AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #401 Del Skrevet 16. august 2022 Det er klart de må stramme inn på tilbudene så gutta boys kan få tatt ut et akseptabelt utbytte: https://www.dagbladet.no/meninger/den-gylne-handelen/76747501 2021 ble en utbyttefest for de tre eierne av Reitan-konsernet og Rema 1000: Odd Reitan og sønnene Ole Robert og Magnus Reitan. Til sammen tok de tre ut et utbytte på 1,5 milliarder fra sine investeringsselskaper, ifølge Dagens Næringsliv. Toppsjefen i Rema 1000 - Tom Kristiansen - fikk en «ekstraordinær kompensasjon» på 74,7 millioner kroner fordi han vendte tilbake til stillingen som norgessjef i fjor. Anonymkode: dad2d...5a9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 16. august 2022 #402 Del Skrevet 16. august 2022 Fikk også ganske kjipe tilbud denne uken . To av dem er 15% på GoMorgen-yoghurter og 10% på Rema 1000 sin spaghetti. Fikk 25% på en type pizza da, men ikke en type jeg husker å ha kjøpt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #403 Del Skrevet 19. august 2022 10% på 5 produkter jeg aldri har kjøpt. Yay! Anonymkode: eb1f7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #404 Del Skrevet 19. august 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: 10% på 5 produkter jeg aldri har kjøpt. Yay! Anonymkode: eb1f7...21d De har gitt meg rabatt på noen produkter jeg ikke ville kjøpt om det var 100% 😄 Begynner å tro disse "personlige" tilbudene er laget for å luke ut folk som kun går etter tilbud. Guilty as charged, men det er jo heldigvis konkurranse. Fylt opp kjøleskapet med noen fine kupongvarer fra Coop denne uken, og forrige var det trippeltrumf hos Kiwi. Anonymkode: 3b7f7...d24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #405 Del Skrevet 19. august 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: 10% på 5 produkter jeg aldri har kjøpt. Yay! Anonymkode: eb1f7...21d Samme her 5 minutter siden, AnonymBruker said: De har gitt meg rabatt på noen produkter jeg ikke ville kjøpt om det var 100% 😄 Begynner å tro disse "personlige" tilbudene er laget for å luke ut folk som kun går etter tilbud. Guilty as charged, men det er jo heldigvis konkurranse. Fylt opp kjøleskapet med noen fine kupongvarer fra Coop denne uken, og forrige var det trippeltrumf hos Kiwi. Anonymkode: 3b7f7...d24 Sammer her Anonymkode: 0f7fe...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #406 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 10.58): Jeg gikk ned til 4. ingen aktuelle. Krones marked på meny, spar og Coop Mega , så blir definitivt ikke rema denne uken, og sannsynligvis ikke neste heller. Hjelper ikke at rema er min nærbutikk, har heldigvis gåavstand til alle de andre nevnte 😅. Anonymkode: 8bec1...7a8 Se lyst på det - du oppdager tilbudene andre butikker har Jeg har virkelig blitt mer bevisst på f eks Meny sine tilbud etter at Rema gjorde endringene i Æ. Og handler også mer på Kiwi. Lurer på om antallet er et utslag av økonomisk nedgangstider? Får også færre kuponger hos Coop. Anonymkode: b70f1...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #407 Del Skrevet 19. august 2022 neon_sun skrev (På 16.8.2022 den 18.20): Så langt er jeg faktisk veldig fornøyd. Bruker REMA mer etter det nye systemet kom. Får stortsett bra tilbud annenhver uke og da er det 20 til 30 % på nugatti, smøreost, yoghurt og collage Cheese. Legger hovedhandelen på kiwi og stikker innom REMA for tilbudene. Hadde det vært relevant annenhver uke, så hadde det vært helt ok. Da ville jeg og ha handlet inn det på Rema, resten et annet sted. Problemet er at til tross for stjerner og tilbakemeldinger, så virker appens IQ å være under kjellernivå. Det jeg ikke handler, det kommer på ny. Og de få tingene jeg faktisk handler, kommer med lavest mulig rabatt og ca 1 gang i måneden. I begynnelsen var jeg litt spent mandag morgen på hva jeg fikk rabatt på. Nå ser jeg knapt etter. Anonymkode: b70f1...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #408 Del Skrevet 19. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde det vært relevant annenhver uke, så hadde det vært helt ok. Da ville jeg og ha handlet inn det på Rema, resten et annet sted. Problemet er at til tross for stjerner og tilbakemeldinger, så virker appens IQ å være under kjellernivå. Det jeg ikke handler, det kommer på ny. Og de få tingene jeg faktisk handler, kommer med lavest mulig rabatt og ca 1 gang i måneden. I begynnelsen var jeg litt spent mandag morgen på hva jeg fikk rabatt på. Nå ser jeg knapt etter. Anonymkode: b70f1...13c Hos meg var det noen ok tilbud annenhver uke, men ser ut som det er slutt på det nå. Appens IQ er sikkert god nok - sett fra kjedens side. De ønsker jo ikke at det skal lønne seg for kundene. Men de risikerer jo selvsagt at folk ikke kommer i det hele tatt. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #409 Del Skrevet 21. august 2022 Flere som er misfornøyd med tilbudene. Rema kommer som vanlig med bortforklaringer, og sier at tilbudene skal bli "enda" mer relevante, og at folk får ting de sjelden kjøper fordi vi "mangler kjøpshistorikk". Det gjør de jo ikke, de vet jo godt hva vi hadde på 10 på 10. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. august 2022 #410 Del Skrevet 22. august 2022 https://www.tv2.no/nyheter/15021991/?fbclid=IwAR3v1RQbCWC8xoU1PE-xtI4yQP3GJYdhVVAD3afbYGrln6zmyup_e2tOzsY Vi må vist alle her som får urelevante tilbud bare kontakte Rema. «Vi har snakket med flere kunder som reagerer på de nye endringene, blant annet at de nå får tilbud på varer de aldri kjøper eller ikke er interessert i å kjøpe. Hvorfor skjer dette? – Alle kunder som har samtykket til det, skal få personlige priskutt i Æ. Manglende personlige priskutt hos noen få kunder skyldes en feil og vi oppfordrer kundene til å ta kontakt med oss direkte, men vi vil også følge opp de som ikke har fått det personlige priskuttet, sier Mellbye.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. august 2022 #411 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Selv fikk jeg kun 5 tilbud denne uken også. Men «positivt»; 3 av dem er strengt tatt relevante. Men jeg er enig i det som står i artikkelen til tv2, jeg er ikke fornøyd. Nå må jeg aktivt prøve å spare penger, mens før kunne jeg ha den samme lista hver gang og spare penger på ting jeg alltid handler. Negativt: et av tilbudene er noe jeg tror jeg har handlet siden før Æ ble en ting. Rema1000 Taco Shell. Endret 22. august 2022 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2022 #412 Del Skrevet 22. august 2022 Ariana807 skrev (58 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/15021991/?fbclid=IwAR3v1RQbCWC8xoU1PE-xtI4yQP3GJYdhVVAD3afbYGrln6zmyup_e2tOzsY Vi må vist alle her som får urelevante tilbud bare kontakte Rema. «Vi har snakket med flere kunder som reagerer på de nye endringene, blant annet at de nå får tilbud på varer de aldri kjøper eller ikke er interessert i å kjøpe. Hvorfor skjer dette? – Alle kunder som har samtykket til det, skal få personlige priskutt i Æ. Manglende personlige priskutt hos noen få kunder skyldes en feil og vi oppfordrer kundene til å ta kontakt med oss direkte, men vi vil også følge opp de som ikke har fått det personlige priskuttet, sier Mellbye.» Her forstår jeg det slik at der er om man ikke får personlige priskutt i det hele tatt at man skal ta jontakt, ikke for at man får lite relevante personlige priskutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #413 Del Skrevet 22. august 2022 58 minutter siden, Ariana807 said: https://www.tv2.no/nyheter/15021991/?fbclid=IwAR3v1RQbCWC8xoU1PE-xtI4yQP3GJYdhVVAD3afbYGrln6zmyup_e2tOzsY Vi må vist alle her som får urelevante tilbud bare kontakte Rema. «Vi har snakket med flere kunder som reagerer på de nye endringene, blant annet at de nå får tilbud på varer de aldri kjøper eller ikke er interessert i å kjøpe. Hvorfor skjer dette? – Alle kunder som har samtykket til det, skal få personlige priskutt i Æ. Manglende personlige priskutt hos noen få kunder skyldes en feil og vi oppfordrer kundene til å ta kontakt med oss direkte, men vi vil også følge opp de som ikke har fått det personlige priskuttet, sier Mellbye.» De forsto jo ikke spørsmålet en gang, eller lot som de ikke forsto det. De fleste får vel tilbud, men problemet er at de ikke er personlige selv om de kalles det. Selv er jeg tilbake på de gamle tilbudene jeg pleide å få annenhver uke igjen. Kanskje appen fanget opp at jeg ikke har vært der på noen uker, så nå har jeg tilbud på tørkerull igjen. Problemet er at det tar mange måneder å bruke opp de fire rullene jeg kjøpte første uka med ny æ 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #414 Del Skrevet 22. august 2022 Er det forresten flere enn meg som plutselig fikk beskjed om å koble til betalingsmetode i dag? Det har jeg jo gjort fra før, sjekket, og kortet ligger fortsatt inne. Håper de ikke prøver seg på noe som å plutselig fjerne kort man har koblet til, så man ikke får den lille rabatten i kassen heller. Tidligere kunne man se totalsum inkl rabatt før man betalte, sånn er det ikke nå mer. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. august 2022 #415 Del Skrevet 22. august 2022 PetterKanin skrev (3 timer siden): Her forstår jeg det slik at der er om man ikke får personlige priskutt i det hele tatt at man skal ta jontakt, ikke for at man får lite relevante personlige priskutt. Skal ikke si at spørmål og svar henger helt sammen 😅😂 Spørsmålet var om varer kunder aldri kjøper, hvorfor de får tilbud på slikt, men svaret virker inke helt som om snakker om det samme 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2022 #416 Del Skrevet 22. august 2022 Ariana807 skrev (5 minutter siden): Skal ikke si at spørmål og svar henger helt sammen 😅😂 Spørsmålet var om varer kunder aldri kjøper, hvorfor de får tilbud på slikt, men svaret virker inke helt som om snakker om det samme 😂 Deler den oppfatningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #417 Del Skrevet 22. august 2022 Fikk tilbud på 4 ting... Urettferdig da jeg ser at andre får rabatt på 6 ting Anonymkode: eb1f7...21d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #418 Del Skrevet 22. august 2022 Æ har blitt en forbanna søppelapp. Men fikk ett 30%-tilbud denne uken som var brukende på en vare jeg bruker mye, en vare som var nedsatt for første gang siden omleggingen, så jeg gikk selvfølgelig å hamstret akkurat det produktet. Anonymkode: 10f28...227 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #419 Del Skrevet 22. august 2022 Ser ikke helt vitsen med tilbud på flytende vaskemiddel annenhver uke, når jeg kjøper slikt for et år i slengen... Her er det repetisjonen av varer som er mest irriterende. Men det samme gjaldt jo før, i og med at jeg alltid handler bulk. Holder meg fortsatt til Rema fordi de har best lokaler og greiest parkering, samt rimeligst på mange basisvarer og grønt. Men merker jeg sjelden har noen av tilbudsvarene på handlelista nå. Anonymkode: a8e10...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #420 Del Skrevet 22. august 2022 Her fikk jeg 5 tilbud denne uken, ingen relevante. Mannen min fikk kun 2, mais og tacoskjell. Jeg lo for meg selv da jeg leste artikkelen og svaret rema ga "gjelder noen få kunder" ja... Anonymkode: 5a456...06a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå