AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1141 Del Skrevet 21. mai 2024 15 minutter siden, AnonymBruker said: Forrige uke var 6/6 «tilbud» diverse gjengangere av Remas egne R-varer. Alle er ting jeg tidligere har gitt 1 stjerne, og når jeg gikk inn for å sjekke/sende inn i håp om at Æ snart skal lære meg å kjenne- så lå jaggu meg den ene stjernen der fremdeles… Denne uken var det yoghurt og trønderfår igjen, men det visste jeg for jeg får de i fast 3-ukers rotasjon, sammen med fishermans friend…. Anonymkode: 45ea5...add Stjerner har jeg gitt opp for lenge siden, og jeg kjenner igjen mange av de tilbudene andre legger ut her. Stort sett de samme på omgang med ca tre ukers mellomrom, så dette blir nok aldri personlige tilbud. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1142 Del Skrevet 21. mai 2024 De samme varene, om og om igjen. Aldri kjøpt R-tex mex, adri kjøpt rema sine pasta, aldri kjøpt suppen eller isen. Og ei heller de fryste grønnsakene. Fryste bær kunne vært aktuelt om man hadde brukt det som er i fryseren allerede.... Det eneste jeg bruke av slike tilbud, er når det kommer kyllinglårfilet. Min andel av daglighandel blir mindre og mindre rema, og det til tross for at pakkene mine nå kommer til en rema. Anonymkode: ee5f7...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1143 Del Skrevet 3. juni 2024 Ny uke uten «tilbud» her.. bug hos meg, eller er det flere som mangler de påståtte personlige tilbudene?? Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1144 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ny uke uten «tilbud» her.. bug hos meg, eller er det flere som mangler de påståtte personlige tilbudene?? Anonymkode: 45ea5...add Ser likt ut hos meg. Ingen tilbud denne uka 😛 Anonymkode: ee5f7...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1145 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg fikk 6 tilbud, og mot normalt (her flere enn normalt) er 3 av de noe som kommer til å bli brut. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1146 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg har fått de vanlige tingene jeg aldri kjøper, pluss faktisk en ny ting jeg ikke har sett før, men som jeg heller aldri kjøper - kokosmelk. Og de tviholder fortsatt på at de kommer til å bli mer kjent med meg etter hvert. Anonymkode: 3b7f7...d24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1147 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 10.57): Ser likt ut hos meg. Ingen tilbud denne uka 😛 Anonymkode: ee5f7...b53 Har dere sjekket i dag? Var ikke hos meg i går men ligger der i dag. Anonymkode: 37529...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1148 Del Skrevet 8. juli 2024 I morges hadde jeg bare ett tilbud, men det har nå økt på. Med de samme varene som går på rundgang uke etter uke i et par år nå. Fryste bær, kolonihagen, en verden av oster osv. Kun varer jeg aldri har kjøpt. De har fortsatt den teksten i appen om at priskuttene vil bli mer relevante når de blir bedre kjent med meg. NÅR? Rema er de eneste som virkelig klarer å irritere meg med tilbud. Andre butikker har jo også ting som ikke er relevante, men de påstår heller ikke at de er. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1149 Del Skrevet 8. juli 2024 Plutselig forsvant hele app innloggingen. Måtte opprette ny med 0-tilbud. Kjempegreier av Rema koster mer enn tusen! Anonymkode: 04a22...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. juli 2024 #1150 Del Skrevet 8. juli 2024 Disse tilbudene blir bare mer og mer irrelevant. Jeg sauses ned av is, sjokolade og melkeprodukter, enda jeg aldri har kjøpt det på Rema pga melkeallergi. Men i dag fikk jeg faktisk karbonadedeig på 15% igjen. Det skjer typ èn gang annenhver måned. Så da ble det storhandel av karbisdeig for å få ha i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1151 Del Skrevet 15. juli 2024 Nok en uke med 0(!) relevante tilbud, der 4 er gjengangere i litt ulik grad, men med 1-stjerners tilbakemelding, og en nykommer… NÅR kommer Æ til å lære meg å kjenne mon tro?? Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 8. september 2024 #1152 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har plutselig fått hele elleve tilbud, men alle er selvfølgelig fra remas egne merker og ting jeg aldri har kjøpt🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. september 2024 #1153 Del Skrevet 13. september 2024 Siden ingen Rema-butikker jeg har i nærheten er selvbetjening så bruker jeg dem omtrent aldri uansett. Sjekker appen for å se om det er noen gode tilbud på ting jeg bruker. Men ellers velger jeg butikker med selvbetjening. Betjente kasser kan de stikke langt opp der sola ikke skinner, og når de også som regel har lite relevante "tilbud" så er det lite som får meg til å dra på Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1154 Del Skrevet 13. september 2024 Live88 skrev (På 9.9.2024 den 0.50): Jeg har plutselig fått hele elleve tilbud, men alle er selvfølgelig fra remas egne merker og ting jeg aldri har kjøpt🙄 11?!?! Jeg gikk hele 6 denne uken, men selfølgelig ikke på noe jeg faktisk trenger.. de samme tilbudene som går i en 3-4 ukers rotasjon… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 13. september 2024 #1155 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 11?!?! Jeg gikk hele 6 denne uken, men selfølgelig ikke på noe jeg faktisk trenger.. de samme tilbudene som går i en 3-4 ukers rotasjon… Anonymkode: 45ea5...add Ja, elleve tilbud, men fant ut at forrige ukes tilbud også henger igjen denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1156 Del Skrevet 13. september 2024 Hvis dere er så heldige å ha en ting som dere faktisk kjøper på listen, aldri kjøp denne på full pris. Da forsvinner den for godt. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1157 Del Skrevet 23. september 2024 Nytt lavmål denne uken. Kun 2 tilbud, som ikke er spes gode tilbud, og dette er ting jeg aldri kjøper.. Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1158 Del Skrevet 23. september 2024 Fikk 25% på Asan, og 25% på vanish. Begge deler går det jevnt av her hjemme, så da kjøper jeg opp for et års tid. 20% på gulost og 15% på smør plukker jeg nok også med. Og 30% på grønt er alltid en vinner her. Anonymkode: a8e10...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1159 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg har vært fornøyd med tilbudene i Æ en god stund nå, men de siste tre ukene har 5 av 6 tilbud vært ting jeg har gitt 1 stjerne fordi jeg ikke vil kjøpe dem, og det siste tilbudet vært ting jeg typisk kjøper èn av i måneden. Har det skjedd med noen andre også? Anonymkode: 63933...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1160 Del Skrevet 9. desember 2024 Synes de samme tilbudene kommer for ofte. Jeg synes 25% på zalo er bra. Men ikke annenhver uke. Samme med cola. Handler bulk når jeg først får gode priser på slikt. Anonymkode: a8e10...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå