jeg en til. Så har jeg en stund fremover. Æ: - Pokker! Uke 3: Æ: - Er du heeeeelt sikker på at du drikker tran? For her får du tran på 15% denne uken! Jeg: - Jeg har tran til påsken 2023 nå. Pass. Æ: - Hahaha! Uke 4: Æ: - Hva med litt påfyll av tran? Men den blir ikke billig! 10% denne uken! Jeg: - Det holder nå! Æ: - Hohoho! Uke 5: Æ: - Tran er såå godt. Og jeg har mistet troa på at du drikker det. Så vi kjører 20% på tran denne uken kun for deg, kjære! Jeg: - ..... Æ: - Hihihi! Og sånn pågår det. 5 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #504 Del Skrevet 21. september 2022 3 minutter siden, Bombasi said: Det har blitt litt slik: Uke 1: Æ: - Jeg ser du ikke drikker tran, så her får du 30% på tran denne uken! Hahaha! Jeg: - Men jeg drikker tran. Bruker å handle på Europris siden den er billigere der, men takk! Da blir det billig tran fra Rema denne uken! Æ: - Pokker! Uke 2: Æ: - Tror ikke du drikker tran. Du bare lurte meg. Så la meg teste det: her får du tran på 20% denne uken! Hah! Jeg: - OK. Da handler jeg en til. Så har jeg en stund fremover. Æ: - Pokker! Uke 3: Æ: - Er du heeeeelt sikker på at du drikker tran? For her får du tran på 15% denne uken! Jeg: - Jeg har tran til påsken 2023 nå. Pass. Æ: - Hahaha! Uke 4: Æ: - Hva med litt påfyll av tran? Men den blir ikke billig! 10% denne uken! Jeg: - Det holder nå! Æ: - Hohoho! Uke 5: Æ: - Tran er såå godt. Og jeg har mistet troa på at du drikker det. Så vi kjører 20% på tran denne uken kun for deg, kjære! Jeg: - ..... Æ: - Hihihi! Og sånn pågår det. Etter å ha lest dette kan jeg aldri bruke Æ mer uten å høre den si hahaha og hohoho 😂 men må jo komme noen gråtelyder også, når den oppdager at vi ikke kommer og handler fullprisvarer heller de ukene vi ikke har relevante tilbud. Som nå er nesten hver uke. Uke 7: Æ: Her har du fire tørkeruller til, og den fullkornpastaen du aldri kjøper til 10%! Jeg: Går til Coop Æ: 😢 Æ: Hallo? Æ: Kom tilbake! Æ: 😭 Anonymkode: 3b7f7...d24 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. september 2022 #505 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Etter å ha lest dette kan jeg aldri bruke Æ mer uten å høre den si hahaha og hohoho 😂 men må jo komme noen gråtelyder også, når den oppdager at vi ikke kommer og handler fullprisvarer heller de ukene vi ikke har relevante tilbud. Som nå er nesten hver uke. Uke 7: Æ: Her har du fire tørkeruller til, og den fullkornpastaen du aldri kjøper til 10%! Jeg: Går til Coop Æ: 😢 Æ: Hallo? Æ: Kom tilbake! Æ: 😭 Anonymkode: 3b7f7...d24 Æ ler meg i trynet hver bidige mandag, føler jeg... 😜 Men jeg har oppdaget at Æ siste 2 ukene har kommet med 10%-tilbud på varer jeg brukte å handle fra min 10-på-10, som jeg sluttet å handle den dagen Æ la om systemet. Jeg handler en del på Rema enda, men noen varer har jeg utelatt fra handlelisten hver uke. Og disse har jeg nå fått på tilbud. Så helt opplagt at Æ nå "savner" at jeg handler akkurat disse varene. Men det gjør jeg ikke. Finn fram 30%'en til meg hvis jeg skal gjøre det, sier jeg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #506 Del Skrevet 21. september 2022 5 minutter siden, Bombasi said: Æ ler meg i trynet hver bidige mandag, føler jeg... 😜 Men jeg har oppdaget at Æ siste 2 ukene har kommet med 10%-tilbud på varer jeg brukte å handle fra min 10-på-10, som jeg sluttet å handle den dagen Æ la om systemet. Jeg handler en del på Rema enda, men noen varer har jeg utelatt fra handlelisten hver uke. Og disse har jeg nå fått på tilbud. Så helt opplagt at Æ nå "savner" at jeg handler akkurat disse varene. Men det gjør jeg ikke. Finn fram 30%'en til meg hvis jeg skal gjøre det, sier jeg! De personlige tilbudene var også mye bedre før. Da fikk man stort sett bare ett personlig kutt i uken, men det var som regel relevant og 30%. Så 40% når man i tillegg hadde det på listen. Men det ble nok for dyrt for Rema i lengden. Jeg tipper det neste den kjære Æ'en vår finner ut er å gjøre de personlige tilbudene til kuponger som andre butikker har, så man bare får kjøpe en stk av tomatboksen med rabatt, og fullpris på resten. Kanskje ta det med litt liten skrift, så folk tror de fortsatt får tilbud på ubegrenset antall. Håper ikke Æ leser her og sier hohoho, for det er jo faktisk en god ide. Gi veldig dårlige tilbud noen uker/måneder, så gi bedre tilbud men kun en per person. