AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #381 Del Skrevet 15. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fikk bare fem rabatter denne uka?? Hva skjer? Har de valgt å kutte ned på antall rabatter også? Anonymkode: 428ca...474 Jeg fikk også bare fem. Anonymkode: dad2d...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #382 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg hadde foretrukket færre rabatter hvis det var noe som traff. Men nå er det få tilbud, og ingenting jeg kjøper. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 15. august 2022 #383 Del Skrevet 15. august 2022 Fem kuponger denne uken. Bondens potetchips har jeg aldri smakt, men har fått den hver uke. Jobben har flyttet, så handler for mye mer på Rema i år enn før, dobbelt så mye som i 2020 og 50% mer enn i fjor, til tross for at det bare er gått 7,5 måneder. Må si jeg savner Mega selv om det var dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 15. august 2022 #384 Del Skrevet 15. august 2022 Handler bare på Kiwi, Meny og Coop, så vet ikke hva Æ er engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 15. august 2022 #385 Del Skrevet 15. august 2022 To rabatter. Bondens chips og maiskorn. Spiser ingen av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #386 Del Skrevet 15. august 2022 Synes det har vært lite rabatt i det siste når jeg handler. Har Rema gradvis gitt dårligere rabatter? I starten var det som før. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #387 Del Skrevet 15. august 2022 Oj, nå så jeg på kupongene mine. Ikke rart det er lite rabatt! Med 10-på-10 fikk jeg rabatt på brød, melk og andre basisvarer jeg kjøper mye av hver uke. Nå er det ting som tannkrem, syltetøy, drømmelett og 500g brunost. Ting man i beste fall kjøper én av i uka (ofte mindre). Så da ble det som folk fryktet! Anonymkode: d57f5...85e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #388 Del Skrevet 15. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Oj, nå så jeg på kupongene mine. Ikke rart det er lite rabatt! Med 10-på-10 fikk jeg rabatt på brød, melk og andre basisvarer jeg kjøper mye av hver uke. Nå er det ting som tannkrem, syltetøy, drømmelett og 500g brunost. Ting man i beste fall kjøper én av i uka (ofte mindre). Så da ble det som folk fryktet! Anonymkode: d57f5...85e Skulle gjerne fått noen av de tingene jeg kjøper sjelden, heller enn ting jeg kjøper aldri, som nå. Typ obskure sauser jeg ikke har hørt om. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #389 Del Skrevet 15. august 2022 Denne uken har jeg fått 20% på Norveiga og noen Toro produkt. 30% på knekkebrød fra Wasa Anonymkode: 1a162...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 15. august 2022 #390 Del Skrevet 15. august 2022 Kamelia83 skrev (11 timer siden): Jeg gikk også fra 7 til 5 kuponger. Bare dritt denne uka. Samme her. Hvorfor så få? Og bare ting jeg aldri kjøper derfra uansett. Jeg måtte bare le ... Kanskje Rema ikke vil ha meg som kunde lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #391 Del Skrevet 15. august 2022 Har brukt Rema som hovedbutikk i alle år. Handlet alt der. Kun handlet ting på Extra som Rema ikke hadde inne eller hvis Extra kjørte tilbud på spesifikke varer. Fra og med neste uke blir det motsatt hos meg. Man har gått fra 10% på 10 varer man kjøper mye til ingenting. Virker som om at varene er kundetilpasset til å _ikke_ treffe på ting du kjøper ofte, og helst på varer du ikke kjøper i det hele tatt for å lokke deg til å kjøpe det. Blir heller ikke bedre at jeg må "slåss" med betjeningen hver gang jeg er der fordi dem slår inn poser jeg ikke kjøper fordi jeg tar med selv. Jeg viser posene og sier "skal ikke ha pose", men når alle varene er slått inn kakker de raskt på poseknappen 2-3 ganger. Når jeg ber dem om å fjerne posene så fjernes alltids bare en eller to, og lar en eller to blir liggende som jeg da betaler for. Nesten hver gang!! Nei, vettu hva, jeg skal heller gå på Extra til selvbetjeningskassene, selv om varene på Extra er et par kroner dyrere. Det handler ikke lenger om penger for min del. Men av prinsipp. Fuck Rema! Anonymkode: 10f28...227 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #392 Del Skrevet 15. august 2022 det var skuffende greier denne uka gitt… Har mer enn nok av alt dette i hus allerede 😔 Anonymkode: ee5f7...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #393 Del Skrevet 16. august 2022 Tilbud på ferske urter som jeg kjøper kanskje 1 gang i året her. Ellers var det rimelig relevante priskutt. Her gleder jeg meg mer over 10 krones salg på Mega, bursdag i huset snart og jeg trenger å handle blant annet kaffe. Anonymkode: 0f936...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. august 2022 #394 Del Skrevet 16. august 2022 Denne uka var det kun 6 priskutt (altså færre enn tidligere uker - hvorfor?). Ingen jeg hadde bruk for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #395 Del Skrevet 16. august 2022 6 hours ago, Million said: Denne uka var det kun 6 priskutt (altså færre enn tidligere uker - hvorfor?). Ingen jeg hadde bruk for nå. De har jo allerede prøvd å begrunne de "personlige" tilbudene med at de blir mer "tilpasset deg", selv om alle ser at det kommer mange ting man ikke kjøper istedenfor de 10 tingene man pleide å kjøpe mest. Så nå sitter de sikkert og koker opp en forklaring om at færre tilbud vil gi bedre tilbud. Kvalitet fremfor kvantitet. Selv om alle ser at det kommer 6 ting du ikke kjøper istedenfor 10 du ikke kjøper. 😛 Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #396 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De har jo allerede prøvd å begrunne de "personlige" tilbudene med at de blir mer "tilpasset deg", selv om alle ser at det kommer mange ting man ikke kjøper istedenfor de 10 tingene man pleide å kjøpe mest. Så nå sitter de sikkert og koker opp en forklaring om at færre tilbud vil gi bedre tilbud. Kvalitet fremfor kvantitet. Selv om alle ser at det kommer 6 ting du ikke kjøper istedenfor 10 du ikke kjøper. 😛 Anonymkode: 3b7f7...d24 Det er jo helt åpenbart at det ikke er mulig å få det mer persontilpasset enn det var før, med de ti varene du kjøpte mest OG mulighet til å velge å bytte inn andre varer! Det måtte jo bare bli dårligere. Dette er helt åpenbart kun fordi Rema skal spare penger. Hadde det ikke vært fordi et av barna våre kun spiser et av brødene Rema har, hadde jeg begynt å handle på Kiwi. Anonymkode: d57f5...85e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #397 Del Skrevet 16. august 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo helt åpenbart at det ikke er mulig å få det mer persontilpasset enn det var før, med de ti varene du kjøpte mest OG mulighet til å velge å bytte inn andre varer! Det måtte jo bare bli dårligere. Dette er helt åpenbart kun fordi Rema skal spare penger. Hadde det ikke vært fordi et av barna våre kun spiser et av brødene Rema har, hadde jeg begynt å handle på Kiwi. Anonymkode: d57f5...85e Ja, de hadde sånne tåpelige unnskyldninger som at 10 på 10 var dårlig, for da kunne man få noe inn der som det var lenge til neste gang man trengte. Men det skjer jo nesten hver uke nå med nye Æ. Hvis jeg hadde fulgt listen slavisk, ville jeg nå sittet her med 80 ruller tørkepapir, og et livs forbruk av bakepapir, bønner og ris. Jeg kjøpte tørkeruller første uken det var på tilbud (10% på noe som koster under 20 kr, jippi), og er jo ikke i nærheten av å bruke opp den første av fire ruller enda. Og som du nevner kunne man jo også velge å bytte ting på den listen man hadde før. De prøvde hele tiden å få oss til å bytte noe dyrt mot noe billig. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 16. august 2022 #398 Del Skrevet 16. august 2022 Så langt er jeg faktisk veldig fornøyd. Bruker REMA mer etter det nye systemet kom. Får stortsett bra tilbud annenhver uke og da er det 20 til 30 % på nugatti, smøreost, yoghurt og collage Cheese. Legger hovedhandelen på kiwi og stikker innom REMA for tilbudene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #399 Del Skrevet 16. august 2022 Denne uken fikk vi bare ræva tilbud, både min mor, min søster og jeg. Færre kuponger var det også. Zalo har jeg fått tilbud på annenhver uke. Hvor mye Zalo trenger man egentlig? Helt på trynet det opplegget her. Blir ikke Rema denne uken på noen av oss. Anonymkode: 35509...ac3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #400 Del Skrevet 16. august 2022 Og der slettet jeg appen, tilbudene er ikke relevant for meg i det hele tatt. Går fullt over til KIWI. Anonymkode: a88dd...c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå