Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flere som ikke har fått personlige tilbud i dag? 🤔

Anonymkode: 823cd...dfd

Mangler enn så lenge her og..

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått 5 Æ-tilbud. To er varer jeg aldri har kjøpt, og tre er varer jeg har kjøpt noen ganger. Det er ikke noe å gå ens ærend til Rema for. Det er f.eks gitt 15% på tomatpure på glass, som koster vel en 15 kroner. Gidder ikke gå til Rema for å spare et par kroner bare. Det andre tilbudet er på Cafebakeriet kjeks, og de kjøper jeg ikke særlig ofte. Ikke noe som er verdt å ta turen for, det heller, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi inne i en my «remas egne merkevarer» uke. Fantastiske tilbud 😐

Det eneste av disse det hender jeg kjøper er pasta. Og det er ei stund siden jeg handlet det hos Rema. Personlige tilbud er flott 😶

IMG_7919.png

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% på big one og grandiosa på kræisi dæis skal jeg benytte meg av. De såkalt personlige tilbudene er det vanlige tullet som jeg aldri kjøper.

Jeg er sikkert kynisk, men tipper de tjener inn igjen de kræisi tilbudene ved at de i motsetning til andre bare gjelder i tre dager. Så kommer folk til helgehandelen og tror det fortsatt er tilbud. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere som opplever at pushvarsler stadig skrur seg på? Jeg trenger ikke minnes på at de upersonlige tilbudene er klare 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele 4(!) upersonlige 1-stjerners «tilbud» denne uken… noen som tør gjette på hvor lang tid appen trenger for å lære å bli kjent med meg? Det har gått over halvannet år og tilbudene blir mindre og mindre tilpasset…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

hele 4(!) upersonlige 1-stjerners «tilbud» denne uken… noen som tør gjette på hvor lang tid appen trenger for å lære å bli kjent med meg? Det har gått over halvannet år og tilbudene blir mindre og mindre tilpasset…

Rema har sagt at de har kun noen få produkter som du kan få tilbud på. Så det er ikke så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, frivis said:

Rema har sagt at de har kun noen få produkter som du kan få tilbud på. Så det er ikke så rart.

Har de sagt det? Det påstår jo at de blir stadig bedre kjent med oss og at vi vil få mer personlig tilpassede tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var det bra tilbud for meg.

Cottage cheese som blir til proteinbrød.

Kyllinglårfilet som blir til kyllingrillettes.

Smør som jeg bruker en del av.

Oppskåret kokt skinke, det blir nok en pakke av den også.

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frivis skrev (52 minutter siden):

Det finner jeg ikke kommunisert noe sted- har du en link/info å dele?

Det jeg får i appen er denne meldingen her nemlig, og den tilsier at det blir bedre etterhvert-rent bortsett fra at det ikke gjør det…

IMG_9229.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 13.19):

50% på big one og grandiosa på kræisi dæis skal jeg benytte meg av. De såkalt personlige tilbudene er det vanlige tullet som jeg aldri kjøper.

Jeg er sikkert kynisk, men tipper de tjener inn igjen de kræisi tilbudene ved at de i motsetning til andre bare gjelder i tre dager. Så kommer folk til helgehandelen og tror det fortsatt er tilbud. 

Jeg gikk på en snedig en: de har tilbud både på Rema 1000 supper og gryter og Rema 1000 supper, så jeg endte opp med supper og gryter en uke jeg kun hadde tilbud på suppe. 

Nå er jeg klok av skade og følger mer med.

Anonymkode: 71522...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det ny uke med 0 tilbud mon tro?

ikke dukket opp noen his meg enda…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 5 tilbud.

4 som ikke er spesielt relevante, men også 25% på edamer. Så kommer nok til å kjøpe et par (for ekstra lagring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk 5 tilbud.

4 som ikke er spesielt relevante, men også 25% på edamer. Så kommer nok til å kjøpe et par (for ekstra lagring).

Jeg hadde edamer på tilbud forrige uke, veldig greit egentlig. Kjøpte et par stk  :)

Denne uken er det ingen bra tilbud for min del 😒

Anonymkode: a5f45...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

I går hadde jeg ingen tilbud, men sjekket igjen nå. Og nå er nesten alle klassikerne jeg aldri kjøper på plass:

Rema tørr pasta, fryste bær, kolonihagen osv. 

Er det lov å håpe at appen endelig lærer noe om oss i 2024? Kommer ikke til å holde pusten, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I går hadde jeg ingen tilbud, men sjekket igjen nå. Og nå er nesten alle klassikerne jeg aldri kjøper på plass:

Rema tørr pasta, fryste bær, kolonihagen osv. 

Er det lov å håpe at appen endelig lærer noe om oss i 2024? Kommer ikke til å holde pusten, altså...

Jeg får også Kolonihagen sorbet og Kolonihagen bønner, linser, kikerter.

Jeg har aldri kjøpt Kolonihagen i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudene er skikkelig dårlige… ingenting før sent på dagens går, da var det R produkt og kolonihagen, og jeg kjøper hverken….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolonihagen meg her og der, jeg er ganske sikker på at disse såkalt personlige tilbudene bryter med noen markedsføringslover, hvis de fleste av oss får det samme, og ting vi aldri kjøper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...