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. september 2022 #507 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De personlige tilbudene var også mye bedre før. Da fikk man stort sett bare ett personlig kutt i uken, men det var som regel relevant og 30%. Så 40% når man i tillegg hadde det på listen. Men det ble nok for dyrt for Rema i lengden. Jeg tipper det neste den kjære Æ'en vår finner ut er å gjøre de personlige tilbudene til kuponger som andre butikker har, så man bare får kjøpe en stk av tomatboksen med rabatt, og fullpris på resten. Kanskje ta det med litt liten skrift, så folk tror de fortsatt får tilbud på ubegrenset antall. Håper ikke Æ leser her og sier hohoho, for det er jo faktisk en god ide. Gi veldig dårlige tilbud noen uker/måneder, så gi bedre tilbud men kun en per person. Anonymkode: 3b7f7...d24 Dyrt og dyrt. Med tanke på at Rema-systemet går så det suser som aldri før så skulle man tro at det var god butikk heller. Men det nye systemet fungerer bedre for dem fordi de kan styre mer hvilke varer kundene skal kjøpe og de kan bedrive sin bestevennsstrategi mot leverandørene. Tror også at endringen er et ledd til noe annet, og kanskje begynner med å gi kundene 2-3 kuponger hver uke slik som Coop. Neste ledd er vel å gjøre som både Coop og Kiwi med at kundene må betale fullpris, men får rabattene som medlemsfordeler der pengene blir stående på en konto til du velger å ta de ut. Som folk typisk nok gjør kanskje bare 1 - 2 ganger i året. Jeg handler frukt og grønt på Rema enda nettopp fordi rabatten trekkes av i kassa. Blir det slutt på dette blir det også HELT slutt på Rema 1000 for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #508 Del Skrevet 21. september 2022 1 minutt siden, Bombasi said: Tror også at endringen er et ledd til noe annet, og kanskje begynner med å gi kundene 2-3 kuponger hver uke slik som Coop. Neste ledd er vel å gjøre som både Coop og Kiwi med at kundene må betale fullpris, men får rabattene som medlemsfordeler der pengene blir stående på en konto til du velger å ta de ut. Som folk typisk nok gjør kanskje bare 1 - 2 ganger i året. Ja, det kan hende. I coop får man jo bare utbetalt en gang i året, og da gjerne flere uker ut i det neste året. Og mange tar seg nok aldri bryet med å ta ut de pengene, det samme med Trumf. Heller ikke får man beskjed om avdøde som kan ha hatt mye bonus stående. Arvinger har krav på dette, men de færreste tenker på det. Så er nok mye bonus som går rett tilbake til kjedene. Hadde de skyldt penger kunne du vært sikker på at arvingene måtte gjøre opp. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 21. september 2022 #509 Del Skrevet 21. september 2022 Eg har spart meir i 2022 enn i heile 2021, så æ funkar fjell for meg (rema har vore min primære butikk i fleire år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 21. september 2022 #510 Del Skrevet 21. september 2022 jeg synes det er greit å samle opp poeng jeg. tar alltid ut kr i januar mnd når jeg er blakk.. ellers på året er jeg ikke blakk.. men det er klart man sparer mere kr på 10-30% hos rema hvis man hadde fått noen vettuge tilbud. jeg blir å få meg trumf kredittkort slik at jeg kan få flere trumf poeng på kiwi og spar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. september 2022 #511 Del Skrevet 21. september 2022 Ænema skrev (5 minutter siden): jeg synes det er greit å samle opp poeng jeg. tar alltid ut kr i januar mnd når jeg er blakk.. ellers på året er jeg ikke blakk.. men det er klart man sparer mere kr på 10-30% hos rema hvis man hadde fått noen vettuge tilbud. jeg blir å få meg trumf kredittkort slik at jeg kan få flere trumf poeng på kiwi og spar. Jeg liker også trumfordningen, men har ikke våget meg på kredittkortløsningen ennå. Jeg må jo være sikker på at jeg har råd til å betale det ut når regningen kommer. Jeg har tenkt at hver gang jeg bruker trumfkreditten så kan jeg sette samme beløp inn på en konto.. for sikkerhets skyld. Jeg får trumfpoeng, coopbonus og bensinstasjonbonus. Tenker at det er gratis penger man ellers ville gått glipp av, men samtidig lar vi oss overvåke, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 21. september 2022 #512 Del Skrevet 21. september 2022 Adobyen skrev (11 minutter siden): Jeg liker også trumfordningen, men har ikke våget meg på kredittkortløsningen ennå. Jeg må jo være sikker på at jeg har råd til å betale det ut når regningen kommer. Jeg har tenkt at hver gang jeg bruker trumfkreditten så kan jeg sette samme beløp inn på en konto.. for sikkerhets skyld. Jeg får trumfpoeng, coopbonus og bensinstasjonbonus. Tenker at det er gratis penger man ellers ville gått glipp av, men samtidig lar vi oss overvåke, hehe. ja man må jo ha stålkontroll på økonomien sin når man bruker kredittkort. vet du, de overvåker oss over alt.. de har tilgang til rubbel og bit som foregår på nett og telefon. siri og google kan lytte i bakgrunnen osv. så har slutta helt å tenke på det. lite å få gjort med dette om man skal ha tilgang til alle fordelene teknologien gir oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. september 2022 #513 Del Skrevet 21. september 2022 Ænema skrev (Akkurat nå): ja man må jo ha stålkontroll på økonomien sin når man bruker kredittkort. vet du, de overvåker oss over alt.. de har tilgang til rubbel og bit som foregår på nett og telefon. siri og google kan lytte i bakgrunnen osv. så har slutta helt å tenke på det. lite å få gjort med dette om man skal ha tilgang til alle fordelene teknologien gir oss. Det er jo helt sant 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #514 Del Skrevet 22. september 2022 15 hours ago, Ænema said: ja man må jo ha stålkontroll på økonomien sin når man bruker kredittkort. vet du, de overvåker oss over alt.. de har tilgang til rubbel og bit som foregår på nett og telefon. siri og google kan lytte i bakgrunnen osv. så har slutta helt å tenke på det. lite å få gjort med dette om man skal ha tilgang til alle fordelene teknologien gir oss. Synes ikke det å betale kredittkortregningen i tide og holde oversikt over hva man skylder kan kalles stålkontroll. Det er bare noen tastetrykk unna. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. september 2022 #515 Del Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Synes ikke det å betale kredittkortregningen i tide og holde oversikt over hva man skylder kan kalles stålkontroll. Det er bare noen tastetrykk unna. Anonymkode: 3b7f7...d24 hmm.. jeg synes det er å ha stålkontroll da folk kan jo skli helt ut og bare maxe ut over en lav sko. bare å se til luksusfellen, ikke mye stålkontroll ute å går der.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #516 Del Skrevet 22. september 2022 30 minutter siden, Ænema said: hmm.. jeg synes det er å ha stålkontroll da folk kan jo skli helt ut og bare maxe ut over en lav sko. bare å se til luksusfellen, ikke mye stålkontroll ute å går der.. Nei, det er ikke stålkontroll å betale regningene i tide, det er luksusfellefolkene som er helt utenfor kontroll. Alle oppegående mennesker bør klare å se om de har dekning nok på kortet til det de kjøper. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #517 Del Skrevet 26. september 2022 Ny uke, nye muligheter til å kjøpe Bondens chips med 10% rabatt 😅 Noen som har smakt den? Tror det er minst sjette gangen jeg har fått den på lista, men aldri prøvd den. Regner med dette er en vare de sliter litt ekstra med å bli kvitt? Ellers synes de jeg trenger tørkerull igjen, den har vært med omtrent hver uke. Kjøpte dem den aller første uken, og har fortsatt over halvparten igjen. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #518 Del Skrevet 26. september 2022 Denne uken var ikke tilbudene så gode. Kommer vel til å bruke 1 av tilbudene. Fikk 6. Anonymkode: 49624...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 26. september 2022 #519 Del Skrevet 26. september 2022 Denne uka fikk jeg bare 4 kuponger! Med max 15 prosent rabatt. Det er produkter jeg har kjøpt tidligere, men trenger det ikke akkurat hver uke. Ganske rimelige produkter og. Savner virkelig 10 på 10.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 26. september 2022 #520 Del Skrevet 26. september 2022 De er ihvertfall raske å få med seg hva man kjøper og få det over på kuponger. Kjøpte en klemmepose med yoghurt nedsatt i pris pga dato for en og en halv uke siden, og i dag fikk jeg -20% på den. Kunne vært greit om jeg hadde barn. Eller likte yoghurten. Var første gang jeg kjøpte en slik. Fire kuponger totalt i dag, de andre tre var greie men blir sannsynligvis ikke brukt, det er ikke Rema sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå