Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 22.28):

Stjerner har jeg gitt opp for lenge siden, og jeg kjenner igjen mange av de tilbudene andre legger ut her. Stort sett de samme på omgang med ca tre ukers mellomrom, så dette blir nok aldri personlige tilbud. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Man skulle jo tro at disse ‘personlige tilbudene’ skulle lære ut fra hvilke tilbud som faktisk blir benyttet. 

Men det er jo ikke tilfellet! Det kommer om og om igjen produkter jeg aldri har kjøpt så lenge Æ har eksistert. De ønsker jo kun å pushe enkeltprodukter etter eget velbefinnende. 

Joda, jeg vet at de ikke er mine venner. Men de får meg ikke inn i butikken ved å gi med tilbud jeg ikke benytter meg av. Min andel av handel blir mindre og mindre på Rema… Det er lett å se i appen.

I 2022 handlet jeg for 14k, i 2023 8k og så langt i 2024 er jeg nede på 5k. Og med tanke på at prisene i tillegg har økt så mye, er det betenkelig. 

Men, jeg er kanskje ikke i målgruppen deres. Har ikke bleiebarn og er kun to personer i husholdningen… 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: d8cbc...440

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man skulle jo tro at disse ‘personlige tilbudene’ skulle lære ut fra hvilke tilbud som faktisk blir benyttet. 

Men det er jo ikke tilfellet! Det kommer om og om igjen produkter jeg aldri har kjøpt så lenge Æ har eksistert. De ønsker jo kun å pushe enkeltprodukter etter eget velbefinnende. 

Joda, jeg vet at de ikke er mine venner. Men de får meg ikke inn i butikken ved å gi med tilbud jeg ikke benytter meg av. Min andel av handel blir mindre og mindre på Rema… Det er lett å se i appen.

I 2022 handlet jeg for 14k, i 2023 8k og så langt i 2024 er jeg nede på 5k. Og med tanke på at prisene i tillegg har økt så mye, er det betenkelig. 

Men, jeg er kanskje ikke i målgruppen deres. Har ikke bleiebarn og er kun to personer i husholdningen… 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: d8cbc...440

Jeg sjekket mine tall, og har gått fra 15 500 i 2022 til 8000 i 2024! Jeg visste jo at jeg har handlet en god del mindre de siste to årene, men trodde faktisk ikke at det var halvert, spesielt mtp på prisveksten! 😳😳

Anonymkode: 45ea5...add

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 22.47):

De samme varene, om og om igjen. Aldri kjøpt R-tex mex, adri kjøpt rema sine pasta, aldri kjøpt suppen eller isen. Og ei heller de fryste grønnsakene.

Fryste bær kunne vært aktuelt om man hadde brukt det som er i fryseren allerede....

Det eneste jeg bruke av slike tilbud, er når det kommer kyllinglårfilet. Min andel av daglighandel blir mindre og mindre rema, og det til tross for at pakkene mine nå kommer til en rema.

IMG_4326F6400AC3-1.thumb.jpeg.ae9673de1d6a83e0f856974fa9c0ec89.jpeg

Anonymkode: ee5f7...b53

Dette var litt artig å se, for det kunne like godt være mine tilbud. Et par av de bruker jeg, resten kunne de spart seg.

Anonymkode: b70f1...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært fornøyd med tilbudene i Æ en god stund nå, men de siste tre ukene har 5 av 6 tilbud vært ting jeg har gitt 1 stjerne fordi jeg ikke vil kjøpe dem, og det siste tilbudet vært ting jeg typisk kjøper èn av i måneden. Har det skjedd med noen andre også?

Anonymkode: 63933...242

Jeg har sluttet med å gi stjerner, det gjorde ingen forskjell. Det eneste jeg har gjort som hadde noen effekt, var å kjøpe den eneste relevaten varen jeg pleide å få tilbud på, til full pris. Det skulle jeg aldri gjort, fikk det aldri på tilbud igjen. 

Men nå har Rema gjort det umulig å legge til kredittkort igjen, og til nyttår er det slutt på bonus på Ikano. Hvis de ikke gjør det mulig å legge til et annet kort, blir Rema valgt bort hos meg. Orker ikke styret med å skanne en kode før kortet, spørre betjeningen om det slo inn, og de sier ja... nei vent nei, la meg få låne mobilen din osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Relevaten = relevant. Jeg får så få relevante tilbud at jeg har glemt hvordan man staver ordet. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Nå kommer «tilbudene» på søndager, og jeg håper at det er juleuken som er årsaken til at det er kun 3 «tilbud» og at  det er standard gjengangere med 1 stjerne…

IMG_3566.png

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slettet appen da de fjernet 10 på topp lista og har knapt vært på en rema siden. Coop har nytt godt av dette 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...